Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhentaako mielestänne suuri ylipaino?

Vierailija
20.08.2021 |

Näyttääkö ihminen huomattavasti vanhemmalta, jos ylipainoa on runsaasti? Mitä olette mieltä? Perusteluja kaipaan puolesta ja vastaan tai vaikka esimerkkikuvia, jos teillä sellaisia on.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhentaa.

Vierailija
2/11 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorta ihmistä vanhentaa. Vanhempaa ei enää välttämättä. Saattaa jopa näyttää vähän nuoremmalta kun on rypyttömämpi. Ei se ryppyjen vähyys ketään silti parikymppiseltä saa näyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin ylipaino vanhentaa. Sirous, keveys, hoikkuus ovat tyttömäisiä ominaisuuksia. Nuoret ovat keskimäärin hoikempia, vanhat paksuja tanttoja. Siksi hoikkana näyttää nuoremmalta, jos ei nyt liian laiha ja kuiva ole.

Merkittävästi lihava on aina myös sairas. Kehon toiminta on häiriintynyt. Se näkyy ihossa ja olemuksessa. Ei sellainen ihminen mikään kukkean näköinen voi olla. Ei ole kovin nuorekasta ähistä hiki päässä tuolista noustessa.

Vierailija
4/11 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ylipainoisen ikää on mun mielestä ihan hirveän vaikea arvioida. Todella ylipainoista harvoin olettaa alle kolmekymppiseksi, joten nuorempaa vanhentaa paljonkin. Vanhentaa saattaa jopa nuorentaa kun menee ihan arvalla oletus. Puhun nyt siis oikeasti todella lihavasta enkä mistään pienestä ylipainosta. 

Pienempi ylipaino riippuu todella paljon miten on jakautunut. Naisilla useammin nuorentaa ja miehellä vanhentaa.

Vierailija
5/11 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin vanhentaja on sellainen höttöhiilarien pöhöttämä naama 😳

Vierailija
6/11 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on? Iän näkee papereista ja painon vaasta. Ulkonäkö on luotaantyöntävä kuitenkin.

Vierailija
7/11 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koko aikuisikäni ollut todella ylipainoinen.Ikinä mua ei ole luultu vanhemmaksi mitä olen.Yleensä +5 vuotta nuoremmaksi.Ei tosin sillon 20 noin reilusti nuoremmaksi 😁

Mutta ehkä se johtuu myös siitä onko luonne iloinen vai myrtsi ja negatiivinen.

Vierailija
8/11 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikin ylipaino vanhentaa. Sirous, keveys, hoikkuus ovat tyttömäisiä ominaisuuksia. Nuoret ovat keskimäärin hoikempia, vanhat paksuja tanttoja. Siksi hoikkana näyttää nuoremmalta, jos ei nyt liian laiha ja kuiva ole.

Merkittävästi lihava on aina myös sairas. Kehon toiminta on häiriintynyt. Se näkyy ihossa ja olemuksessa. Ei sellainen ihminen mikään kukkean näköinen voi olla. Ei ole kovin nuorekasta ähistä hiki päässä tuolista noustessa.

Mä olen aina todella hämmentynyt kun luen iltapäivälehtiä jossa hehkutetaan jotain viiskymppistä julkkista ja kuinka ei uskoisi yli kolmekymppiseksi. Lähes poikkeuksetta ovat mielestäni tasan ikäisensä näköisiä. Hyvän näköisiä toki, mutta eivät nuoren. Ilmeisesti osa sitten tosiaan arvioi ihmisten ikää painoindeksin perusteella. Jotenkin todella outoa mun mielestä, mutta mikäs siinä.

Vierailija
9/11 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn tätä siksi, kun olen melkoinen tankki itse, ja minua luullaan eläkeläiseksi, vaikka olen 55- vuotias. Joo, olen aloittanut painonhallinnan, ja terveyden ja hyvän olon lisäksi haluaisin näyttää ikäiseltäni...

Vierailija
10/11 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kymmenien kilojen ylipainon poislaihdutus vanhentaa, ainakin jos on yli 40v. Iho ei enää palaudu ja naamaan sekä kaulaan tulee syvät rypyt, vartalo myös kuin ysikymppisen.

Vierailija
11/11 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kymmenien kilojen ylipainon poislaihdutus vanhentaa, ainakin jos on yli 40v. Iho ei enää palaudu ja naamaan sekä kaulaan tulee syvät rypyt, vartalo myös kuin ysikymppisen.

Tämä on kyllä totta. En mä silti sen takia jättäisi laihduttamatta vaikka nuorempi olemus olisikin kivempi. Terveys on kuitenkin tärkeämpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä