Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihania sellaiset miehet jotka ottavat vaimoiltaan kantamukset

Vierailija
20.08.2021 |

Vaikka heillä itselläänkin olisi kannettavaa.

Kommentit (204)

Vierailija
161/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli vähän turn off, kun matkustin ekaa kertaa yhden treffimiehen luokse. Mulla oli junasta tullessa iso kassi kannettavana, mies ei tehnyt elettäkään ottaakseen sitä. Tultiin hänen autolleen, kehotti mua vaan laittamaan kassini takapenkille, ei avannut edes auton ovea. Käytiin samalla matkalla kaupassa, minä pakkasin ostokset ja otin kassin, ei taaskaan elettäkään kantaakseen ostokset. Ja näitä esimerkkejä tuli useampia. Jäi vähän paha maku siitä reissusta ja kiinnostus kyllä lopahti.

Kyllä itse ainakin odotan mieheltä ihan peruskohteliaisuutta ja muiden huomioimista. Tältä mieheltä sellainen ei valitettavasti onnistunut.

Oli varmaan lukenut netistä feministien juttuja, miten nainen on ihan yhtä fyysisesti kykenevä kuin mieskin. Kokenut sinut tasavertaiseksi ihmiseksi ja ajatellut että miten outoa olisi jos joku miespuolinen ystävänsä kantaisi tavaransa puolestaan.

Ei kannata kuunnella sanaakaan mitä feministit puhuvat.

Miten se auton oven avaaminen, oliko sekin mieheltä liikaa vaadittu?

Kai sen oven saa itsekin auki jos ei se lukossa ole? Ovatko naiset noin avuttomia ihan oikeasti?

Ei sitä ovea avata naisen avuttomuuden takia. Herrasmies avaa aina oven naiselle, koska hän kunnioittaa naisia ja on kohtelias kaikille.

Eikö sinulla ole lainkaan käytöstapoja? Ja vielä auliisti julistat oman moukkamaisuutesi julkisesti. Mitä sinä menetät, jos käyttäydyt sivistyneesti? Katoaako miehisyytesi sivistyneessä kohteliaisuudessa? Häpeä!

"Onko olemassa muunkinlaisia miehiä?"

Nyt se moukka löytyi.

Mutta edelleen;

Hyvät naiset, valitkaa mieheksenne naista kunnioittava herrasmies.

M.

Miksei herrasmies avaa ovea myös toiselle miehelle?

"Herrasmies on kohtelias kaikille", elikkäs siis naisille.

Vaikutat aika tossulta.

Kyllä avaa. Kaikille sukupuoleen, ikään, rotuun katsomatta.

Selvä. Jostain syystä puhuttiin enemmän naisista.

Tuosta herrasmiesjankkauksesta tulee kyllä hyvät kilttimies-fibat.

Vierailija
162/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on myös parisuhteessa roolit jaettu edellytysten mukaan. Vaimo siivoaa ja hoitaa kotia, minä teen kaikki älyä ja voimaa vaativat tehtävät.

Sama homma meillä. Vaimoa muutenkin kiinnostaa enemmän puhtaus, itse en siitä niin välitä. Minua kiinnostaa nuo muut hommat.

Voi hiivatti! Sanoinko minä jotain väärää? Miksi minulle tuli noita alanuolia? Olen vähän uusi tällä palstalla.

Alapeukkua tuli sen takia kun täällä palstalla on tuppaa olemaan sellaisia naisia joille miehen täytyy tehdä palveluksia. Teillä vaimo ja te molemmat teette jotain, sehän ei käy päinsä sitten ollenkaan.

No voihan kurjuus. :S

Onpahan täällä ainakin omalaatuisia naisia, hehheh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komee mies kantaa kauniin naisen kassit.🥰

Vierailija
164/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on myös parisuhteessa roolit jaettu edellytysten mukaan. Vaimo siivoaa ja hoitaa kotia, minä teen kaikki älyä ja voimaa vaativat tehtävät.

Sama homma meillä. Vaimoa muutenkin kiinnostaa enemmän puhtaus, itse en siitä niin välitä. Minua kiinnostaa nuo muut hommat.

Voi hiivatti! Sanoinko minä jotain väärää? Miksi minulle tuli noita alanuolia? Olen vähän uusi tällä palstalla.

Alapeukkua tuli sen takia kun täällä palstalla on tuppaa olemaan sellaisia naisia joille miehen täytyy tehdä palveluksia. Teillä vaimo ja te molemmat teette jotain, sehän ei käy päinsä sitten ollenkaan.

Menepä pois palstalta ja elä oikeaa elämää välillä.

Hei, olikohan tuo nyt ihan asiallisesti sanottu. Hän saa elää sellaista elämää kuin hän haluaa. Voisihan hän sanoa samaa myös sinulle.

Vierailija
165/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä pois palstalta ja elä oikeaa elämää välillä.

Hei, olikohan tuo nyt ihan asiallisesti sanottu. Hän saa elää sellaista elämää kuin hän haluaa. Voisihan hän sanoa samaa myös sinulle.

