Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin niin alkaa käymään salilla,

Vierailija
16.09.2014 |

Mutta miten uskaltaisin mennä sinne? Ylipainoa on paljon, nyt olen alkanut syödä terveellisemmin ja käyn kävelemässä ja olen muutenkin aktiivisempi. " ennenvanhaan" kävin lenkeillä, jumpissa ja salilla. 

Nolottaa vaan nyt niin hirveästi mennä sinne löllymään, vaikka kehtaanhan kyllä käydä uimassakin.. Haluaisin uskoa ettei ketään kiinnosta eikä kukaan vahtaa, mutta kuitenkin.. :/

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:23"]Mene äläkä välitä muista. Salilla missä käyn kävi ennen tosi ylipainoinen mamma jota porukka valitettavasti tuijotti halveksuen. Sääliksi kävi. Sitten näin kyseisen naisen useita kuukausia myöhemmin ja WAU!! Uskomaton painonpudotus. Oli pakko mennä se hänelle sanomaan ja kehumaan :) Näyttipä epäilijöille!
[/quote]

Oot ihana! Sille tuli varmasti todella hyvä mieli (:
[/quote]

Ai hitto tää onkin vanha ketju jo.. No mutta hyvä ap!!

Vierailija
22/26 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, ap! Olet mun idoli!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap! :)
Mulla on nyt 3 viikkoa ollut projekti 25kg pois. Olen käynyt salilla ja jumpissa vaikka vähän oma ulkomuoto hävettääkin ja olen tähän asti aina ollut se paksuin. Mutta en kauan, nyt kun nesteet on lähteneet liikkeelle niin saldo on -5kg :)

Vierailija
24/26 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha mahtavaa, siitä se lähtee :) Onnea ap !

Vierailija
25/26 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:19"]Mä käynsalilla jossa on lähinnä miehiä. On siis kunnan jäähallin yhteydessä oleva "punttiluola". Ei mikään hienostosali. Tykkään kun siellä ei kyylätä eikä hienostella. Miehet nostaa toisessa päässärautaa avoimesti ähkien . En voisi mennä mihinkään naissaleille enää.
[/quote]

Heh, meillä päin ei ole vaihtoehtoja, vain tällainen tosi kaurismäkeläinen miesten ähkimäpaikka. Kun siihem tottui, tuntuis nyt tosi oudolta mennä "hienostelusalille" belfie-sakin sekaan :)

Vierailija
26/26 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle iso käsi! Huippu juttu, onnea muutokseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme