Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita panseksuaaleja? Olen hämmentynyt

Vierailija
15.09.2014 |

Itse olen panseksuaali androgyyni nainen. Olen 26-vuotias jä hämmentynyt kaikesta. Mulla ei ole tyyppiä, josta osaisin kertoa tarkemmin. Viehätyn ihmisistä harvoin, mutta ne ihmiset voi olla mitä tahansa. Pidän feminiinisistä naisita, maskuliinisista miehistä, butch-naisista, superfeminiinisistä miehistä, transsukupuolisista, androgyyneistä, lyhytkasvuisista, lihavista, laihoista, nuorista, vanhoista, mistä vaan. Jotenkin tunnen olevani tyhjän päällä muihin ihmisiin verrattuna. En tiedä, mikä ihmisessä saa mut tuntemaan vetoa. En tiedä, millaisista ihmisistä pidän tai millaisen ihmisen kanssa haluaisin viettää loppuikäni. Monella tuntuu olevan vaikka joku hiusten väri tai vastaava, joka viehättää eniten. Mä en osaa sanoa mitään. Musta kaikki ihmiset on todella kauniita. Mä olen vaan hämmentynyt.

Tämä aiheuttaa hämmennystä. Halusin kysyä, tunteeko joku muu vastaavaa hämmennystä.

Mä en myöskään tiedä, haluanko olla yksiavioinen. Sillä periaatteella ei ole musta mun kohdalla järkeä. Voin rakastaa monia ihmisiä ja pitää heistä huolta, suojella heitä samalla tavalla, sitoutua. En löydä näitä ihmisiä usein, enkä saa satunnaisesta seksistä enempää kuin masturbaatiosessiosta, jopa vähemmän. En vain haluaisi rajoituksia ilman syytä, ja elämänkumppaneillani voisi tietty olla muita elämänkumppaneita. Olisin jopa iloinen, jos näitä löytyy. En ymmärrä, miksi minun pitäisi rajoittaa rakkauttani. Kumppanin rakastama ihminen olisi mulle kuin sisarus, mutta ehkä jopa tärkeämpi kuin biologinen sisarus.

En edes tiedä, miksi kirjoitan tänne. Onko täällä ketään, joka ymmärtää? Mä olen hämmentynyt, koska suuntautumiseni tuntuu olevan niin erilainen kuin pääosan ihmisistä. Näkemykseni tuntuu joskus melkein anarkistiselta, vaikka haluaisin vain rakastavan perheen, jonka voisin kokea omakseni. Lähipiirissäni on pelkkiä heteroita.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun suunnattomasti Rubikin kuutioista.

Vierailija
22/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:13"]

Tuo on muuten jännä, et lesbot niin sanotusti väheksyy bi-naisia. Luulis periaatteessa, et ku ovat seksuaalivähemmistöä hekin, ni riittäis ymmärrystä muillekin. Mut ei väkisin! :D

Mäkin asun Turussa! :D

Oo ap rohkeasti oma itsesi (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty! ;))!

[/quote]

Voi olla vaikea ymmärtää panseksuaalia tai biseksuaalia, jos itse on lesbo, homo tai hetero. Jotenkin ymmärrän, mutta sitten en. Ihminen on yksioikoinen eläin, ja tämä on rankka yleistys.

Mä olen oma itseni. :)) Usein se vain johtaa joko pilven polttoon (tuntemattomat tarjoaa mulle aina pilveä, vaikken haluaisi. Miksi!?) tai siihen, että melkein saan turpiini. Se on vakavaa, jos olen miehekkäämpi, jos joku heteromies. Aika hurjaa on sekin, että jos naista ahdistellaan ja mä menen väliin, tilanteen nähneet heteromiehet tuppaa vihaamaan mua. Paitsi ne, joilla on itsetunto kunnossa. Mä vihaan sitä, kun ylimieliset ukot ahdistelee naisia, sanon vaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä ihan normaalia kysellä onko täällä muita huiluista seksuaalisesti kiihottuvia.. Moni hullu vielä väittää myös itse olevan tällainen. Eiköhän anneta etelä-amerikkalaisten pitää instrumenttinsa.

