Onko sinkkumiehen ok käydä huorissa
Kommentit (84)
Kai sitä saa tehdä mitä haluaa lain puitteissa. Yhtä lailla itselläni on oikeus valita parisuhteeseen vain sellainen mies, joka ei käy huorissa. Ja vain siksi, että haluan sellaisen. Pidän arveluttavana ja ei-toivottavana kyseistä toimintaa enkä hyväksy ihmisen ostamista omiin seksuaalisiin tarpeisiin. Mutta tämä on vapaa maa, jossa jokainen voi valita kuinka kunnollinen tai kunnoton on. Lakia huorissakäyvä sinkku ei riko, jollei raiskaa ihmiskaupan uhria. Ihmiskaupan uhreja taas syntyy tästä ilmiöstä -> rahalla saa pillua.
On väärin. Perustelu: Seksityöläinen tuhoaa itseään työllään. Motiivit tehdä seksityötä ovat monet, mutta taustalla ei varmastikaan ole normaali tilanne, normaali persoona. Siksi miesten ei saa seksiä ostamalla edesauttaa naisia tuhoamaan itseään. Kun miehet eivät osta seksiä, seksin myynnillä itsensä elättävät naiset ovat pakotettuja hankkimaan rahansa muuten. Ehkä tulot pienenevät, mutta mieli ei tuhoudu.
Siitä vaan. Mutta jos selviäisi minulle, niin tavara olisi ns. pilalla. Vaihtoon menisi.
Aion lähteä talvella lomalle Thaikkuihin. Palkkaan siellä sitten tytön ainakin pariksi yöksi ja komennan sen ratsastamaan päälläni. Röh-röh!
Mitäpä jos avaisitte mielenne todellisuudelle jossa läheskään kaikkien naisten ei ole pakko työskennellä prostituoituina mutta he työskentelevät silti? Muutenkin, ellei ole työskennellyt tuolla alla höpinä mielen tuhoutumisesta on täyttä potaskaa.
Omiin seksuaalisiin tarpeisiin ostaminen, niin naisen suusta kuin olla ja voi. Kaikki prostituoitujen asiakkaat eivät halua edes seksiä, haluavat vain nukkua naisen vieressä edes joskus. Toisekseen, noissa hommissa on säännöt, ei se asiakas ole mikään jumala siinä tilanteessa.
Tämä ristiriita ihmetyttää: maksullista seksiä ostanut mies ei kelpaa, mutta kuitenkin miehen tulee aina tarjota naiselle kahvia, alkoholijuomia, ateria tms. treffeillä. Jos mies ei tarjoa eli maksa, toisia treffejä ei enää tule. Näin ajattelee valta-osa naisista ainakin tämän palstan perusteella.
Mitä eroa näillä on? Kummassakin tapauksessa mies joutuu maksamaan naisen seurasta, tosin ainoastaan prostituoidun tapauksessa on varma pillu.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:08"]
Mitäpä jos avaisitte mielenne todellisuudelle jossa läheskään kaikkien naisten ei ole pakko työskennellä prostituoituina mutta he työskentelevät silti? Muutenkin, ellei ole työskennellyt tuolla alla höpinä mielen tuhoutumisesta on täyttä potaskaa.
Omiin seksuaalisiin tarpeisiin ostaminen, niin naisen suusta kuin olla ja voi. Kaikki prostituoitujen asiakkaat eivät halua edes seksiä, haluavat vain nukkua naisen vieressä edes joskus. Toisekseen, noissa hommissa on säännöt, ei se asiakas ole mikään jumala siinä tilanteessa.
[/quote]
Olet ilmeisesti huorissakäyvä mies. Kolkuttaako sisintä, kun sinulle kerrotaan seksityöläisten mielen tuhoutumisesta? Kyllä itsensä myyminen vaikuttaa mieleen aivan varmasti. Mutta uskon kyllä, että seksiä ostavan miehen on sitä vaikea ymmärtää, koska jo lähtökohtaisesti tilanne, mies ostaa seksiä, kertoo siitä, että mies on jotenkin pois raiteiltaan. Jos itse olisin mies, tykkäisin seksistä, mutta naista ei olisi, niin ihan vaan vetäisin käteen. Siinä ei olisi moraalista ristiriitaa ja saisin kuitenkin helpotuksen. Tietysti se ei poistaisi läheisyyden nälkää, mutta ei kai se poistu myöskään seksityöläisen luona, kun nainen vain odottaa, että mies nopeasti laukeaisi ja löisi rahat kouraan.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:00"]
On väärin. Perustelu: Seksityöläinen tuhoaa itseään työllään. Motiivit tehdä seksityötä ovat monet, mutta taustalla ei varmastikaan ole normaali tilanne, normaali persoona. Siksi miesten ei saa seksiä ostamalla edesauttaa naisia tuhoamaan itseään.
