Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita panseksuaaleja? Olen hämmentynyt

Vierailija
15.09.2014 |

Itse olen panseksuaali androgyyni nainen. Olen 26-vuotias jä hämmentynyt kaikesta. Mulla ei ole tyyppiä, josta osaisin kertoa tarkemmin. Viehätyn ihmisistä harvoin, mutta ne ihmiset voi olla mitä tahansa. Pidän feminiinisistä naisita, maskuliinisista miehistä, butch-naisista, superfeminiinisistä miehistä, transsukupuolisista, androgyyneistä, lyhytkasvuisista, lihavista, laihoista, nuorista, vanhoista, mistä vaan. Jotenkin tunnen olevani tyhjän päällä muihin ihmisiin verrattuna. En tiedä, mikä ihmisessä saa mut tuntemaan vetoa. En tiedä, millaisista ihmisistä pidän tai millaisen ihmisen kanssa haluaisin viettää loppuikäni. Monella tuntuu olevan vaikka joku hiusten väri tai vastaava, joka viehättää eniten. Mä en osaa sanoa mitään. Musta kaikki ihmiset on todella kauniita. Mä olen vaan hämmentynyt.

Tämä aiheuttaa hämmennystä. Halusin kysyä, tunteeko joku muu vastaavaa hämmennystä.

Mä en myöskään tiedä, haluanko olla yksiavioinen. Sillä periaatteella ei ole musta mun kohdalla järkeä. Voin rakastaa monia ihmisiä ja pitää heistä huolta, suojella heitä samalla tavalla, sitoutua. En löydä näitä ihmisiä usein, enkä saa satunnaisesta seksistä enempää kuin masturbaatiosessiosta, jopa vähemmän. En vain haluaisi rajoituksia ilman syytä, ja elämänkumppaneillani voisi tietty olla muita elämänkumppaneita. Olisin jopa iloinen, jos näitä löytyy. En ymmärrä, miksi minun pitäisi rajoittaa rakkauttani. Kumppanin rakastama ihminen olisi mulle kuin sisarus, mutta ehkä jopa tärkeämpi kuin biologinen sisarus.

En edes tiedä, miksi kirjoitan tänne. Onko täällä ketään, joka ymmärtää? Mä olen hämmentynyt, koska suuntautumiseni tuntuu olevan niin erilainen kuin pääosan ihmisistä. Näkemykseni tuntuu joskus melkein anarkistiselta, vaikka haluaisin vain rakastavan perheen, jonka voisin kokea omakseni. Lähipiirissäni on pelkkiä heteroita.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:36"]

Väliseksuaalinen, bi, transgender, panseksuaali... Ei ole vielä niin helppoa elää sellaisena, mutta maailma muuttuu :)

[/quote]

Ai ei? :) Ihan hyvin tässä menee, ainoa vaan että naisia on vaikea lähestyä. Heteronaisia ei kiinnosta ja lesboy paheksuu jos on "bi".

12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:32"]

Ap, olen ikäisesi androgyyni nainen. Olen seurustrellut miesten, naisten ja transsukupuolisten kanssa. Itse näen seksuaalisuuteni rajattomana! Olen hyvin seksuaalinen ja haveeni olisi elää maailmassa jossa saisin toteuttaa sitä avoimesti.

[/quote]

Haluaisin elää samassa maailmassa! Se olisi äärettömän kaunista. Ihan totta, jos edes ajattelen sellaista maailmaa, itken. Olen niin turhautunut, ja mä itken harvoin. On niin paljon turhia rajoituksia, joista seuraa jokin sosiaalinen sanktio aivan turhaan. Oikeasti, voisin hyvin kuolla sellaisen maailman puolesta, jossa aikuisilla olisi vapaus olla sukupuolisesti tai seksuaalisesti, mitä ovat. Olen siis telaketjuandrogyyni!

ap

Vierailija
4/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:32"]

Ap, olen ikäisesi androgyyni nainen. Olen seurustrellut miesten, naisten ja transsukupuolisten kanssa. Itse näen seksuaalisuuteni rajattomana! Olen hyvin seksuaalinen ja haveeni olisi elää maailmassa jossa saisin toteuttaa sitä avoimesti.