Vierailija
24/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:15"]

Elämähän on just niin hankalaa ja hämmentävää kun itse haluaa. Kannattaisiko miettiä ja analysoida asioita hieman vähemmän.

[/quote]

Pää hiekkaan ja suorita elämä kuten se kuuluu? :)

12
[/quote]

No ei. Ajattelin vain, että kun ap:n ongelma oli hämmennys niin ehkei kannattaisi analysoida liikaa. Voisi olla ihan sinut oman seksuaalisuutensa kanssa.

Vierailija
25/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:13"]Tuo on muuten jännä, et lesbot niin sanotusti väheksyy bi-naisia. Luulis periaatteessa, et ku ovat seksuaalivähemmistöä hekin, ni riittäis ymmärrystä muillekin. Mut ei väkisin! :D

[/quote]
Mä en kyllä varmaan koskaan löydä (lesbo)naista joka mut hyväksyis kun sen lisäks että tykkään myös miehistä, oon tosi naisellinen nainen. :/ oon niin perusheteron näköinen, mutta panseksuaali.
-3

Vierailija
26/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:36"]

Väliseksuaalinen, bi, transgender, panseksuaali... Ei ole vielä niin helppoa elää sellaisena, mutta maailma muuttuu :)

[/quote]

Ai ei? :) Ihan hyvin tässä menee, ainoa vaan että naisia on vaikea lähestyä. Heteronaisia ei kiinnosta ja lesboy paheksuu jos on "bi".

12

[/quote]

Joo, naisia on ihan kirotun vaikea lähestyä. En kai vain ole löytänyt oikeita naisia sitten. Meinasit varmaan kirjoittaa "lesbot", mutta "lesboy" voisi olla aika hyvä nimitys ainakin meikäläiselle. XD

ap

[/quote]

Muakin nauratti tuo typo :D Pitkä työputki on nyt ohi ja avasin yhden oluen.

Missä päin asut? Olen yrittänyt etsiskellä jotain paikkoja minne mennä, mutta kaikki tuntuu olevan suunnattu miehille. Dtm on yökerho. Yökerho.

12

[/quote]

Mä asun Turussa. :D Monet baarit on lopulta aika turhauttavia, vaikka jännää juttuseuraa löytäiskin. Heteroimiehet, vaikka ei niissä mitään pahaa ole, ovat joskus tunkeilevia, vaikka tekisi tilanteen selväksi. Ehkä mä voin sanoa olevani les-boy. :D

ap

[/quote]

Joo! Se on varmaan ihan hyvä. Mun jutut nyt muutenkin on aika teknisiä ja nörttejä, että menen jätkien mielestä kaverizonelle aika helposti varsinkin jos en osoita kummempaa seksuaalista kiinnostusta. Pukeudun kyllä kuin mikäkin neiti mutta jutut ja olemus on jätkiä. Ei sellaisella paskatörkytavalla vaan juurikin androgyynillä :)

12

[/quote]

Mä olen vähän samanlainen. :D Vaikka puolet ajasta käytän miesten vaatteita. Ja vain pieni osa miehistä on sellaisia paskatörkytyyppejä. En tiedä, mutta mussakin on sellaista paskatörkyhuumoria aika annos, ja jätkien kanssa olo on joskus vapauttavaa, ihan vaan sellainen, että mäkin olen vaan mies miesten joukossa, eikä mitään erihienokohtelua. Mäkin voin puhua naisista, joskaan en esineellistä. :)

ap

Vierailija
27/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vain hetero. Kuulostaapa tylsältä :( minulle ainoa suhde on myös yksiavioinen, muuta en voisi edes harkita. Kuulostatte seksuaalisesti hyvin avoimilta, varmaan aika erilaista :)

Vierailija
28/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:13"]

Tuo on muuten jännä, et lesbot niin sanotusti väheksyy bi-naisia. Luulis periaatteessa, et ku ovat seksuaalivähemmistöä hekin, ni riittäis ymmärrystä muillekin. Mut ei väkisin! :D

[/quote]

Sanopa muuta. Multa ei sympatiaa tuommoiselle nurinkurisuudelle löydy. Ihan yhtä typerää kuin minkä hyvänsä muun seksuaalisen suuntautumisen syrjintä kenen tahansa taholta.

