Onko tekonahkaleggingsit ihan out ja last season?
Katselen just Remppa vai Muutto Vancouveria ja ainakin Jillianin jalassa näyttävät ihan kivoilta. Silti kun ostin itse sellaiset keväällä, ja parikymppinen tyttäreni näki ne jalassani, niin hän tuumasi että aika kivat, jos elämme vuotta 2010.
Mun mielessä ne on jalassa kivat, eikä näytäkään hullummilta, mutta silti jäi kaivelemaan että olenko ihan epätrendikäs jos käytän niitä.
Kommentit (30)
Miksi haluat ahtautua hiostaviin muovihousuihin?
Riippuu onko lopputulos noissa seksikäs vai halpa makkarankuori.
Jos olet paatunut rokkari tai osallistumassa Oktoberfesteille niin silloin Ok.
Ovat jonkin sortin erikoisryhmien maineessa.
Mene muutaman vuosikymmenen takaiseen rokkikonserttiin.
Ja,ja, Lederhosen und Kartoffelsalat!
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvä peba, niin aina muodikkaat. Ja kyllä sopiva muodokkuus on sallittua, jopa suotavaa.
Sit taas jos on paha paino-ongelma, niin sellaiset makkarankuori topit ja leggingsit näyttää kyllä karmeilta, ja ainakin minulle aiheuttaa myötähäpeää.
Miesfeministit tietysti voi olla eri mieltä.
M53
Huomionkipeille.
Eräällä tuttavallani on suuri takamus ja paksut reidet eikä tollaset sovi hänelle ollenkaan.
Oletko sitten kaikilta muilta osin trendien kärjessä, vain nuo housut epäilyttävät?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitten kaikilta muilta osin trendien kärjessä, vain nuo housut epäilyttävät?
Katukuvan perusteella alta 10%:lla päällä ja vielä harvemmalla jos miehetkin lasketaan mukaan.
Tom of Finland vibat tulee mieleen 😅😅
Nahkahousuissa pierutkin pärähtää tykimmin!
Nahkahousujen tarkoitus viestittää on: mä haluun olla seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katukuvan perusteella alta 10%:lla päällä ja vielä harvemmalla jos miehetkin lasketaan mukaan.
Sitähän mä en kysynyt.
Nahkahousut on nolot etenkin jollain +40v naisella joka yrittää esittää ikäistään nuorempaa.
Nahka-Leila 😂😂😂
Ne on aina olleet out, kaikki ei vain tiedä sitä.