Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin niin alkaa käymään salilla,

Vierailija
16.09.2014 |

Mutta miten uskaltaisin mennä sinne? Ylipainoa on paljon, nyt olen alkanut syödä terveellisemmin ja käyn kävelemässä ja olen muutenkin aktiivisempi. " ennenvanhaan" kävin lenkeillä, jumpissa ja salilla. 

Nolottaa vaan nyt niin hirveästi mennä sinne löllymään, vaikka kehtaanhan kyllä käydä uimassakin.. Haluaisin uskoa ettei ketään kiinnosta eikä kukaan vahtaa, mutta kuitenkin.. :/

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

muistatteko mut vielä? Ajattelin tulla kertomaan kuulumiset. 

Olen nyt n. kuukauden ajan käynyt melkeinpä joka päivä kävelylenkillä, herkut jättänyt pois _melkein_ kokonaan. Ja tosiaan, aloin käymään kuntosalilla. Minulle tehtiin oma ohjelma ja alusta asti tuntui hyvältä käydä siellä. Ei kukaan kyylännyt eikä arvostellut. Ainakaan niin että olisin huomannut. Käyn salilla 2-3 kertaa viikossa. Tähän mennessä painoa on lähtenyt 7kg. :) 

ap

Vierailija
2/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee rohkeesti vaan. Jos joku sua katsoo pahasti, on se katsojan ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaisko jos menisit sellaiseen aikaan että ei ole paljoa porukkaa? Aikaisin aamulla, päivällä tai la iltana esimerkiksi. Siellä on monenlaista tallustajaa joten joukkoon vaan.

Vierailija
4/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ennemmin ihailen salilla pulleampia treenaajia, että ovat uskaltaneet tulla ja haluavat laihtua tai elää terveellisemmin :) En katso pahalla.

Vierailija
5/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on siellä muitakin. Jos sulla on varaa ota alkuun personal trainer, joka neuvoo tekniikat. Jotkut salit järjestävät myös laihdutuskursseja, onnistuisiko sellainen? Niihin yleensä saa käyttöoikeuden kurssin ajaksi, vaikka ovatkin kyllä aika kalliita. 

Vierailija
6/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:05"]

Mä ennemmin ihailen salilla pulleampia treenaajia, että ovat uskaltaneet tulla ja haluavat laihtua tai elää terveellisemmin :) En katso pahalla.

[/quote]

sama.

Vierailija
7/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:05"]

[/quote]

sama.

[/quote]

Minä en käy salilla, mutta lenkillä katson pulleampia lenkkeilijöitä oikeasti ihaillen. Omakohtaisesta kokemuksesta tiedän, ettei se liikkuminen läskien kanssa ole helppoa ja munaa tarvitaan siihen liikkeelle lähtemiseen. Sitä pullukoilla lenkkeilijöillä on! Eli mene vaan ap!

Vierailija
8/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin mennä yhdelle salille, jossa eka tutustumiskerta on sellainen jossa on ohjaaja mukana ja tekee jopa harjoitusohjelman ja neuvoo laitteiden käytössä. Ehkäpä kuitenkin rohkaisen itseni ja menen. :) en voi hävitä mitään. 

ap

Vierailija
9/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käynsalilla jossa on lähinnä miehiä. On siis kunnan jäähallin yhteydessä oleva "punttiluola". Ei mikään hienostosali. Tykkään kun siellä ei kyylätä eikä hienostella. Miehet nostaa toisessa päässärautaa avoimesti ähkien . En voisi mennä mihinkään naissaleille enää.

Vierailija
10/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muutkaan täydellisiä oo, sekaan vaan!
Mee salille joka on vaan naisille?

Vierailija
11/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä salilla ketään kiinnosta sinä, sinun kroppasi ja tekemisesi kun kaikki keskittyy omaan juttuunsa.

Salilla, jossa minä käyn, käy kaiken ikäisiä, näköisiä ja kokoisia ihmisiä eikä siellä tuijotella yhtään ketään. Aloin itsekin käydä salilla n. 20-25 kiloa ylipainoisena eikä ketään todellakaan kiinnostanut tekemiseni silloin eikä nytkään kun olen normaalipainoinen.

Vierailija
12/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene äläkä välitä muista. Salilla missä käyn kävi ennen tosi ylipainoinen mamma jota porukka valitettavasti tuijotti halveksuen. Sääliksi kävi. Sitten näin kyseisen naisen useita kuukausia myöhemmin ja WAU!! Uskomaton painonpudotus. Oli pakko mennä se hänelle sanomaan ja kehumaan :) Näyttipä epäilijöille!