12

[/quote]

Jos on suuntautunut tiukasti naisiin tai miehiin, voi olla hankala ymmärtää niitä, jotka ei ole. Joskus jostain luin, että bissellä on aina silmät ristissä... Jos tulee komea mies ja kaunis nainen, niin mihin katsot... Mutta hemmetti. Sama juttu se on, jos on kaksi komeaa miestä tai kaksi kaunista naista. Hetero, homo, lesbo, onko silmät ristissä? :D

ap

Vierailija
29/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:57"]

- Mulla ei ole tyyppiä, josta osaisin kertoa tarkemmin.

- Viehätyn ihmisistä harvoin.

- Jotenkin tunnen olevani tyhjän päällä muihin ihmisiin verrattuna.

- n tiedä, mikä ihmisessä saa mut tuntemaan vetoa.

- En tiedä, millaisista ihmisistä pidän tai millaisen ihmisen kanssa haluaisin viettää loppuikäni.

- Mä en myöskään tiedä, haluanko olla yksiavioinen. Sillä periaatteella ei ole musta mun kohdalla järkeä. Voin rakastaa monia ihmisiä ja pitää heistä huolta, suojella heitä samalla tavalla, sitoutua.

- En saa satunnaisesta seksistä enempää kuin masturbaatiosessiosta, jopa vähemmän.

- En vain haluaisi rajoituksia ilman syytä, ja elämänkumppaneillani voisi tietty olla muita elämänkumppaneita.

En edes tiedä, miksi kirjoitan tänne. Onko täällä ketään, joka ymmärtää? Mä olen hämmentynyt, koska suuntautumiseni tuntuu olevan niin erilainen kuin pääosan ihmisistä. Näkemykseni tuntuu joskus melkein anarkistiselta, vaikka haluaisin vain rakastavan perheen, jonka voisin kokea omakseni. Lähipiirissäni on pelkkiä heteroita.

[/quote]

Moi! Ylle listaamani kohdat sun viestistä osui. Tunnen siis olevani hetero nainen (myös muuten 26 vee, btw, viehätyn kyllä myös butch-naisista jonkin verran) En siis osaa muuten auttaa, enkä täysin jaa kanssasi samaa "erilaisuuden tuskaa". Mutta vaikka hetero olenkin, tuntuu että olen silti kauhean erilainen jo näine näkemyksineni ja miletymyksineni (tai niiden puutteinen) kanssa. Välillä olen jopa hävennyt tyyppejä, joihin olen ihastunut, enkä kertonut kavereillekaan näistä.

Vierailija
30/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:20"]

Ap riittääkö sulle jutustelu täällä vai haetko samanmielistä seuraa ihan kahdenkeskisesti? Esim sähköposti.

[/quote]

Mä olen ehkä vielä liian pelkuri lähteäkseni mihinkään.

ap

Vierailija
31/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:13"]Tuo on muuten jännä, et lesbot niin sanotusti väheksyy bi-naisia. Luulis periaatteessa, et ku ovat seksuaalivähemmistöä hekin, ni riittäis ymmärrystä muillekin. Mut ei väkisin! :D Mäkin asun Turussa! :D Oo ap rohkeasti oma itsesi (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty! ;))! [/quote] Mä en kyllä varmaan koskaan löydä (lesbo)naista joka mut hyväksyis kun sen lisäks että tykkään myös miehistä, oon tosi naisellinen nainen. :/ oon niin perusheteron näköinen, mutta panseksuaali. -3

[/quote]

Biseksuaalejakin on, mutta mä ymmärrän turhautumisesi.

Sä olet siis femme panseksuaali nainen. :) Musta ainakin kuulostaa tosi viehättävältä.

ap

Vierailija
32/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Sivu

Vierailija
33/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:30"]

Väliseksuaalinen, bi, transgender, panseksuaali... Ei ole vielä niin helppoa elää sellaisena, mutta maailma muuttuu :)

[/quote]

Ai ei? :) Ihan hyvin tässä menee, ainoa vaan että naisia on vaikea lähestyä. Heteronaisia ei kiinnosta ja lesboy paheksuu jos on "bi".