Toki. Mutta viittaa vahvasti että oikeaa elämää ei olla juuri nähty, jos mielipide on luokkaa " täällä palstalla on sellaisia naisia".

Vierailija
166/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa muunkinlaisia miehiä?

Hyvät naiset, valitkaa mieheksenne naista kunnioittava herrasmies.

M.

Ja mä taas mietin onko aloituksen kaltaisia miehiä muka missään olemassa!

En oo koskaan tavannut.

Mun mies on! Brittiläinen, avaa ovetkin valmiiksi ja antaa mun aina mennä ensin. Alussa ärsytti kun se kohteliaisuus tuntui jotenkin päälleliimatulta ja yliampuvalta joskus mutta kun opin tuntemaan niin tajusin että se on ihan oikeasti vain tosi kohtelias ja huomaavainen :) Se vaan tosiaan että joskus olisi järkevämpää minun kantaa tavarat esim. jos hänellä on polvi kipeä niin en halua ett ä rasittaa sitä liikaa. Joskus antaa mun auttaa mutta mun pitää ottaa melkein väkisin ne kassit x)

Vierailija
167/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en anna kantaa, saa kädet töitä kun kummassakin kädessä täysi kauppakassi ja roijaa ne pysäköintialueen toiseen päätyyn, minne aina haluan auton parkkeerattavan :D

Vierailija
168/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exälle ei tullut moinen mieleenkään. Ei voinut edes ovea avata vaikka mulla molemmissa käsissä kannettavaa ja itsellään kädet heilui vapaana.

Kun mulla oli jalka tai käsi murtunut niin ei voinut esim. tiskauksessa tai ostoksien tekemisessä auttaa. Ei osannut sulakkeita tai vessapaperia uuteen vaihtaa saati ostaa uutta kaupasta kun vanha loppuu.

Vierailija
169/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exälle ei tullut moinen mieleenkään. Ei voinut edes ovea avata vaikka mulla molemmissa käsissä kannettavaa ja itsellään kädet heilui vapaana.

Kun mulla oli jalka tai käsi murtunut niin ei voinut esim. tiskauksessa tai ostoksien tekemisessä auttaa. Ei osannut sulakkeita tai vessapaperia uuteen vaihtaa saati ostaa uutta kaupasta kun vanha loppuu.

Ei ihme että on exä. Onnittelut sulle että pääsit paskasta eroon.

Vierailija
170/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mun mies kantaa aina kaiken :)

Niin mäkin. Kannan vaimon toisella kädellä ja kauppakassit toisella kädellä.

Vierailija
171/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääpiövaimo? 

Vierailija
172/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan erään sateisen marraskuu illan kauppareissun kantamukset. Kannoin 6 täyttä kauppakassia 3.een kerrokseen. Tuli saa-ta-nan hyvät aviomiesmatskufiilikset, mutta eipä silloinen avokki noteerannut. No miksi oiskaan. Normipäivä.

Vierailija
173/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40v2 kirjoitti:

Muistan erään sateisen marraskuu illan kauppareissun kantamukset. Kannoin 6 täyttä kauppakassia 3.een kerrokseen. Tuli saa-ta-nan hyvät aviomiesmatskufiilikset, mutta eipä silloinen avokki noteerannut. No miksi oiskaan. Normipäivä.

Minä olisin kiittänyt kauniisti ja ollut ylpeä ja kiitollinen miehestäni. Kauniisti tehty.

Vierailija
174/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies kantaa vaimon kassit ja kunnon vaimo tyhjentää miehen pussit.

Vierailija
175/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä, onneksi minulla on sellainen helmi mieheksi. Tällaiset arjen pienet lempeyden ja huolenpidon osoitukset merkitsevät kaikkein eniten.

Pakko myöntää, etten tullut edes ajatelleeksi, etteivät kaikki miehet näin toimi. Lisäksi mieheni antaa minulle takkinsa/hupparinsa jos on viileä/alkaa sataa, vaikka itselleen tulisi kylmä ja en siksi pyytäisi.

N29

Vierailija
176/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kantaa kauppakassit jos akka siivoaa ja imuroi lattiat

Vierailija
177/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kääpiövaimo? 

Ei, menee petite-sarjaan.

Vierailija
178/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan on useampi kilometri ja käyn kävellen. Mulle on ok jos mies kantaa kaiken mutta muuten mulle pitää jäädä kaksi suht samanpainoista kassia koska yhden kassin kantaminen puolta vaihdellenkin saa romun kroppani kieroon ja jumiin. Reppua olen kokeillut mutta se jumittaa niskan ja selän jos on vähänkin painavampi.

Vierailija
179/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatus saa taas liian ison roolin, hyvä ja paha löytyy ihmisestä sisältä. Moni on nähnyt vanhempien tekemää pahaa ja toiset lapset oppii että se oli väärin.

Vierailija
180/204 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoiseen hyvään Olen minäkin tottunut;

Mieheni on kauppakasseja kantanut kohta 27 avioliittovuoden ajan🥰