Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihania sellaiset miehet jotka ottavat vaimoiltaan kantamukset

Vierailija
20.08.2021 |

Vaikka heillä itselläänkin olisi kannettavaa.

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa itte romus. Et kuitenkaan pillua anna.

Vierailija
202/204 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko yleisesti siis tapana, että nainen maksaa ostokset ja mies pakkaa hihnan päässä ja sen jälkeen kantaa? Oon kateellinen, sillä mies notkuu mun vieressä, kun maksan ja joudun pakkaamaan ja kantamaan kaiken.

Mä käyn yksin tai lapsien kanssa kaupassa. Eniten päähän ottaisi mies joka vain hengailisi mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on minulle itsestään selvä, että kun me käydään kaupassa, mies kantaa kotona ne painavimmat kassit eteiseen. Meillä on sentään portaita noustavana asuntoon.

Hajosin :DDDD

Ilmeisesti hissitön kerrostalo.

Vierailija
204/204 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt koske kauppakassien kantoa, mutta muuten kertoo mieheni kohteliaisuudesta ja herrasmiesmäisyydestä. 

Jo parikymmentä vuotta sitten, kun tapasin mieheni, vietimme ensimmäistä joulua yhdessä. Olimme seurustelleet siis vasta muutaman kuukauden. Vietimme aikaa hänen asunnolla ja tarkoitus oli tehdä jouluvalmisteluja. Olin varannut leipomistarvikkeita joulukakkua varten, kun yllättäen tulinkin kipeäksi ja kuumeiseksi. Harmittelin sairastumistani ja tekemätöntä kakkua sohvan pohjalla, kun mies sanoi, että hän voi tehdä sen kakun, kun vaan ohjeistan häntä. Tuo on jäänyt ikuisesti mieleeni, kun katsoin miestä kun hän touhusi kakun teossa, että en ole ikinä nähnyt seksikkäämpää ja miehekkäämpää ilmestystä. Se kombinaatio, kun todella miehekäs mies vahvoilla käsivarsillaan tekee jotakin sellaista mikä yleensä mielletään naisten touhuiksi, sai minut siinä kuumeisena vieläkin kuumemmaksi.. Ja kakkukin onnistui!

Mikä parasta, se ei ollut alkuaikojen teatteria, vaan sain hänestä todella hyvän miehen, rakkaan elämänkumppanin, lasteni isän, huolieni jakajan ja yhteisen vastuun eli perheemme tasavertaisen huoltajan kanssani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän