Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ajokorttiluokka sinulla on?

Vierailija
20.08.2021 |

Löytyykö kaikki luokat vai taipuuko lentokonekin käsiteltäväksi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 4 kysyy uteliaisuuttaan: jos ootte miehen kanssa parisuhteessa niin onko teidän miehelle teidän miestä ehkä järeämpi ajokorttiluokka jotenkin kova pala?

Mun miehelle on. Musta kehittyi varsin taitava auton käsittelijä ja perävaunun kanssa peruuttaja ja mies ei voi sitä sietää. Ite peruuttaa aina asuntovaunun linkkuun enkä voi yhtään sanoa saati mennä auttamaan tai mies saa kauhean raivarin. Mies myös nälvii autoasioiden yhteydessä mun ajokorttiluokkaa.

Mun naisellani on mun järeämpi ajokortti, mutta ei se mua häiritse, koska tiedän ajavani henkilöautoa paremmin. :)

Mutta häiritsisi, jos ajaisit henkilöautoa huonommin?

Mulla on AB-kortti. Iso A.

Vierailija
22/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BC, ja henkilöauton ammattiajolupa ollut, mutta vissiin vanhentunut, koska sitä ei enään vaadita takseilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABCe

Vierailija
24/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippu just ABEC:stä ABE:hen

Vierailija
25/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei autoa kortilla ajeta. 26 vuotta autoillu joka päivä eikä ole minkäänlaista korttia taskussa.

Vierailija
26/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABECEDE.

Joillekin deiteille se on ilmeisesti ollut kova pala. Suhtautuminen muuttuu jotenkin, kun kuulevat mitä työkseni teen ja olen tehnyt. Olen ajanut rekkaa, nyt bussia. Ja ihan heteronainen olen, enkä mitenkään äijämäinen. Ihan parisuhteissa se ei ole ollut ongelma, usein ollut mies, jolla myös vähintään kuorma-autokortti.

Vierailija
27/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MB

Vierailija
28/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BC ja ompelukoneen ajokortti jonka suoritin ala-asteella

Vierailija
29/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABEC ja PPL(A) SEP TMG

Vierailija
30/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABE. C:tä pohdin aikoinaan mut ei ollut lisäsijoituksen arvoinen B nähden. Tämä on näin jälkeenpäin todistettu, koska en ole koskaan ollut tilanteessa jossa tuo olisi ollut rajoittava tekijä.  

Vierailija
31/34 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vekotin, jota maantiellä en saa ajaa on linja-auto, jossa yli 8 matkustajaa. Pätevyydet löytyy myös nosturiin ja erikoiskuljetuksiin. Armeijan aikana, ajoin panssarivaunusta lähtien erilaisia kulkuneuvoja. Raiteilla ajoluvat löytyvät pendoliinosta lähtien, muutama dieselveturityyppi on, joita en saa ajaa. Lentolupakirjaa ei ole.

Vierailija
32/34 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AB

Minä olin niitä ensimmäisiä jotka ei saaneet automaattista Aata, joten piti sitten ajaa se erikseen.

33/34 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain huvipuistolaitteiden ajolupa.

Vierailija
34/34 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABCE