Ihania sellaiset miehet jotka ottavat vaimoiltaan kantamukset
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa.
Hyvin kasvatetut ja sympaattiset miehet kantavat kaupasta raskaimmat ostokset, koska heillä on huomattavasti enemmän lihasvoimaa kuin vaimoillaan tai tyttöystävillään.
Kiitos kaikille teille mukaville miehille! :)
Hyvin kasvatetut ja sympaattiset naiset kasvattavat lapsensa koska ovat lapsen synnyttäneet, heillä on siihen side tuota kautta, ovat vuosituhansien evoluution kautta parempia kasvattajia ja empaattisempia joten sopivat siihen paremmin. 🥰
Useimmissa perheissä molemmat vanhemmat kasvattavat lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa.
Hyvin kasvatetut ja sympaattiset miehet kantavat kaupasta raskaimmat ostokset, koska heillä on huomattavasti enemmän lihasvoimaa kuin vaimoillaan tai tyttöystävillään.
Ja naiset siivoavat, koska heillä on enemmän kärsivällisyyttä siihen. Tietenkin edellytyksellä, että kotikasvatus on ollut kunnossa.
Molemmat sotkevat ja molemmat tietenkin siivoavat, palsta"mies".
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös parisuhteessa roolit jaettu edellytysten mukaan. Vaimo siivoaa ja hoitaa kotia, minä teen kaikki älyä ja voimaa vaativat tehtävät.
Sama homma meillä. Vaimoa muutenkin kiinnostaa enemmän puhtaus, itse en siitä niin välitä. Minua kiinnostaa nuo muut hommat.
Näitähän näkee tuolla kaupoissa ja parkkipaikoilla. Mies maksaa ostokset ja nainen pakkaa kassit. Mies kantaa kassit autolle ja astuu rattiin. Naista ei passaa unohtaa parkkiin, vaan eipä niitä valaita voi silmistään kadottaakaan.
Tai mies työntää kärryt autolle ja nainen hiihtelee perässä. Jo kaupassa miehet astelee ostoskärryjen kanssa kuin kuninkaat ja masentunut vaimo pysyy 2 metrin "turvavälin" etäisyydellä takavasemmalla.
Ei ihme jos naisten käsivoimat vaan heikkenevät vuosi vuodelta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa.
Hyvin kasvatetut ja sympaattiset naiset kasvattavat lapsensa koska ovat lapsen synnyttäneet, heillä on siihen side tuota kautta, ovat vuosituhansien evoluution kautta parempia kasvattajia ja empaattisempia joten sopivat siihen paremmin. 🥰
Väitän kyllä, että mieheni rakastaa lapsiaan ihan yhtä paljon kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli vähän turn off, kun matkustin ekaa kertaa yhden treffimiehen luokse. Mulla oli junasta tullessa iso kassi kannettavana, mies ei tehnyt elettäkään ottaakseen sitä. Tultiin hänen autolleen, kehotti mua vaan laittamaan kassini takapenkille, ei avannut edes auton ovea. Käytiin samalla matkalla kaupassa, minä pakkasin ostokset ja otin kassin, ei taaskaan elettäkään kantaakseen ostokset. Ja näitä esimerkkejä tuli useampia. Jäi vähän paha maku siitä reissusta ja kiinnostus kyllä lopahti.
Kyllä itse ainakin odotan mieheltä ihan peruskohteliaisuutta ja muiden huomioimista. Tältä mieheltä sellainen ei valitettavasti onnistunut.Oli varmaan lukenut netistä feministien juttuja, miten nainen on ihan yhtä fyysisesti kykenevä kuin mieskin. Kokenut sinut tasavertaiseksi ihmiseksi ja ajatellut että miten outoa olisi jos joku miespuolinen ystävänsä kantaisi tavaransa puolestaan.
Ei kannata kuunnella sanaakaan mitä feministit puhuvat.
Miten se auton oven avaaminen, oliko sekin mieheltä liikaa vaadittu?
Kai sen oven saa itsekin auki jos ei se lukossa ole? Ovatko naiset noin avuttomia ihan oikeasti?
Ei sitä ovea avata naisen avuttomuuden takia. Herrasmies avaa aina oven naiselle, koska hän kunnioittaa naisia ja on kohtelias kaikille.
Eikö sinulla ole lainkaan käytöstapoja? Ja vielä auliisti julistat oman moukkamaisuutesi julkisesti. Mitä sinä menetät, jos käyttäydyt sivistyneesti? Katoaako miehisyytesi sivistyneessä kohteliaisuudessa? Häpeä!
"Onko olemassa muunkinlaisia miehiä?"
Nyt se moukka löytyi.
Mutta edelleen;
Hyvät naiset, valitkaa mieheksenne naista kunnioittava herrasmies.
