Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteleva exä

Vierailija
16.09.2014 |

Sain selville että exä on valehdellut mulle viimisen vuoden ajan siitä mihin on vieny meidän 3v lapsen jokatoinen viikonloppu. Oon sitä epäillytkin koko tämän ajan, kysessä kun on todella epäluotettava ihminen kaikin puolin. Ja se ei haittaa ollenkaan mihin se vie lapsen, lapsi on ollut tyytyväinen ja on tykännyt joka kerta mennä isin mukaan. Mutta se että se on valehdellut noin isosta asiasta?! Mitä mä teen? Haluan silti pitää hyvät välit exään lapsen takia joten en halua sitä kovasti suututtaa, en vaan halua että se pääsee tästä ku koira veräjästä niinkuin on päässyt monesta muusta asiasta josta on valehdellut. Mikä ois tähän sopiva ratkaisu ja "rangaistus"? Mun mielestä kuitenkin aika iso asia valehdella tollasesta.. :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:57"]Siis ovat olleet exäsi uuden naisystävän luona vaikka sä olet nimenomaan sanonut että sinne ei mene! Eikös niin?
[/quote]

Heh....taisi osua ja upota. :)
[/quote]

Häh? En ole ap mutta meni toi vähän ohi. Tossahan se kerto että ei tiennyt exällänsä olevan uusi ja sillä onkin? Mitään kieltämisestä ei ole sanottu tms. ainoastaan ettei kerro mitä tekee.

Vierailija
22/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:51"]

Eikö ketään nyt tajua mun pointtia tässä jutussa? Mun mielestä pitäis olla perusluottamus meidän kahden välillä lapseen liittyvissä asioissa. Ja sitä nyt ei ilmeisestikkään ole..

[/quote]

Kyllä minä annan lapsen isälle sen verran luottoa, että minua ei pätkään kiinnosta mihin hän lapsen vie. Tiedän, että hän ei ikinä missään olosuhteissa veisi lasta paikkaan, joka olisi lapselle haitaksi.
[/quote]

no niin. Mitä välii sillä sit on missä ne aikansa viettävät? Eiks pääasia oo että lapsi on turvallises ympäristössä ja että on kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme