Kylläpä ärsyttää kun en matkaillut Ranskassa 90-luvulla kun kaikki oli vielä hyvin. Nyt taitaa olla liian myöhäistä :(
Olen katsellut 90-luvun elokuvia jotka kuvattu Ranskassa ja näyttäähän se niissä aivan upealta paikalta <3
Kommentit (63)
Sama. Olisi pitänyt vain lähteä ja nukkua rappukäytävissä, kuten eräs tuttu. Nuorena jotkut uskaltavat. Olisin tosin itse ollut paniikissa jo yksin lentokoneessa.
No mutta hyvä puoli on että vierailemalla Ranskassa tulee samalla nähtyä myös Afrikkaa.
Kaikki on siellä hyvin. Olet vain pelokas tollo, se ei ole hyvin.
90-luku oli viimeinen hyvä vuosikymmen.
Mua taas harmittaa kun haaveeni käydä Eremitaasissa romuttui. Mutta asiat tärkeysjärjestykseen.
Ranskan maaseutu on kaunista. Kivoja pikku kyliä ja kauppoja. Kävin kymmenisen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
90-luku oli viimeinen hyvä vuosikymmen.
2000-2010 oli vielä oikein hyvää aikaa. Sitten alkoi jyrkkenevä alamäki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä elokuvia?
RoskaKalle#
Yhdeksäs portti ja Ronin on tullut katsottua. AP
Ranskassa mitään vikaa ole. Maaseutu on ihana. Pakkoko se on rämpiä Pariisissa koiranpaskassa. Pienet kaupungit ja kylät on kuin postikorteista.
Älkäähän liioitelko. Vuosi sitten Nizzassa. Ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähi-itää se on nykyään.
Oli jo 90-luvullakin. Olin siellä 91. Tästä kappaleesta nousi (?myöhemmin) hirveä haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähi-itää se on nykyään.
Oli jo 90-luvullakin. Olin siellä 91. Tästä kappaleesta nousi (?myöhemmin) hirveä haloo.
Tosin tuolla videolla on kommentteja. Tässä yksi, joka ilmaisee tämän ketjun mielipiteen:
Si seulement je pouvais revenir à cette époque, je figerais le temps et y resterai. Pas de réseaux sociaux, de smartphones. On pouvait rire de tout sans déclencher un « scandale » inutile. Une époque qui me manque tellement
Ranska on ihana. Atlantin rannikko upeaa paikkaa ja ei todellakaan ole ongelmia mm
Vierailija kirjoitti:
Eikö Nizzassa siellä ollut se autoilutapaus aikoinaan väkijoukossa? Ei jaksa vanhoja uutisia nyt linkitellä.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas harmittaa kun haaveeni käydä Eremitaasissa romuttui. Mutta asiat tärkeysjärjestykseen.
Sama. Meidän piti mennä miehen kanssa käymään Pietarissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Pietari ole pohjolan Pariisi, vai muistanko väärin? Pietarihan oli koko maailman korkeakulttuurin mekka 1800-luvulla ja sai paljon vaikutteita ranskalaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja muutama kirkkoon hyökkäys lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Pietari ole pohjolan Pariisi, vai muistanko väärin? Pietarihan oli koko maailman korkeakulttuurin mekka 1800-luvulla ja sai paljon vaikutteita ranskalaisuudesta.
Kullitettu Kaupunki.
Lähi-itää se on nykyään.