12

[/quote]

Joo, naisia on ihan kirotun vaikea lähestyä. En kai vain ole löytänyt oikeita naisia sitten. Meinasit varmaan kirjoittaa "lesbot", mutta "lesboy" voisi olla aika hyvä nimitys ainakin meikäläiselle. XD

ap

[/quote]

Missä päin asut? Olen yrittänyt etsiskellä jotain paikkoja minne mennä, mutta kaikki tuntuu olevan suunnattu miehille. Dtm on yökerho. Yökerho.

12

[/quote]

Mä asun Turussa. :D Monet baarit on lopulta aika turhauttavia, vaikka jännää juttuseuraa löytäiskin. Heteroimiehet, vaikka ei niissä mitään pahaa ole, ovat joskus tunkeilevia, vaikka tekisi tilanteen selväksi. Ehkä mä voin sanoa olevani les-boy. :D

ap

[/quote]

Joo! Se on varmaan ihan hyvä. Mun jutut nyt muutenkin on aika teknisiä ja nörttejä, että menen jätkien mielestä kaverizonelle aika helposti varsinkin jos en osoita kummempaa seksuaalista kiinnostusta. Pukeudun kyllä kuin mikäkin neiti mutta jutut ja olemus on jätkiä. Ei sellaisella paskatörkytavalla vaan juurikin androgyynillä :)

12

[/quote]

Mä olen vähän samanlainen. :D Vaikka puolet ajasta käytän miesten vaatteita. Ja vain pieni osa miehistä on sellaisia paskatörkytyyppejä. En tiedä, mutta mussakin on sellaista paskatörkyhuumoria aika annos, ja jätkien kanssa olo on joskus vapauttavaa, ihan vaan sellainen, että mäkin olen vaan mies miesten joukossa, eikä mitään erihienokohtelua. Mäkin voin puhua naisista, joskaan en esineellistä. :)

ap

[/quote]

Taidat olla pikkaisen tomboympi kuin minä, mutta kenen tarvii määritellä... ;) Tosiaan mun naisellinen tyylini johtuu siitä että sitä korostamalla näytän omasta mielestäni paremmalta koska mun keho ja kasvot ovat naisen tyyliin sopivat. Enemmän sihteeri kuin strippari.
Koetko olevasi siis molempia sukupuolia vai sukupuoleton?
Itse olen huomannut vaikka seksifantasioissani olevani toisinaan mies, toisinaan nainen tai jotain siltä väliltä tai vierestä.

Vierailija
34/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:32"]

Minä olen vain hetero. Kuulostaapa tylsältä :( minulle ainoa suhde on myös yksiavioinen, muuta en voisi edes harkita. Kuulostatte seksuaalisesti hyvin avoimilta, varmaan aika erilaista :)

[/quote]

Musta heterous on tosi erilaista. :) Sulla on erilaista avoimuutta miesten suhteen.

ap

Vierailija
35/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:20"]

Ap riittääkö sulle jutustelu täällä vai haetko samanmielistä seuraa ihan kahdenkeskisesti? Esim sähköposti.

[/quote]

Mä olen ehkä vielä liian pelkuri lähteäkseni mihinkään.

ap

[/quote]

Harmi. Mulla on hyvät läpät muttei taka-ajatuksia :)

Vierailija
36/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:57"]

- Mulla ei ole tyyppiä, josta osaisin kertoa tarkemmin.

- Viehätyn ihmisistä harvoin.

- Jotenkin tunnen olevani tyhjän päällä muihin ihmisiin verrattuna.

- n tiedä, mikä ihmisessä saa mut tuntemaan vetoa.

- En tiedä, millaisista ihmisistä pidän tai millaisen ihmisen kanssa haluaisin viettää loppuikäni.

- Mä en myöskään tiedä, haluanko olla yksiavioinen. Sillä periaatteella ei ole musta mun kohdalla järkeä. Voin rakastaa monia ihmisiä ja pitää heistä huolta, suojella heitä samalla tavalla, sitoutua.

- En saa satunnaisesta seksistä enempää kuin masturbaatiosessiosta, jopa vähemmän.