Vierailija
13/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan salille! Kyllä se epämukava fiilis katoaa, kunhan alkuun pääsee! Ja suurin osa ihmisistä on tullut sinne treenaamaa, ei kyttäämään muita. Itse jos huomaan jonkun ylipainoisen salilla ajattelen vain, että hienoa, että tämäkin tyyppi on päättänyt muuttaa elämänsä suunnan! :) Tsemppiä! 

Vierailija
14/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:16"]Ajattelin mennä yhdelle salille, jossa eka tutustumiskerta on sellainen jossa on ohjaaja mukana ja tekee jopa harjoitusohjelman ja neuvoo laitteiden käytössä. Ehkäpä kuitenkin rohkaisen itseni ja menen. :) en voi hävitä mitään. 

ap
[/quote]
Missä päin asut. Itse kaipaisin kaveria salille. 30 kg pudotettavaa olisi. Oon Hki

Vierailija
15/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn salilla ja ylipainoa on ~40 kg. Pt on tehnyt minulle ohjelman jota teen. Evvk mitä muut ajattelevat. Keskityn vain omaan tekemiseen. Vaatteet on Robinhoodista halvimmat mitkä löytyy ja mahtuu päälle. Virtaa riittää aina treenien jälkeen. :-)
Ei muuta kuin selkä suoraan ja menoksi. Tavoitteena normaali paino...

Vierailija
16/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ylipainoinen ajattelee, että heitä katsotaan halveksuen tai nauraen lenkkipoluilla ja kuntosalilla, mutta ainakin itse katson vain ihailevasti, hienoa että haluaa muuttaa elämäntapojaan ja on valmis tekemään töitä sen eteen! Itse pikaruolaravintolassa työskentelevänä katson enemmän säälien niitä valtavia ihmisiä, jotka käyvät harvase päivä meillä syömässä, ja ottavat kaksi annosta, tai vaihtoehtoisesti talon isoimman annoksen joka on tarkoitettu jaettavaksi kahdelle tai kolmelle hengelle, mutta tyytyväisenä syövät koko annoksen yksin, ja yleensä syövät vielä jälkiruuankin päälle.

Vierailija
17/26 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:16"]Ajattelin mennä yhdelle salille, jossa eka tutustumiskerta on sellainen jossa on ohjaaja mukana ja tekee jopa harjoitusohjelman ja neuvoo laitteiden käytössä. Ehkäpä kuitenkin rohkaisen itseni ja menen. :) en voi hävitä mitään.  ap [/quote] Missä päin asut. Itse kaipaisin kaveria salille. 30 kg pudotettavaa olisi. Oon Hki

[/quote]

harmi, asun n. 500km päässä Helsingistä. Aivan ihanan kannustavia viestejä on tullut. Kiitos kaikille <3

-ap

Vierailija
18/26 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungissa on naisille oma sali, jonne ei ole edes vuosimaksua, vaan joka käyntikerrasta maksetaan erikseen. Se on hyvä paikka. Siellä käy nuoria ja vanhoja, lihavia ja laihoja, lihaksikkaita ja ruipeloita... En minä ainakaan katsele muiden touhuja siellä. Sen verran voin vilkaista, joko haluamani laite on vapaa, mutta muuten en tuijottele, että kauhea ihrakasa tuossa ja mitä tuokin rimppakinttu luulee täällä tekevänsä. Minä mietin vain omia juttujani, lasken sarjoja jne. Rohkeasti salille vain, kaikki ne siellä on sinne ekan kerran menneet ja jännittäneet.

Vierailija
19/26 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas! 

Kerron taas kuulumiset, jos joku minut vielä muistaa. 

Eli nyt takana terveellisempää syömistä , lenkkeilyä ja kuntosalia alle puoli vuotta. Painoa tippunut 20kg, ja kunto kasvanut kohisten. Tosi hyvä fiilis! :) olen tyytyväinen itseeni, vaikka painonpudotus vielä jatkuukin ja sitten pitää vielä opetella pitämään paino kurissa. 

Tsemppiä kaikille elämäntaparemonttiin! <3

ap

Vierailija
20/26 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:23"]Mene äläkä välitä muista. Salilla missä käyn kävi ennen tosi ylipainoinen mamma jota porukka valitettavasti tuijotti halveksuen. Sääliksi kävi. Sitten näin kyseisen naisen useita kuukausia myöhemmin ja WAU!! Uskomaton painonpudotus. Oli pakko mennä se hänelle sanomaan ja kehumaan :) Näyttipä epäilijöille!
[/quote]

Oot ihana! Sille tuli varmasti todella hyvä mieli (: