Onko sinkkumiehen ok käydä huorissa
Kommentit (84)
miten huorissa käynti eroaa siitä että menee baariin, tuhlaa siellä juomiin (omiin/naisen) 100€ ja menee panemaan jomman kumman kämpille? tai että masturboi kotona?
kaikissa tavoissa vaan tyydytetään seksuaalista himoa.
saako nainen hakea yhden illan panoa?
Juurihan tutkittiin että ei sieltä baareista mitään seksiseuraa haeta. ;D Paskapuhetta mutta uskotaan... Eihän niiden kaverien kanssa voi viettää aikaa tuhlaamatta moninkertaista rahasummaa juomiin ja olematta ympäristössä jossa ei käytännössä voi edes keskustella huutamatta täyttä kurkkua.
Jos viittaat toimintaan "huorissa käymisenä", niin se ei ole ok, vaan kertoo asennevammasta, jossa pidät huoraa paikkana etkä ihmisenä. Sen sijaan seksin ostaminen on sallittua ja vain ostajan ja myyjän välinen asia.
Käy vaan meidän muidenkin puolesta. Itseäni ei kiinnosta hirveästi, mutta se ei johdu hirveästi moraalisyistä.
Tuo riistämisjuttukin on aika monimutkainen; periaatteessa esim.USA:n laittomat meksikaanit ovat haavoittuvaisia ja sorrettuja, mutta tekevät ennemmin pimeitä töitä paskapalkalla kuin menevät takaisin Meksikoon. Samalla tavalla osa ihmiskaupan uhreina olevista prostuistakin on valinnut oman tiensä.
-Mies 29v-
en itse kelpuuttaisi sellaista miestä joka on sinkkuna tehnyt tuollaista, ei vain olisi minun tyyppiäni
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:11"]Ja vain siellä muinaisjäänteissä, mutta käsittääkseni asia on jo muuttunut, nyt pilkataan jo sitä miestä joka ei saa ilmaiseksi. Tapaamani miehet ainakin tästä avautuneet, että seksin maksamisesta ja huorissa käymisestä riittää pelkkä epäily ja leima sitten siinä, pahemmin kuin sillä huoralla. mutta asia on ehkä eri hieman vanhempien ihmisten ja varsinkin joidenkin laasaslaisten parissa, jossa on yhä kova tarve näyttää sille, että naista saa rahalla. Ja joitakin naisia yhä saa ja joitakin ei. Parempi olisi ettei ketään voisi ostaa mistään, vaan ihmiset suhtautuisivat toisiinsa ihmisinä eikä joinain seksin mahdollistajina.[/quote]
Saa olla melkonen Gere tai Lemmy, että saa ilmasiks. Ei se baarissa tai treffeillä juokseminen ilmasta oo. Etenkään jos omalle ajalleen yhtään pistää arvoa.
Huorissa käyvä/käynyt mies on mullekin täysin turn off- tapaus, en edes vilkaise tiedon jälkeen. Tyyppi tavallaan menettää ihmisarvonsa MUN silmissä.
Tämä siksi koska itse en voi harrastaa seksiä ilman tunnesidettä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 09:41"]
en itse kelpuuttaisi sellaista miestä joka on sinkkuna tehnyt tuollaista, ei vain olisi minun tyyppiäni
[/quote]
Kelpuuttaisitko sellaisen, jolla on ollut yhdenillan juttuja?
Sinkkumiehen on ok käydä huorissa, mutta ei sitä kannata kenellekään mainostaa. t. entinen sinkkumies
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:28"]
[/quote]
[/quote]
Ihan kaksi eri asiaa nuo.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 11:28"]
[/quote]
[/quote]
Ihan kaksi eri asiaa nuo.
[/quote]
Miehen näkökanta: molemmissa haetaan vain seksiä. Eroa ei juurikaan ole, kummassakin tapauksessa palaa rahaa ~200, toisessa luultavasti vielä aikaa enemmän. Tosin se voi olla laatuaikaa kavereiden kanssa, jolloin sitä ei lasketa. Mutta kyllä se seksin metsästys baarista on joskus ihan duunia. Ja jostain syystä etenkin vanhemmat naiset haluaisivat ilman kumia, mitä en kyllä ymmärrä yhtään.
