Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10-vuotishääpäivä, tahdon sen olevan ikimuistoinen. Ehdotuksia?

Vierailija
16.09.2014 |

Mikä olisi sopiva lahja miehelle, entä mitä vaimona saitte/haluatte 10-vuotishääpäivälahjaksi?

Miten vietitte/ haluat viettää 10-vuotishääpäivää?

Meillä hyvä, mutta arkinen liitto. Hääpäivää on juhlittu jo vuosikausia pelkällä romanttisella kahdenkeskeisellä illallisella, nyt haluan jotain mahdollisimman spesiaalia ja ei-arkista. Mies pyysi kertomaan tarkkaan mitä haluan, ei kuulemma halua tuottaa pettymystä eikä osaa lukea kristallipalloa :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman tarpeeseen sen ehodtuksen sitten pitäisi lähteä.

Vierailija
22/33 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tajua näitä "eikö miehesi tunne sinua" juttuja.. Kyllä munkin mies mun musiikkia maun ja ruokamieltymykset tuntee.. Tietää että tykkään luonnosta.. Jne. Mutta kun on kyse hääpäivänsä usein kysyy minunkin mielipidettä ja pyytää ehdottamaan kohteita.

en ole ikinä osannut tästä loukkaantua:)

me oltiin 5 vuotis hääpäivänä koskenlasku reisulla, kumpikaan ei ollut koskaan kokeillut ja nähtiin siitä mainos ja kivaa oli. Seuraavaksi vuorossa ajateltiin kokeilla sukellusta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikimuistoista teille jää siitä käteen, jos pitää väkisin keksiä yhden päivän takia, jotain kivaa.

Vierailija
24/33 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuule taitaa olla suunnattu ihan minulle, mutta onko sekään väärin? Miehelle yksittäinen päivä ei ole iso juttu, minulle on. Mies ei ole toivoton romantikko, mutta rakastaa minua siitä huolimatta että minä olen, ja tahtoo että saan sellaisen hääpäivän kuin haluan.

Toki tässä on tarkoitus löytää joku kiva juttu josta mieskin nauttisi, eli en ole lähdössä nyt sinne haaveilemalleni issikkavaellukselle, kun ei ole miehen juttu. Toki lähtisi sinnekin jos pyytäisin. Yksi Euroopan kaupunki on, minne molemmat olemme haaveilleet pääsevämme, ehkä pyydän miestä järkkäämään lentoliput ja hotellin viikonlopuksi sinne. Tai sitten järkkään ihan itse :)

Millaisia lahjoja olette toisillenne antaneethääpäivinä? yritin mieheltä kysyä mitä haluaa, mutta vastaukset oli tyyliä pitkiä kalsareita tai tennissukkia.. ;)

ap

Vierailija
25/33 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kerran miehelle lahjaksi hammastahnaa. Meillä tosin ollaan enemmän sellaisia arjesta enemmän iloa pienillä teoilla eikä yksipäivä keskeisiä, kun kalenterissa lukee, että nyt on se ja se pakkokiva päivä.

Vierailija
26/33 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 20 v hääpäivä:
Mies oli tehnyt mun herkkuruokaa ja tosi hyvää jälkkäriä. Oli tehnyt avannon ja lämmitti saunan. Syötiin hyvin, uitiin ja saunottiin mökillä. Mitään lahjoja meillä ei ollut. Lapset löivät keskenään vetoa siitä uskaltaako mamma mennä avantoon. Hauskaa ja mukavaa oli

Vierailija
27/33 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin häihin liittyvää voisi olla romanttista, itselläni oli esimerkiksi todella kaunis käsivarsikimppu, ei perinteistä morsiustyyliä, vaan moderni. Voisin esimerkiksi ehdottaa, että kuvan perusteella mies voisi hankkia minulle samanlaisen hääpäivän muistoksi.

Oliko häissä tarjolla jotain erityistä? Tai voisitteko mennä samaan hotelliin, jossa vietitte hääyönne? Onko hääpuvun kanssa käytetty korsetti vielä tallessa ja voisiko sen laittaa päälle tms.?

Vierailija
28/33 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 jatkaa, ai niin, kimpun lisäksi itselleni toivoma lahjaidea voisi olla sormukseen sopivat timanttikorvikset! Miehelle on paljon hankalampi keksiä mitään sopivaa...itsekin kaipaisin vinkkejä!

Vierailija
29/33 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut erilaisia hääpäiviä. Kerran menin mökille. Teon siellä herkkuruokaa, lämmitin saunan, tein kynttiläkujan mökiltä saunalle, puin seksikkäät vaatteet päälle jne. Mies tuli sinne tekemään jotain hommaa ja oli positiivisesti yllättynyt.
Toisella kerralla lähdettiin laivalle yllärinä miehelle. Lapset tosin olivat mukana, mutta ei se haitannut.
Joskus ollaan oltu vain kotona ja mä olen tehnyt hyvää ruokaa ja syöty kynttilänvalossa. Lapset ruokittu aikaisemmin ja laitettu katsomaan leffoja.
Tänä vuonna hotellihuone varattu koko viikonlopuksi. Käydään yhden bändin keikalla, syödään hyvin, nautitaan rauhasta ja toisistamme, ehkä käydään tanssimassa jossain jne.
Meillä mä yleensä järkkään kaikki yllärit. Mä olen siinä parempi ja mies taas hoitaa lahjojen ostamisen.

