Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sait niin halvan liittymän

Vierailija
20.08.2021 |

Paljo maksaa puhelinliittymäsi

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään Elisalla saanut, vaikka olen ollut asiakkaana ainakin 15 vuotta, aina hoitanut kaiken ajallaan ja olen ostanut kaiken mahdollisen heidän kauttaan. Mulla on ollut jopa kaikki ne lisäpalvelutkin, siis Elisaviihde, tietoturva jne jnejne. Heidän liittymänsä tarjoushinta tuli päätökseen, ja paras, minkä pystyivät mulle tarjoamaan, oli samat liittymät 2e kalliimmalla.  Vaihdoin operaattoria, sain paljon paremmat liittymät edullisemmin. Uusi operattori sanoi, että saattavat soitella kyllä Elisalta perään ja tarjota jotain halvempaa, mutta eivätpä edes soittaneet. 

Vaihdoin sitten parempaa liittymätarjoukseen https://www.xn--liittymtarjous-cib.net/ palvelussa.

En sitten vissiin ollut riittävän tuottoisa asiakas heille 200 euron kuukausisijoituksellani useiden vuosien ajan. 

Meni maku koko Elisasta, kiitos vaan ja näkemiin. Tuskin enää ikinä palaan asiakkaakseen. 

Muutenkin Elisalla ärsyttää se (voi olla muillakin, en tiedä), että ainoastaan uudet asiakkaat saa näitä edullisia liittymätarjouksia. Mitä pitempään olet asiakkaana, sen kalliimmiksi omat liittymät muuttuu. Ainoa tapa, jolla vanhoja asiakkaita muistetaan, on nämä sähköpostikyselyt, joissa kysellään mielipidettä kun se sentään on heille arvokas. 

Kun olit Elisan asiakkaana, niin sinun olisi pitänyt tilata uusi simkortti Moilta. Heitä vastaan Elisa lähti alennetuilla hinnoilla taistoon, ja olisit saanut sen alennetun vastatarjouksen Elisalta.

Näin käsitin olevan.

Juuri näin se menee. Elisan liikkeessä myyjä kiemurteli tuskissaan eikä voinut sanoa oikein mitään, vaikka näytin Matkapuhelinfoorumin viestejä hulvattomista vastatarjouksista. Joutui lopulta myöntämään, että vastatarjouksia tarjoaa erillinen tiimi, eikä hänellä ole valtuuksia antaa samoja alennuksia. Ja että ainoa tie on siis numeronsiirto ensin.

Ai näin se menee se reilujen alennusten hankkiminen joltain Elisalta. Kiristystä peliin sitten vaan ja tilaan siis sim-kortin vaikka Moilta...?

17 vuotta siis asiakkaana ja hinta vain nousee jatkuvasti. Ei olisi koskaan pitänyt luopua siitä alkuaikojen halvasta liittymästä, jotka eivät olleet mitään kahden vuoden määräaikaisia...

Mä soitin suoraan toiselle operaattorille myyntinumeroon ja kerroin, että mulla on tämmöiset liittymät tällä hetkellä Elisalla ja haluan vaihtaa sieltä pois. Että millaisen tarjouksen voit mulle antaa, jos ottaisin nämä teiltä. Ja näin sain siis edullisemmat, kuin mitä ois ollut jos oisin suoraan nettisivuilta klikkaillut. Kannattaa sullakin soittaa vaan muualle, turha odotella Elisalta mitään alennettuja hintoja. Tai sitten siellä valitaan asiakkaat arpomalla, osa saa mennä, osasta pidetään kynsin ja hampain kiinni. 

t. Elisaan pettynyt

Mä oon ollu aina tyytyväinen elisan liittymiin.

Vierailija
62/64 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavinta tuossa touhussa on se ainakin Elisan kohdalla, kun niitä alennettuja hintoja ei tipu ennenkuin on jo toisen operaattorin simmit tulossa ja homma pedattu. Sitten kyllä alkaa kauppamiehet ahdistelemaan ja kiinnostaa asiakkaan pitäminen. Minkäänlainen etukäteisuhkailu vaihtamisesta ei auta, haluavat ilmeisesti katsoa kortit loppuun asti onko asiakas tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ole kyse, vaan operaattoreilla on tarkat hinnat, joista myyjät eivät saa poiketa. Kalleimmat liittymät on vanhoilla asiakkailla, toiseksi kalleimmat uusilla asiakkailla. Toiseksi halvimmat ovat heillä, jotka sanovat myyjälle että taidan vaihtaa kilpailijalle. Halvimmat niillä, jotka ovat käynnistäneet puhelinnumeronsa siirron kilpailijalle, ja joille soitetaan takaisin ja jäävätlin vanhalle.

Se on bisnestä, eikä hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
64/64 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia hintoja olette nyt saaneet kilpailutuksella? Tuntuu hankalalle ja ärsyttää vääntäminen. Yksi lupasi 20,99e, toinen 19,90e, puoliso 24,99e....

Kertokaa myös mikä operaattori, kiitos!