M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin kerran kaupan oven eräälle naiselle ja hän ilmoitti vihaisesti olevansa täysin kykenevä avaamaan itse ovensa. En ikinä arvannut että kohteliaisuus voi olla pahasta.
Oli kyllä epäkohtelias nainen. Itse kiitän ja hymyilen. Paitsi nyt se hymy ei kyllä näy kuin silmistä, näin maskiaikaan :)
Avasin kerran romaaninaiselle oven ja hän oli selvästi hämmästynyt,ei kyllä sanonut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös parisuhteessa roolit jaettu edellytysten mukaan. Vaimo siivoaa ja hoitaa kotia, minä teen kaikki älyä ja voimaa vaativat tehtävät.
Älyä ei taida monikaan homma teillä vaatia...
Kyllä naisia on helppo vedättää😁...ja vielä heidän omilla argumenteillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli vähän turn off, kun matkustin ekaa kertaa yhden treffimiehen luokse. Mulla oli junasta tullessa iso kassi kannettavana, mies ei tehnyt elettäkään ottaakseen sitä. Tultiin hänen autolleen, kehotti mua vaan laittamaan kassini takapenkille, ei avannut edes auton ovea. Käytiin samalla matkalla kaupassa, minä pakkasin ostokset ja otin kassin, ei taaskaan elettäkään kantaakseen ostokset. Ja näitä esimerkkejä tuli useampia. Jäi vähän paha maku siitä reissusta ja kiinnostus kyllä lopahti.
Kyllä itse ainakin odotan mieheltä ihan peruskohteliaisuutta ja muiden huomioimista. Tältä mieheltä sellainen ei valitettavasti onnistunut.Oli varmaan lukenut netistä feministien juttuja, miten nainen on ihan yhtä fyysisesti kykenevä kuin mieskin. Kokenut sinut tasavertaiseksi ihmiseksi ja ajatellut että miten outoa olisi jos joku miespuolinen ystävänsä kantaisi tavaransa puolestaan.
Kai sen oven saa itsekin auki jos ei se lukossa ole? Ovatko naiset noin avuttomia ihan oikeasti?
Naisellahan oli matkalaukku. Minä kyllä voin avata ovia miehillekin eikä tee tiukkaakaan. Kiva olla avuksi.
No huhhuh sentään, oikein matkalaukku. Sitä ei ihminen voi laittaa vaikkapa hetkeksi maahan, että voi kädellä avata oven.
Miksi mies tekisi mitään, minkä nainen pystyy tekemään itsekin. Ole hyvä vain tasa-arvosta, noin se toimii.
Jokin syy taitaa olla siihen, että elät vuodesta toiseen yksin.
Niin, minähän olen aika vanhanaikainen mies sillä tavalla, että mielelläni toki kantaisin kauppaostokset ym., koska tiedän olevani naista vahvempi.
Minuunkin on kuitenkin tartutettu tämä feminismi, jonka takia olisin varmasti todella varuillani sen suhteen että voinko minä kantaa naisen tavaroita vai en, koska nainen on varmasti siihen itsekin kykenevä. En minä halua loukata naista.
Eivät naiset halua oikeasti tasa-arvoa. Eivät naiset edes tiedä miten miehet kommunikoivat toisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin kerran kaupan oven eräälle naiselle ja hän ilmoitti vihaisesti olevansa täysin kykenevä avaamaan itse ovensa. En ikinä arvannut että kohteliaisuus voi olla pahasta.
Oli kyllä epäkohtelias nainen. Itse kiitän ja hymyilen. Paitsi nyt se hymy ei kyllä näy kuin silmistä, näin maskiaikaan :)
Avasin kerran romaaninaiselle oven ja hän oli selvästi hämmästynyt,ei kyllä sanonut mitään.
Häpäisit romaninaisen...pitääpä ottaa käyttöön tämä.
Ikisinkku nainen kirjoitti:
Näitähän näkee tuolla kaupoissa ja parkkipaikoilla. Mies maksaa ostokset ja nainen pakkaa kassit. Mies kantaa kassit autolle ja astuu rattiin. Naista ei passaa unohtaa parkkiin, vaan eipä niitä valaita voi silmistään kadottaakaan.
Tai mies työntää kärryt autolle ja nainen hiihtelee perässä. Jo kaupassa miehet astelee ostoskärryjen kanssa kuin kuninkaat ja masentunut vaimo pysyy 2 metrin "turvavälin" etäisyydellä takavasemmalla.
Ei ihme jos naisten käsivoimat vaan heikkenevät vuosi vuodelta!
Etkö ole koskaan nähnyt naisia kaupassa tai pienten lasten kanssa? Et sinä mikään nainen ole.
