Minkä ikäisenä teillä alkoi menkat?
Kommentit (128)
Pari kuukautta ennen kuin täytin 14
Itsellä alkoi 12 vuotiaana. Tytär nyt 15, ei vielä alkanut. Niin ja tytön biologinen isä on kuollut.
11-vuotiaana minullakin. Olin ajatellut, että se olisi todella aikaisin, mutta näköjään täällä on monilla alkanut sen ikäisenä myös.
Mulla alkoi 11-vuotiaana. Samoin luokkakaverilla. Olin 163 senttiä ja painoin 49 kiloa.
"Te, joilla alkoi menkat aikaisin: oliko vanhempanne eronneet? Äidillä uusi mies"
Vanhempani eivät ole eronneet vieläkään, ja siitä on.. hetkinen.. siitä on 36 vuotta kun olin 11-vuotias :D
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:42"]
Te, keiden tyttärillä on jo alkanut menkat: onko tyttärellä alkanut samassa iässä kuin sinulla? Vai myöhemmin / aiemmin?
[/quote]
On typerää kuvitella, että niin tytöllä kuin äidilläkin. Tytär on kahden suvun sekoitus ja voi tulla yhtä paljon isän sukuun. Itse näytän ulkoisestikin samalta kuin isän siskot eli päärynältä, äitini on x-mallinen.
10v 3kk ja normaali perhe ja vanhemmat edelleen yhdessä
13-vuotiaana alkoivat, olin juuri aloittanut seiskaluokan. Omituista aikaa, muistan yhä niiden tietyn merkkisten siteiden tuoksun, joita tuolloin yläasteen vessassa vaihtelin.
Mulla alkoi 15v. Vanhemmat erosivat ollessani 14v. Että siitä se sitten varmaan johtui :)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:28"]
Luin salaa anatomiaa ja seksikirjoja, opiskelin sukuelinten osia tieteellisillä nimillään. Kirjoissa kehotettiin katsomaan vulvaa peilin kautta. Minähän katsoin.
[/quote]
En ole koskaan katsonut enkä katso.40-v
[/quote] miksi et?
16-vuotiaana. Olin huippu-urheilija. Ehkä treenaaminen viivästytti.
12-vuotiaana. Ja heti tosi runsaina. Oli ihan kauheeta, kun kolmen runsaan päivän jälkeen oli yksi vuodoton päivä ja luulin, että ne oli siinä. Lähdin kouluun ilman siteitä (en uskaltanut ottaa reppuun varalta) ja kesken kässätunnin tunsin, että jotain.holahti ja paljon. Onneksi siihen aikaan oli muotia pitkät hameet ja käytin niiden alla vielä.pyöräilyshortseja. ne shortsit oli ihan veressä ja valui sitä nilkkoihin asti. Siinä sitten meni loppupäivä ja kahden tunnin kotimatka käsipaperit pöksyissä. Sen jälkeen sideaikaa on ollut varuilta n. 1,5 viikkoa...
13-vuotiaana (ikää oli n. 13 v ja 4 kk), ja vielä jouluaattona. Itse en tätä "joululahjaa" osannut oikein arvostaa... Toisaalta kivempi niin kuin kesken koulupäivän.
Vasta 16-vuotiaana. Minulla ole geeneistä johtuva viivästynyt puberteetti. Elämäni vaikeimpia asioita muuten.
11,5-vuotiaana. Vanhemmalla tytöllä alkoi vähän päälle 11-veenä, nuoremmalla ei vielä ole alkanut. On nyt just kohta 12. Ei näy vielä murrosiän merkkejä paljokaan.
11 v. Ja olin vielä aloittanut koulun vuotta aiemmin. Ei hyvä. Toivoisin myöhempää ikää kikille