Minkä ikäisenä teillä alkoi menkat?
Kommentit (128)
Minulla vasta juuri täytettyäni 18-vuotta, todella myöhään. Se oli noloa enkä kehannut kavereille kertoa... ihan pian oltaisiin aloitettu väkisin hormooneilla. Muistaakseni viikon päästä olisi ollut gyne tätä varten, eipä tarvinnutkaan. :)
Oon 14 mut ei oo alkanu vielä uskon että pian alkaa kun suvussa alkoi muillakin naisilla menkat siinä 14-16 vuotiaana!
9-vuotiaana. Ihan liian aikaisin, hyih. Kauhhullla muistelen niitä aikoja.
Viikko 16-vuotissyntymäpäivän jälkeen. Onneksi vasta niin myöhään, ovat meinaan aika kauheat. Monta vuotta sai sentään olla ilman :D
11-vuotiaana. Ihan liian aikaisin.
Viidennen luokan syksyllä. Ja silloin oli vielä ne kauhean paksut siteet.
11-vuotiaana alkoi muillakin. Ei ole mun mielestä mitenkään poikkeuksellisen aikaisin, ja tuon ikäisenä näyttää suurimmalla osalla tässäkin ketjussa alkaneen.
13-vuotiaana ja se oli siihen aikaan suhteellisen aikainen ajankohta. Meidän likkaporukassa oli vain yksi tyttö lisäkseni, joka oli yhtä aikainen, muilla alkoi vasta 14-15-vuotiaana.
Muistaakseni 9-luokalla tai lukion ekalla. eli 15 tai 16 vee. Treenasin kovsti koko nuoruuden tanssin parissa, varmaan siksi nii myöhässä.
11v, silloin tuntui et tosi nuorena, mut kun nykylapsia kattoo niin monilla alkaa jo 8-9-vuotiaana..
Te, joilla alkoi menkat aikaisin: oliko vanhempanne eronneet? Äidillä uusi mies?
9-vuotiaana, pian täyttämässä 10. Tämä tapahtui vielä lomamatkalla, ei ollut hääviä ei :D
12-vuotiaana. Kuutosluokalle olin menossa.
16v Kovin nuorilla alkaa nykyään. Olin kyllä kova urheilemaan, olisiko siitä johtunut. Ja alipainoinen.