Ihania sellaiset miehet jotka ottavat vaimoiltaan kantamukset
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös parisuhteessa roolit jaettu edellytysten mukaan. Vaimo siivoaa ja hoitaa kotia, minä teen kaikki älyä ja voimaa vaativat tehtävät.
Sama homma meillä. Vaimoa muutenkin kiinnostaa enemmän puhtaus, itse en siitä niin välitä. Minua kiinnostaa nuo muut hommat.
Voi hiivatti! Sanoinko minä jotain väärää? Miksi minulle tuli noita alanuolia? Olen vähän uusi tällä palstalla.
Alapeukkua tuli sen takia kun täällä palstalla on tuppaa olemaan sellaisia naisia joille miehen täytyy tehdä palveluksia. Teillä vaimo ja te molemmat teette jotain, sehän ei käy päinsä sitten ollenkaan.
No voihan kurjuus. :S
Onpahan täällä ainakin omalaatuisia naisia, hehheh.
Komee mies kantaa kauniin naisen kassit.🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös parisuhteessa roolit jaettu edellytysten mukaan. Vaimo siivoaa ja hoitaa kotia, minä teen kaikki älyä ja voimaa vaativat tehtävät.
Sama homma meillä. Vaimoa muutenkin kiinnostaa enemmän puhtaus, itse en siitä niin välitä. Minua kiinnostaa nuo muut hommat.
Voi hiivatti! Sanoinko minä jotain väärää? Miksi minulle tuli noita alanuolia? Olen vähän uusi tällä palstalla.
Alapeukkua tuli sen takia kun täällä palstalla on tuppaa olemaan sellaisia naisia joille miehen täytyy tehdä palveluksia. Teillä vaimo ja te molemmat teette jotain, sehän ei käy päinsä sitten ollenkaan.
Menepä pois palstalta ja elä oikeaa elämää välillä.
Hei, olikohan tuo nyt ihan asiallisesti sanottu. Hän saa elää sellaista elämää kuin hän haluaa. Voisihan hän sanoa samaa myös sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä pois palstalta ja elä oikeaa elämää välillä.
Hei, olikohan tuo nyt ihan asiallisesti sanottu. Hän saa elää sellaista elämää kuin hän haluaa. Voisihan hän sanoa samaa myös sinulle.
Toki. Mutta viittaa vahvasti että oikeaa elämää ei olla juuri nähty, jos mielipide on luokkaa " täällä palstalla on sellaisia naisia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa muunkinlaisia miehiä?
Hyvät naiset, valitkaa mieheksenne naista kunnioittava herrasmies.
M.
Ja mä taas mietin onko aloituksen kaltaisia miehiä muka missään olemassa!
En oo koskaan tavannut.
Mun mies on! Brittiläinen, avaa ovetkin valmiiksi ja antaa mun aina mennä ensin. Alussa ärsytti kun se kohteliaisuus tuntui jotenkin päälleliimatulta ja yliampuvalta joskus mutta kun opin tuntemaan niin tajusin että se on ihan oikeasti vain tosi kohtelias ja huomaavainen :) Se vaan tosiaan että joskus olisi järkevämpää minun kantaa tavarat esim. jos hänellä on polvi kipeä niin en halua ett ä rasittaa sitä liikaa. Joskus antaa mun auttaa mutta mun pitää ottaa melkein väkisin ne kassit x)
Mä en anna kantaa, saa kädet töitä kun kummassakin kädessä täysi kauppakassi ja roijaa ne pysäköintialueen toiseen päätyyn, minne aina haluan auton parkkeerattavan :D
Mun exälle ei tullut moinen mieleenkään. Ei voinut edes ovea avata vaikka mulla molemmissa käsissä kannettavaa ja itsellään kädet heilui vapaana.
Kun mulla oli jalka tai käsi murtunut niin ei voinut esim. tiskauksessa tai ostoksien tekemisessä auttaa. Ei osannut sulakkeita tai vessapaperia uuteen vaihtaa saati ostaa uutta kaupasta kun vanha loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Mun exälle ei tullut moinen mieleenkään. Ei voinut edes ovea avata vaikka mulla molemmissa käsissä kannettavaa ja itsellään kädet heilui vapaana.
Kun mulla oli jalka tai käsi murtunut niin ei voinut esim. tiskauksessa tai ostoksien tekemisessä auttaa. Ei osannut sulakkeita tai vessapaperia uuteen vaihtaa saati ostaa uutta kaupasta kun vanha loppuu.
Ei ihme että on exä. Onnittelut sulle että pääsit paskasta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Joo mun mies kantaa aina kaiken :)
Niin mäkin. Kannan vaimon toisella kädellä ja kauppakassit toisella kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääpiövaimo?
Muistan erään sateisen marraskuu illan kauppareissun kantamukset. Kannoin 6 täyttä kauppakassia 3.een kerrokseen. Tuli saa-ta-nan hyvät aviomiesmatskufiilikset, mutta eipä silloinen avokki noteerannut. No miksi oiskaan. Normipäivä.
M40v2 kirjoitti:
Muistan erään sateisen marraskuu illan kauppareissun kantamukset. Kannoin 6 täyttä kauppakassia 3.een kerrokseen. Tuli saa-ta-nan hyvät aviomiesmatskufiilikset, mutta eipä silloinen avokki noteerannut. No miksi oiskaan. Normipäivä.
Minä olisin kiittänyt kauniisti ja ollut ylpeä ja kiitollinen miehestäni. Kauniisti tehty.
Kunnon mies kantaa vaimon kassit ja kunnon vaimo tyhjentää miehen pussit.
No niinpä, onneksi minulla on sellainen helmi mieheksi. Tällaiset arjen pienet lempeyden ja huolenpidon osoitukset merkitsevät kaikkein eniten.
Pakko myöntää, etten tullut edes ajatelleeksi, etteivät kaikki miehet näin toimi. Lisäksi mieheni antaa minulle takkinsa/hupparinsa jos on viileä/alkaa sataa, vaikka itselleen tulisi kylmä ja en siksi pyytäisi.
N29
Minä voisin kantaa kauppakassit jos akka siivoaa ja imuroi lattiat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääpiövaimo?
Ei, menee petite-sarjaan.
Kauppaan on useampi kilometri ja käyn kävellen. Mulle on ok jos mies kantaa kaiken mutta muuten mulle pitää jäädä kaksi suht samanpainoista kassia koska yhden kassin kantaminen puolta vaihdellenkin saa romun kroppani kieroon ja jumiin. Reppua olen kokeillut mutta se jumittaa niskan ja selän jos on vähänkin painavampi.
Kasvatus saa taas liian ison roolin, hyvä ja paha löytyy ihmisestä sisältä. Moni on nähnyt vanhempien tekemää pahaa ja toiset lapset oppii että se oli väärin.
Tommoiseen hyvään Olen minäkin tottunut;
Mieheni on kauppakasseja kantanut kohta 27 avioliittovuoden ajan🥰
Selvä. Jostain syystä puhuttiin enemmän naisista.
Tuosta herrasmiesjankkauksesta tulee kyllä hyvät kilttimies-fibat.