[/quote]

Haluaisin elää samassa maailmassa! Se olisi äärettömän kaunista. Ihan totta, jos edes ajattelen sellaista maailmaa, itken. Olen niin turhautunut, ja mä itken harvoin. On niin paljon turhia rajoituksia, joista seuraa jokin sosiaalinen sanktio aivan turhaan. Oikeasti, voisin hyvin kuolla sellaisen maailman puolesta, jossa aikuisilla olisi vapaus olla sukupuolisesti tai seksuaalisesti, mitä ovat. Olen siis telaketjuandrogyyni!

ap

[/quote]

Senkin hippi :) Mukava tietää, että maailmasa on joku samoin ajatteleva.

12

Vierailija
5/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:37"]

Väliseksuaalinen, bi, transgender, panseksuaali... Ei ole vielä niin helppoa elää sellaisena, mutta maailma muuttuu :)

[/quote]

Ai ei? :) Ihan hyvin tässä menee, ainoa vaan että naisia on vaikea lähestyä. Heteronaisia ei kiinnosta ja lesboy paheksuu jos on "bi".

12

[/quote]

Joo, naisia on ihan kirotun vaikea lähestyä. En kai vain ole löytänyt oikeita naisia sitten. Meinasit varmaan kirjoittaa "lesbot", mutta "lesboy" voisi olla aika hyvä nimitys ainakin meikäläiselle. XD

ap

Vierailija
6/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:43"]

[/quote]

12

[/quote]

Joo, naisia on ihan kirotun vaikea lähestyä. En kai vain ole löytänyt oikeita naisia sitten. Meinasit varmaan kirjoittaa "lesbot", mutta "lesboy" voisi olla aika hyvä nimitys ainakin meikäläiselle. XD

ap

[/quote]

Muakin nauratti tuo typo :D Pitkä työputki on nyt ohi ja avasin yhden oluen.

Missä päin asut? Olen yrittänyt etsiskellä jotain paikkoja minne mennä, mutta kaikki tuntuu olevan suunnattu miehille. Dtm on yökerho. Yökerho.

12

Vierailija
7/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa´a, mitähän tähän toteaisi. Jos seksuaalisuus ahdistaa, niin varmaan seksuaalierapeutin kanssa keskustelu auttaa. Jos ei ahdista, niin senkun etsii samanhenkistä seuraa ja antaa palaa. Hyvä ystäväni on polyamoristi ja seukkaa tällä hetkellä ainakin kahden kanssa plus satunnaisia irtosuhteita. Kaikki tietää pelin hengen ja kumppanitkin ovat polyamoristeja. Mitäs siihen sitten voi kukaan mennä mitään sanomaan, jos tyypit ovat onnellisia.

Vierailija
8/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:45"]

[/quote]

12

[/quote]

ap

[/quote]

Missä päin asut? Olen yrittänyt etsiskellä jotain paikkoja minne mennä, mutta kaikki tuntuu olevan suunnattu miehille. Dtm on yökerho. Yökerho.

12

[/quote]

Mä asun Turussa. :D Monet baarit on lopulta aika turhauttavia, vaikka jännää juttuseuraa löytäiskin. Heteroimiehet, vaikka ei niissä mitään pahaa ole, ovat joskus tunkeilevia, vaikka tekisi tilanteen selväksi. Ehkä mä voin sanoa olevani les-boy. :D

ap

Vierailija
9/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin aika pettynyt tähän aloitukseen. Odotin jotain vastaavaa kuin siinä dokkarissa, jossa naisen suuri rakkaus oli Eiffel-torni. Eikös ne traktorinrakastajat just ole niitä panseksuaaleja? Vai onko sille joku toinen nimitys?

Vierailija
10/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:49"]

Jaa´a, mitähän tähän toteaisi. Jos seksuaalisuus ahdistaa, niin varmaan seksuaalierapeutin kanssa keskustelu auttaa. Jos ei ahdista, niin senkun etsii samanhenkistä seuraa ja antaa palaa. Hyvä ystäväni on polyamoristi ja seukkaa tällä hetkellä ainakin kahden kanssa plus satunnaisia irtosuhteita. Kaikki tietää pelin hengen ja kumppanitkin ovat polyamoristeja. Mitäs siihen sitten voi kukaan mennä mitään sanomaan, jos tyypit ovat onnellisia.