Kerran sain ukon vaateostoksille mukaan. Kokeilin siinä sitten takkeja ja pyysin miestä pitelemään käsilaukkuani. Ei suostunut koska muut luulisivat häntä "miesten mieheksi". Mitä lie tarkoitti tuollakin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellahan oli matkalaukku. Minä kyllä voin avata ovia miehillekin eikä tee tiukkaakaan. Kiva olla avuksi.
No huhhuh sentään, oikein matkalaukku. Sitä ei ihminen voi laittaa vaikkapa hetkeksi maahan, että voi kädellä avata oven.
Miksi mies tekisi mitään, minkä nainen pystyy tekemään itsekin. Ole hyvä vain tasa-arvosta, noin se toimii.
Niin, minähän olen aika vanhanaikainen mies sillä tavalla, että mielelläni toki kantaisin kauppaostokset ym., koska tiedän olevani naista vahvempi.
Minuunkin on kuitenkin tartutettu tämä feminismi, jonka takia olisin varmasti todella varuillani sen suhteen että voinko minä kantaa naisen tavaroita vai en, koska nainen on varmasti siihen itsekin kykenevä. En minä halua loukata naista.
Eivät naiset halua oikeasti tasa-arvoa. Eivät naiset edes tiedä miten miehet kommunikoivat toisten miesten kanssa.
Jostain kumman syystä et uskalla puhua aiheesta oman vaimosi kanssa. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
herrasmiehet osaa nämä käytöstavat ja erottuvat miesmassasta positiivisesti!
Niin erottuu. Meidän pihalla asuu noin 40v mies, joka auttaa aina vanhempia ihmisiä. Kantaa aina kauppakassit jos vaimonsa kanssa ollut kaupassa. Korjaa vaimon pyörän heti jos kumi puhki tai vaihtaa vaimonsa autoon renkaat talvisin ja kesäisin. Se tapahtuu heti. Mukava pariskunta muutenkin. Kerran laittoi minun pyörääni lastenistuimen. Oma mies valitti, että piti sit sille mennä sanomaan. En mennyt sanomaan vaan olivat vaimonsa kanssa ulkona ja kiristi vaimonsa pyörän ketjuja, niin hän sanoi, että haluatko samalla ton istuimen kiinni ettei ole vaivaa eikä mene aikaa. Eikä menny, kun joku 3min kun laittoi sen. Omalle miehelle sanonu asiasta kuukauden verran, että olis kiva jos laittais. Mustasukkasena sit itki ja valitti ja olen saanut kuulla, että niin onhan sulla se naapurin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa.
Ja naiset siivoavat, koska heillä on enemmän kärsivällisyyttä siihen. Tietenkin edellytyksellä, että kotikasvatus on ollut kunnossa.
Ei siihen kärsivällisyyttä tarvitse. Luutua ja pesuainetta. Kokeilepa, voi siitä sinunkin banaanikärpäsiä pörräävästä luukusta tulla ihan kiva! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ovea avata naisen avuttomuuden takia. Herrasmies avaa aina oven naiselle, koska hän kunnioittaa naisia ja on kohtelias kaikille.
Eikö sinulla ole lainkaan käytöstapoja? Ja vielä auliisti julistat oman moukkamaisuutesi julkisesti. Mitä sinä menetät, jos käyttäydyt sivistyneesti? Katoaako miehisyytesi sivistyneessä kohteliaisuudessa? Häpeä!
"Onko olemassa muunkinlaisia miehiä?"
Nyt se moukka löytyi.
Mutta edelleen;
Hyvät naiset, valitkaa mieheksenne naista kunnioittava herrasmies.
M.
Turha toivo. Pahin nilkki joka löytyy ja eniten valehtelee otetaan. Sitten saa nyyhkyttää ja syyttää kaikkia miehiä sioiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä et uskalla puhua aiheesta oman vaimosi kanssa. Miksi?
Mistä ihmeestä sait sen käsityksen että mulla olisi vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovia avaavasta miehestä tulee fiilis että elämän varrella on auottu muitakin kuin lähikapakan ovia. Tämä pieni, mutta miehekkään kohtelias ele tekee vaikutuksen.
Olisitpa nähnyt naisten ilmeet, kun mieheni kiersi eräässä tapahtumassa auton ympäri ja avasi ensin minulle oven. Voin sanoa, että mies sai osakseen haltioituneita katseita. Tietää toki tämän itsekin :D
Iäkäs isäpuoli avasi autonovet äidille ja meille tytöille. Arvostin!
Tietenkin opin jo kotoa kiittämään matkoista.
Milläs kiitit? Olitkö äipän apajilla?
Ei ihme että miehet saavat i d i o o t i n maineen. Levitä vaan tietoisuutta suomalaisesta miehestä, niin kohta puoliin teihin ei koske kukaan edes pitkällä tikulla.