[/quote]
Ei ole kovin kauaa siitä, kun samalla tavoin ajateltiin ja sanottiin naisista, jotka seurustelivat ja jakoivat vuoteen useamman miehen kanssa, ennen kuin ryhtyivät vakisuhteeseen. Vielä lyhyemmän aikaa on siitä, kun hedonistiseen nautintoon tähtäävien yhden illan juttujen katsottiin tuhoavan ihmisen. Itse asiassa moni sanoo edelleenkin niistä seuraavan vain tyhjän, käytetyn olon. Toiset taas eivät näe irtoseksissä mitään ongelmaa, vaikka sillä ei olisi sen enempää tekemistä tunteiden kanssa kuin maksullisella seksillä. Saa nähdä, jääkö nykyinen liberalisoitumisen aste päätepisteeksi.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:19"]Tämä ristiriita ihmetyttää: maksullista seksiä ostanut mies ei kelpaa, mutta kuitenkin miehen tulee aina tarjota naiselle kahvia, alkoholijuomia, ateria tms. treffeillä. Jos mies ei tarjoa eli maksa, toisia treffejä ei enää tule. Näin ajattelee valta-osa naisista ainakin tämän palstan perusteella.
Mitä eroa näillä on? Kummassakin tapauksessa mies joutuu maksamaan naisen seurasta, tosin ainoastaan prostituoidun tapauksessa on varma pillu.
[/quote]
Sinä odotat seksiä vastineeksi jostain drinkistä. Seksiä kaljaa vastaan tarjoavia pubiruusuja löytyy... noh lähiöpubeista. Tasokas mies ei odota seksiä vastineeksi tarjoiluista.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:19"]Tämä ristiriita ihmetyttää: maksullista seksiä ostanut mies ei kelpaa, mutta kuitenkin miehen tulee aina tarjota naiselle kahvia, alkoholijuomia, ateria tms. treffeillä. Jos mies ei tarjoa eli maksa, toisia treffejä ei enää tule. Näin ajattelee valta-osa naisista ainakin tämän palstan perusteella. Mitä eroa näillä on? Kummassakin tapauksessa mies joutuu maksamaan naisen seurasta, tosin ainoastaan prostituoidun tapauksessa on varma pillu. [/quote] Sinä odotat seksiä vastineeksi jostain drinkistä. Seksiä kaljaa vastaan tarjoavia pubiruusuja löytyy... noh lähiöpubeista. Tasokas mies ei odota seksiä vastineeksi tarjoiluista.
[/quote]
Samanlaisia himokkaita jörnijöitä ne tasokkaatkin miehet ovat.
Saivartelua, ihmisillä nyt on ylipäänsä eri kriteerejä parinvalinnalle, toisille naisille on ok sellainen mies joka käyttää prostituoitujen palveluja ja toisille ei. Ja siihen on yhtäläinen, jollei parempi oikeus ( moraalin kannalta) kuin niille miehille, jotka haluavat tukea alaa, jota mikään taho ei halua omaan naapuriinsa samasta syystä kuin prostituoitu ei leveile ammattillaan ympäristölleen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:19"]Tämä ristiriita ihmetyttää: maksullista seksiä ostanut mies ei kelpaa, mutta kuitenkin miehen tulee aina tarjota naiselle kahvia, alkoholijuomia, ateria tms. treffeillä. Jos mies ei tarjoa eli maksa, toisia treffejä ei enää tule. Näin ajattelee valta-osa naisista ainakin tämän palstan perusteella. Mitä eroa näillä on? Kummassakin tapauksessa mies joutuu maksamaan naisen seurasta, tosin ainoastaan prostituoidun tapauksessa on varma pillu. [/quote] Sinä odotat seksiä vastineeksi jostain drinkistä. Seksiä kaljaa vastaan tarjoavia pubiruusuja löytyy... noh lähiöpubeista. Tasokas mies ei odota seksiä vastineeksi tarjoiluista.