- En vain haluaisi rajoituksia ilman syytä, ja elämänkumppaneillani voisi tietty olla muita elämänkumppaneita.

[/quote]

Moi! Ylle listaamani kohdat sun viestistä osui. Tunnen siis olevani hetero nainen (myös muuten 26 vee, btw, viehätyn kyllä myös butch-naisista jonkin verran) En siis osaa muuten auttaa, enkä täysin jaa kanssasi samaa "erilaisuuden tuskaa". Mutta vaikka hetero olenkin, tuntuu että olen silti kauhean erilainen jo näine näkemyksineni ja miletymyksineni (tai niiden puutteinen) kanssa. Välillä olen jopa hävennyt tyyppejä, joihin olen ihastunut, enkä kertonut kavereillekaan näistä.

[/quote]

Mullakin on ollut ihastuksia, joita olen hävennyt, enkä yleensä häpeä vain sitä, että ihastuksen kohde on samaa sukupuolta.. En tiedä... Heterokin voi olla seksuaalisesti muista heteroista poikkeava. Wikipediasta löytyy esim. artikkeli nimikkeellä. "queer heterosexuality". Mä olen aina tunnistanut itsessäni sen, ettei mulle ole luonteenomainen tuo "naisen rooli".

Ja ihmisessä on muitain aspekteja kuin seksuaalisuus. Se, ettet tunne olevasi kuin muut, voi olla sitä, ettet ole sitä. Seksuaalisuus on lopulta aika pieni osa ihmistä. Ehkä et vain hyväksy normeja täysinä faktoina ja analysoit. Se on hyvä ja paha.

ap

Vierailija
37/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasin piirteitä jotka ovat mun mielestäni kuumia; Itsevarmuus, seksuaalisuus, hyvä morotiikka, uteliaisuus, avoimuus. Nää käy mihin hyvänsä sukupuoleen ja seksuaalisuuteen (paitsi a-). Mitä väliä miltä tyyppi näyttää tai mitä sillä on housuissa jos se tuoksuu ihanalta ja saa sut sytymään?

12

Vierailija
38/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:30"]

[/quote]

12

[/quote]

ap

[/quote]

12

[/quote]

ap

[/quote]

12

[/quote]

ap

[/quote]

Taidat olla pikkaisen tomboympi kuin minä, mutta kenen tarvii määritellä... ;) Tosiaan mun naisellinen tyylini johtuu siitä että sitä korostamalla näytän omasta mielestäni paremmalta koska mun keho ja kasvot ovat naisen tyyliin sopivat. Enemmän sihteeri kuin strippari.
Koetko olevasi siis molempia sukupuolia vai sukupuoleton?
Itse olen huomannut vaikka seksifantasioissani olevani toisinaan mies, toisinaan nainen tai jotain siltä väliltä tai vierestä.

[/quote]

Se on tärkeintä, ettei keho ahdista liikaa. :)

Mä koen olevani naisellinen mies, vaikka vaikutan miehekkäältä naiselta. Kuitenkin pohjimmiltani koen olevani enemmän mies, jossa on vahva naisellinen puoli, aika androgyyni myös lopulta. Mun keho ja kasvo on myös naiselliset, mutta olen ehkä lähtemässä sukupuolenkorjaukseen. Musta tulisi hassu pikkunen äijä, mutta olen sisimmältäni enemmän sitä kuin nainen. Keho ahdistaa.

ap

Vierailija
39/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:56"]

Kelasin piirteitä jotka ovat mun mielestäni kuumia; Itsevarmuus, seksuaalisuus, hyvä morotiikka, uteliaisuus, avoimuus. Nää käy mihin hyvänsä sukupuoleen ja seksuaalisuuteen (paitsi a-). Mitä väliä miltä tyyppi näyttää tai mitä sillä on housuissa jos se tuoksuu ihanalta ja saa sut sytymään?

12

[/quote]

Juuri tuo, että jos tyyppi saa syttymään, niin housujen sisällöllä ei ole väliä, sopii muhunkin. :)

a9

Vierailija
40/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on hei Pride nyt ensi lauantaina, mee sinne! Huomaat että monet muutkin ovat päässeet irti niistä ahdistavista ja ahtaista normeista.

terv. turkulainen