Vierailija
30/33 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:24"]

Kyllä se kuule taitaa olla suunnattu ihan minulle, mutta onko sekään väärin? Miehelle yksittäinen päivä ei ole iso juttu, minulle on. Mies ei ole toivoton romantikko, mutta rakastaa minua siitä huolimatta että minä olen, ja tahtoo että saan sellaisen hääpäivän kuin haluan.

Toki tässä on tarkoitus löytää joku kiva juttu josta mieskin nauttisi, eli en ole lähdössä nyt sinne haaveilemalleni issikkavaellukselle, kun ei ole miehen juttu. Toki lähtisi sinnekin jos pyytäisin. Yksi Euroopan kaupunki on, minne molemmat olemme haaveilleet pääsevämme, ehkä pyydän miestä järkkäämään lentoliput ja hotellin viikonlopuksi sinne. Tai sitten järkkään ihan itse :)

Millaisia lahjoja olette toisillenne antaneethääpäivinä? yritin mieheltä kysyä mitä haluaa, mutta vastaukset oli tyyliä pitkiä kalsareita tai tennissukkia.. ;)

ap

[/quote]

Onko hääpäivä talvella vai kesällä? Pohjoisessahan on niitä igluhotelleja/vastaavia (esim tämä: http://www.kakslauttanen.fi/fi/) mitkä voisi olla kaksistaan aika romanttisia. Revontulien varjossa tähtitaivaan alla jne.

Vierailija
31/33 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän hääpäivänvietot sujuu samalla kaavalla: kukkakimppu ja ravintolaan syömään koko perhe.

Yhdessä olemme olleet 8 vuotta, lapsia 3 ja arki ei paina päälle. Parisuhde hyvä ja rakastava, huolehdimme päivittäin toistemme hyvinvoinnista. Iloitsemme lapsistamme.

Tykkään matkustamisesta ja jos aika ja talous antaisi periksi, mun valinta olisi pitkä viikonloppu Roomassa.

Kun lapset kasvavat

Vierailija
32/33 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, ett ei siihen päivään mitään hirveää latausta kannata laittaa, tärkeintä on arkinen huomiointi.

Meillä oli justiinsa mokoma ja yleensä ei juhlita mitään. No nyt ukko oli varannut ravintolan(sijainti ylläri) ja työyhteisöni illanviettoa seuraavaksi päiväksi(nerokasta).

Lopputuloksena oli ei niin mieluisa ravintola ja krapulainen vaimo. Yritin tietysti näyttää tyytyväiseltä, mutta ei se ihan putkeen mennyt. Olisi ollut paljon mukavampi juoda skumppaa kotisohvalla miehen kainalossa.

Pitäisikö jotain lahjojakin ostella?

Miehellä on joka päivä puhtaita vaatteita ja minulla on aina mystisesti auton pissapoika täynnä. Siinä on lahjaa kerrakseen koko elämäksi.

Vierailija
33/33 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni hommasi 20 vuotis taipaleen lahjana kylpyläviikonlopun "heille".

Yllätyin jo kun hän silmät kirkkaana siitä yllätyksestään minulle kertoi. Oli sitten yllättynyt kun miehensä sanoi tiukan EIn tuolle. Eikä lähtenyt. Eikä sitten lähtenyt vaimokaan. Meni pilalle se hääpäivä..

Kyllä se on suuri asia mitä toinen tahtoo ja tuntuu että joidenkin kohdalla ei vaan ole sitä nappia että teen jotain koska kumppani siitä pitää. Ongelmaahan ap.lla ei ole jos mies vaan seuraa ja nainen laittaa kaiken valmiiksi. Mies varmasti silloin on valmis intiimiin koti-iltaan tai romanttiseen iltaan Roomassa :D

Mutta aina niin ei ole ja minä ainakin näen sen niin että vaikka ap tahtoo illan itselleen, jossain niin kirjoittikin niin osaako mies sitten olla siellä kuten toivoo? Pettyykö silti? Jos mies ei sitten olekaan se Herrasmies vaan perässä vedettävä pallo jalassa.. :)

Minusta on upeaa jos vähän miettisit mistä asioista miehesi pitää ja ottaisit jotain elementtejä edes mukaan sinne "sun iltaan". Koska eihän sillä sitten enää ole väliä juhlitko omia synttäreitäsi tai "sinun" hääpäivää. Minulle parisuhde on ainakin kahden juttu.

Mutta jos mies ei ole kylpyläihminen tai ei niin mielellään lähde Roomaan niin tuo Rooma johonkin teille tai Tee kylpylämatka vaikka vuokrattavan kylpyaltaan kanssa johonkin erämökille. Eiköhän sekin olisi ikimuistoinen ja yllättävä? Ehkä jopa sellainen että mieskin siitä päivästä nauttisi? Jos sillä nyt on väliä? ;)