[/quote]
Samanlaisia himokkaita jörnijöitä ne tasokkaatkin miehet ovat.
[/quote]
Itse asiassa himokkaampia, kun eivät luuhaa lähiöpubeissa tarjoilemassa kaljaa pubiruusuille.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:24"]
Seksi on ihana asia, mutta prostituutio on epämiellyttävää. Toisaalta, koska sitä ei kuitenkaan saa kitkettyä pois niin saman tien ilotalot lailliseksi. Pysyy väkivalta ja tauditkin paremmin kurissa. Esimerkiksi Saksan valtio saa bordelleista miljardeja euroja verotuloja vuodessa, laillistetaan Suomessakin. Kysynnän ja tarjonnan laki. Jos sinkkumies ei saa baarista estotonta naista iskettyä maksamattakin, niin heikosti menee.
[/quote]Joillain ihmisillä on muutakin elämää kuin baarissa vonkaaminen. Toisekseen, kokenut prostituoitu on myös huomattavasti turvallisempi kumppani kuin kelle tahansa kännissä paljaalla jakeleva baariruusu. Itse en ikinä harrastaisi seksiä baarituttavuuden kanssa ensimmäisenä iltana. Käytännössä siis, teoriassa ehkä mutta sellaisia olosuhteita tuskin tulee. Prostituoidun kanssa olen harrastanut seksiä eikä hän ollut minulle mikään käden korvike vaan nainen, ja vieläpä oikein kaunis ja mukava sellainen. Älkääkä jaksako edes aloittaa, kukaan tasokas nainen ei ole pyytettömästi mukava normaalille miehelle. ; )
[/quote]
Huora=tasokas nainen...?
Ok
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:14"]
Itsenäisellä ja täysi-ikäisellä naisella?
[/quote]
No jos saisin tietää potentiaalisen puolisoehdokkaani käyneen huorissa, se juttu olisi siinä. Mutta tämä on sitten taas oikeastaan minun asiani, ei kenenkään muun.
Eli saa käydä, mutta seuraamuksia sillä saattaa olla.
[/quote]Eipä sekään ole minun asiani jos joku hylkää hyvän miehen asian takia joka ei liity oikeasti yhtään mihinkään teidän suhteessanne. Se mitä sinä pienessä päässäsi kuvittelet prostituoidun (Huomaatko, sinä sanot heitä "huoriksi", minä en.) palveluita käyttävästä kun ei välttämättä olekaan totta.
[/quote]
Pakko kommentoida, että kyllä miestäkin silloin kaduttaa. Kolmen vuoden jälkeen sain kuulla kihlattuni käyttäneen maksullisia palveluita. Häitä suunniteltiin ja todella mies rakasti minua. Mutta minä rakastinkin sitten illuusiota sillä se mies, jota rakastin, ei olisi käynyt huorissa. Sitä miestä ei sitten ollutkaan vaan joku muu jolle annoin kenkää. 15 vuotta aikaa ja hän edelleen ajoittain kaipaa vaikka omakin perhe on.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:00"]
On väärin. Perustelu: Seksityöläinen tuhoaa itseään työllään. Motiivit tehdä seksityötä ovat monet, mutta taustalla ei varmastikaan ole normaali tilanne, normaali persoona. Siksi miesten ei saa seksiä ostamalla edesauttaa naisia tuhoamaan itseään.
[/quote]
Ei ole kovin kauaa siitä, kun samalla tavoin ajateltiin ja sanottiin naisista, jotka seurustelivat ja jakoivat vuoteen useamman miehen kanssa, ennen kuin ryhtyivät vakisuhteeseen. Vielä lyhyemmän aikaa on siitä, kun hedonistiseen nautintoon tähtäävien yhden illan juttujen katsottiin tuhoavan ihmisen. Itse asiassa moni sanoo edelleenkin niistä seuraavan vain tyhjän, käytetyn olon. Toiset taas eivät näe irtoseksissä mitään ongelmaa, vaikka sillä ei olisi sen enempää tekemistä tunteiden kanssa kuin maksullisella seksillä. Saa nähdä, jääkö nykyinen liberalisoitumisen aste päätepisteeksi.
