Onko tekonahkaleggingsit ihan out ja last season?
Katselen just Remppa vai Muutto Vancouveria ja ainakin Jillianin jalassa näyttävät ihan kivoilta. Silti kun ostin itse sellaiset keväällä, ja parikymppinen tyttäreni näki ne jalassani, niin hän tuumasi että aika kivat, jos elämme vuotta 2010.
Mun mielessä ne on jalassa kivat, eikä näytäkään hullummilta, mutta silti jäi kaivelemaan että olenko ihan epätrendikäs jos käytän niitä.
Kommentit (30)
Toissapäivänä oli tosta ketju, lyö vaan toi nimi hakuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette nahkahameesta? Siis jos aitoa nahkaa eikä mikään mini, vaan polviin asti oleva. Olen pitkä ja hoikka, joten kroppa sen kestäisi
.. mutta ikää on 40v. ja pelkään antavani just sellaisen "täti yrittää olla nuorekas" - vaikutelman.
Se mitä hameen kanssa pukee tekee sen mauttomaksi. Joku pörröinen löysä neule olisi tosi kiva. Tiukka toppi tai muu paljastava paita ei muilla kuin alle 30-vuotiailla ja silloinkin vain baariin.
Googlella löytää ihan hyviä vinkkejä nahkahameen stailaukseen.
Hei, pukeutukaa just niinkuin itse tykkäätte!
Siis sellanen toppi josta rinnat tursuu. Tai muuten missä ne on selvästi täysin framilla näkyvissä.
Ich habe Sauerkraut in meinen Lederhosen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat ahtautua hiostaviin muovihousuihin?
Sateella kätevät sadetakin kanssa.
On todellakin hyvät ja tyylikkäät!
M46
Hyvävartaloiselle aina ok. Mielellään niitä tiukkoja peppuja katselee. Saa olla vanhemmallakin naisella, jos kroppa on kunnossa.
Mitä mieltä olette nahkahameesta? Siis jos aitoa nahkaa eikä mikään mini, vaan polviin asti oleva. Olen pitkä ja hoikka, joten kroppa sen kestäisi
.. mutta ikää on 40v. ja pelkään antavani just sellaisen "täti yrittää olla nuorekas" - vaikutelman.