Eipä taida olla keneltäkään pois.
Tottakai on, jos ei hyväksikäytä tai huijaa ketään ja käyttää ehkäisyä.
Seksi on ihana asia, mutta prostituutio on epämiellyttävää. Toisaalta, koska sitä ei kuitenkaan saa kitkettyä pois niin saman tien ilotalot lailliseksi. Pysyy väkivalta ja tauditkin paremmin kurissa. Esimerkiksi Saksan valtio saa bordelleista miljardeja euroja verotuloja vuodessa, laillistetaan Suomessakin. Kysynnän ja tarjonnan laki. Jos sinkkumies ei saa baarista estotonta naista iskettyä maksamattakin, niin heikosti menee.
Lain mukaan kummankaan siviilisääty ei vaikuta siihen, onko OK ostaa seksiä. Riippuu siis moraalista ja uskonnosta.
Raamatun mukaan aviorikosta ei saa tehdä eli naimisissa olevan seksin myyjän kanssa ei sinkku saisi seksiä harrastaa.
Joissakin islamin haaroissa uskonnon prostituutiokieltoa kierretään väliaikaisilla avioliitoilla.
Katoliset elävät synnintunnossa koko elämänsä ja seksin osto on aina syntiä.
Muista en tiedä.
AV-mammanhan mielestä sinkkumiehenkin pitää olla siveyden sipuli, tai on muuten täysin epäkelpo yksilö.
Sitäpaitsi suurin osa näitä palveluja käyttävistä on perheellisiä, hyvin toimeentuvia miehiä. Tämäkin AV-mamman mielestä varmaan sinkkumiehen syytä.
Missä kohden Raamattua kielletään sinkun harrastamasta seksiä?
Tai jos siihen jotain vihjataan, niin miksi se kielto olisi tärkeä ja voimassa, mutta ei monet muut kiellot?
Ehkä seksiä ei Raamattu kehoita käyttämään kauppatavarana, mikä iljettävä tapa oli vastapalveluna raha tai mikä tahansa etuus, mutta jos yleisesti kielletään seksin harrastaminen niin se jo kova juttu. Raamatun sana että pidettäköö aviopuode puhtaana ei tarkoita sitä että ei harrasteta seksiä kuin avioliitossa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:11"]
Tuskin on mikään meriitti kenellekään, että on ollut tapana käydä huorissa.
Kyllä kovaa panomiestä aina kunnioitetaan miesporukoissa.
Ja vain siellä muinaisjäänteissä, mutta käsittääkseni asia on jo muuttunut, nyt pilkataan jo sitä miestä joka ei saa ilmaiseksi. Tapaamani miehet ainakin tästä avautuneet, että seksin maksamisesta ja huorissa käymisestä riittää pelkkä epäily ja leima sitten siinä, pahemmin kuin sillä huoralla. mutta asia on ehkä eri hieman vanhempien ihmisten ja varsinkin joidenkin laasaslaisten parissa, jossa on yhä kova tarve näyttää sille, että naista saa rahalla. Ja joitakin naisia yhä saa ja joitakin ei. Parempi olisi ettei ketään voisi ostaa mistään, vaan ihmiset suhtautuisivat toisiinsa ihmisinä eikä joinain seksin mahdollistajina.
[/quote]
Miksi hypergamia sitten on yhä edelleen enemmän sääntö kuin poikkeus naisten keskuudessa?
En ole koskaan kuullut huorissa käyvää miestä pilkattavan miesten taholta. Korkeintaan hyväntahtoista kuittailua tyyliin " äijä on irstas panosika" tms. Johtuu luultavasti siitä, että kaikki miehet tietävät, ettei ilmaista seksiä ole olemassakaan, vaan naisesta joutuu aina tavalla tai toisella maksamaan.