[/quote]
Yhden illan jutut ja seksin myyminen/ostaminen ovat eri asioita. Olen nainen ja nuoruudessani kokeilin pari kertaa seksiä baari-illan päätteeksi baarissa tapaamani miehen kanssa. Siinä ei tietenkään ollut suurista tunteista kyse, vasta kun oli tavattukin. Se oli nuorten ihmisten läheisyyden kaipuuta, yhteinen pieni seikkailu. Sitä ennen oli kuitenkin jo vietetty ilta baarissa tai yökerhossa tanssien ja jutellen. Se oli jotenkin viatonta leikkiä. Olo ei aamulla ollut tyhjä, vaan ihan kiva. Toinen miehistä jopa saatteli minut juna-asemalle ja juteltiin kaikenlaista. Taisin paistaa aamulla lättyjäkin miehelle miehen asunnossa.
Itsensä myymiseen ei tuota yllä olevaa voi verrata. Kun nainen ryhtyy myymää seksiä, hänen asenteensa elämään on jo oletettavasti aika tavalla kyynistynyt, eikä hän luultavasti näe itseään ja ruumistaan tarpeeksi arvokkaana ja siksi katsoo, että voi uhrata itsensä rahan teolle. Tällainen nainen on luultavasti laittanut syrjään ajatuksen vakavasta seurustelusta rakastamansa miehen kanssa. Suurin osa naisista ja miehistä kuitenkin haluaisi tulla rakastetuksi. Miksi ei seksiä myyvä nainen halua tätä? Hänelle on saattanut esim. lapsuudessa tapahtua jotain todella pahaa, joka on saanut hänet inhoamaan itseään. Miksipä hän ei siis pistäisi kehollaan intiimisti rahoiksi, koska eihän hänen kehonsa hänen itsensä mielestä ole ehkä minkään arvoinen? Tämä on siis yksi näkökulma asiaan. Muitakin tarinoita on, mutta itseään arvostava, itsensä rakastamisen arvoiseksi kokeva nainen ei myy itseään, koska hän luottaa siihen, että tulee mies, joka rakastaa häntä.
Seksin myyminen/ostaminen liittyy kyyniseen elämänasenteeseen, himon tyydyttämiseen. Niinpä kehitys seksin ostamisessa voisi tulevaisuudessa kehittyä yhä vain teknisempään suuntaan, jossa yhtenä tulevaisuudenkuvana voisivat olla elävää naista hyvin paljon muistuttavat robottiseksityöläiset/virtuaaliseksin kehittyminen nykyistä todentuntuisemmaksi jne.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:24"] Seksi on ihana asia, mutta prostituutio on epämiellyttävää. Toisaalta, koska sitä ei kuitenkaan saa kitkettyä pois niin saman tien ilotalot lailliseksi. Pysyy väkivalta ja tauditkin paremmin kurissa. Esimerkiksi Saksan valtio saa bordelleista miljardeja euroja verotuloja vuodessa, laillistetaan Suomessakin. Kysynnän ja tarjonnan laki. Jos sinkkumies ei saa baarista estotonta naista iskettyä maksamattakin, niin heikosti menee. [/quote]Joillain ihmisillä on muutakin elämää kuin baarissa vonkaaminen. Toisekseen, kokenut prostituoitu on myös huomattavasti turvallisempi kumppani kuin kelle tahansa kännissä paljaalla jakeleva baariruusu. Itse en ikinä harrastaisi seksiä baarituttavuuden kanssa ensimmäisenä iltana. Käytännössä siis, teoriassa ehkä mutta sellaisia olosuhteita tuskin tulee. Prostituoidun kanssa olen harrastanut seksiä eikä hän ollut minulle mikään käden korvike vaan nainen, ja vieläpä oikein kaunis ja mukava sellainen. Älkääkä jaksako edes aloittaa, kukaan tasokas nainen ei ole pyytettömästi mukava normaalille miehelle. ; ) [/quote] Huora=tasokas nainen...? Ok
[/quote]Mitähän pitäisi ajatella huorittelevasta naisesta joka selvästi määrittelee ihmisen tason ammatin perusteella? Sinä et ainakaan ole tasokas nainen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:21"]
[/quote]
Olet ilmeisesti huorissakäyvä mies. Kolkuttaako sisintä, kun sinulle kerrotaan seksityöläisten mielen tuhoutumisesta? Kyllä itsensä myyminen vaikuttaa mieleen aivan varmasti. Mutta uskon kyllä, että seksiä ostavan miehen on sitä vaikea ymmärtää, koska jo lähtökohtaisesti tilanne, mies ostaa seksiä, kertoo siitä, että mies on jotenkin pois raiteiltaan. Jos itse olisin mies, tykkäisin seksistä, mutta naista ei olisi, niin ihan vaan vetäisin käteen. Siinä ei olisi moraalista ristiriitaa ja saisin kuitenkin helpotuksen. Tietysti se ei poistaisi läheisyyden nälkää, mutta ei kai se poistu myöskään seksityöläisen luona, kun nainen vain odottaa, että mies nopeasti laukeaisi ja löisi rahat kouraan.