[/quote]

Ehkä mua ahdistaa eniten odotukset siitä, millainen pitäisi olla. Tiedän, ettei mun pidä olla sellainen, mutta se ahdistaa.

ap

Vierailija
11/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:57"]

Minäkin olin aika pettynyt tähän aloitukseen. Odotin jotain vastaavaa kuin siinä dokkarissa, jossa naisen suuri rakkaus oli Eiffel-torni. Eikös ne traktorinrakastajat just ole niitä panseksuaaleja? Vai onko sille joku toinen nimitys?

[/quote]

Olen pahoillani aiheuttaessani pettymyksen. :D Wikipedia määrittelee panseksuaalisuuden näin, ja näin se yleisesti ymmärretään:

"Panseksuaalin seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu molempiin sukupuoliin sekä kaikkia niiden välille ja ulkopuolelle asettuvia muotoja kohtaan."

Jos se lohduttaa teitä lainkaan, niin musta... tuota... hyytelöt ovat olleet aina tosi seksikkäitä.

ap

Vierailija
12/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Cubeseksuaalin silmin maailmaa tarkkailevana en ymmärrä AP:n ongelmaa, voisiko joku täsmentää?

Vierailija
13/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten jännä, et lesbot niin sanotusti väheksyy bi-naisia. Luulis periaatteessa, et ku ovat seksuaalivähemmistöä hekin, ni riittäis ymmärrystä muillekin. Mut ei väkisin! :D

Mäkin asun Turussa! :D

Oo ap rohkeasti oma itsesi (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty! ;))!

Vierailija
14/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämähän on just niin hankalaa ja hämmentävää kun itse haluaa. Kannattaisiko miettiä ja analysoida asioita hieman vähemmän.

Vierailija
15/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:45"]

[/quote]

12

[/quote]

ap

[/quote]

12

[/quote]

Mä asun Turussa. :D Monet baarit on lopulta aika turhauttavia, vaikka jännää juttuseuraa löytäiskin. Heteroimiehet, vaikka ei niissä mitään pahaa ole, ovat joskus tunkeilevia, vaikka tekisi tilanteen selväksi. Ehkä mä voin sanoa olevani les-boy. :D

ap

[/quote]

Joo! Se on varmaan ihan hyvä. Mun jutut nyt muutenkin on aika teknisiä ja nörttejä, että menen jätkien mielestä kaverizonelle aika helposti varsinkin jos en osoita kummempaa seksuaalista kiinnostusta. Pukeudun kyllä kuin mikäkin neiti mutta jutut ja olemus on jätkiä. Ei sellaisella paskatörkytavalla vaan juurikin androgyynillä :)

12

Vierailija
16/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:13"]

Näin Cubeseksuaalin silmin maailmaa tarkkailevana en ymmärrä AP:n ongelmaa, voisiko joku täsmentää?

[/quote]

Mikä on cubeseksuaali? Täsmennä. :)

ap

Vierailija
17/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:13"]

Tuo on muuten jännä, et lesbot niin sanotusti väheksyy bi-naisia. Luulis periaatteessa, et ku ovat seksuaalivähemmistöä hekin, ni riittäis ymmärrystä muillekin. Mut ei väkisin! :D

Mäkin asun Turussa! :D

Oo ap rohkeasti oma itsesi (tiedän, helpommin sanottu kuin tehty! ;))!

[/quote]

Sanopa muuta. Multa ei sympatiaa tuommoiselle nurinkurisuudelle löydy. Ihan yhtä typerää kuin minkä hyvänsä muun seksuaalisen suuntautumisen syrjintä kenen tahansa taholta.

12

Vierailija
18/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neeext page

Vierailija
19/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:15"]

Elämähän on just niin hankalaa ja hämmentävää kun itse haluaa. Kannattaisiko miettiä ja analysoida asioita hieman vähemmän.

[/quote]

Pää hiekkaan ja suorita elämä kuten se kuuluu? :)

12

Vierailija
20/59 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap riittääkö sulle jutustelu täällä vai haetko samanmielistä seuraa ihan kahdenkeskisesti? Esim sähköposti.