[/quote]Minä tiedän olevani hyvä ja naista kunnioittava mies enkä ole tehnyt mitään väärää. Minua ei kiinnosta lainkaan se jos olen jonkun mielestä pois raiteilta. Etkä sinä vieläkään tiedä seksityöläisen mielestä yhtään mitään. Et myöskään tiedä noista tilanteista yhtään mitään enkä minä niistä sinulle ala kertoa. (Kerron kyllä sen että maksu annetaan etukäteen ja naisilla ei ole mikään kiire mihinkään.) Et näemmä tiedä myöskään sitä että masturbointi ja seksi ovat toisistaan TODELLA kaukana. Koska et tiedä asiasta yhtään mitään, miksi edes kirjoitat?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:41"]
Olo ei aamulla ollut tyhjä, vaan ihan kiva. Toinen miehistä jopa saatteli minut juna-asemalle ja juteltiin kaikenlaista. Taisin paistaa aamulla lättyjäkin miehelle miehen asunnossa.
Itsensä myymiseen ei tuota yllä olevaa voi verrata. Kun nainen ryhtyy myymää seksiä, hänen asenteensa elämään on jo oletettavasti aika tavalla kyynistynyt
[/quote]
Lämminhenkinen tarina, mutta olen myös kuullut monia, jossa aamutervehdyksenä on käsky tuoda kaapista lisää kaljaa ja suoria sitten pysäkin suuntaan.
Myös naisten kertomana on tullut vastaan "pokan pitäisi tajuta itse lähteä aamulla ennen heräämistäni-juttuja".
Eipä siinä jää toiselle paljon välinettä kummempi osa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:21"]
[/quote]
[/quote]Minä tiedän olevani hyvä ja naista kunnioittava mies enkä ole tehnyt mitään väärää. Minua ei kiinnosta lainkaan se jos olen jonkun mielestä pois raiteilta. Etkä sinä vieläkään tiedä seksityöläisen mielestä yhtään mitään. Et myöskään tiedä noista tilanteista yhtään mitään enkä minä niistä sinulle ala kertoa. (Kerron kyllä sen että maksu annetaan etukäteen ja naisilla ei ole mikään kiire mihinkään.) Et näemmä tiedä myöskään sitä että masturbointi ja seksi ovat toisistaan TODELLA kaukana. Koska et tiedä asiasta yhtään mitään, miksi edes kirjoitat?
[/quote]
Kommentoin vain osittain. Totta kai tiedän, että masturbointi ja seksi ovat eri asioita. Painotin masturboinnin paremmuutta moraalisena valintana. Sitä kun seksissäkin pitäisi aina miettiä. En usko, että itse missään tilanteessa voisin ostaa seksiä, siis miesprostituoidulta. Se olisi väärin miestä kohtaan ja inhottaisi minua jo ajatuksenkin tasolla.
Niin, miksi et tapaile vapaata naista?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 13:09"]
No multa ei semmonen mies saa. Jos siis tiedän käyneen huorissa. Kerran jos toinenki yksi mies yrittänyt ja yrittänyt saada mua mukaansa. Ei sen jälkeen yrittäny ku kerroin, että tiedän mitä touhuu ulkomaan matkoillaan. En riskeeraa omaa terveyttäni mieheen joka käy maksullisissa, ellei ole antaa mustaa valkosella siitä että on tauditon.
[/quote]
Luulin, että sp-tautikokeissa käyminen on ihan normi juttu muutenkin. Ainakin kun siirrytään kumeista pillereiden tai kierukan varaan.