Mikä ajokorttiluokka sinulla on?
Löytyykö kaikki luokat vai taipuuko lentokonekin käsiteltäväksi?
Kommentit (34)
BC, ja henkilöauton ammattiajolupa ollut, mutta vissiin vanhentunut, koska sitä ei enään vaadita takseilla.
Ei autoa kortilla ajeta. 26 vuotta autoillu joka päivä eikä ole minkäänlaista korttia taskussa.
ABECEDE.
Joillekin deiteille se on ilmeisesti ollut kova pala. Suhtautuminen muuttuu jotenkin, kun kuulevat mitä työkseni teen ja olen tehnyt. Olen ajanut rekkaa, nyt bussia. Ja ihan heteronainen olen, enkä mitenkään äijämäinen. Ihan parisuhteissa se ei ole ollut ongelma, usein ollut mies, jolla myös vähintään kuorma-autokortti.
BC ja ompelukoneen ajokortti jonka suoritin ala-asteella
ABE. C:tä pohdin aikoinaan mut ei ollut lisäsijoituksen arvoinen B nähden. Tämä on näin jälkeenpäin todistettu, koska en ole koskaan ollut tilanteessa jossa tuo olisi ollut rajoittava tekijä.
Ainoa vekotin, jota maantiellä en saa ajaa on linja-auto, jossa yli 8 matkustajaa. Pätevyydet löytyy myös nosturiin ja erikoiskuljetuksiin. Armeijan aikana, ajoin panssarivaunusta lähtien erilaisia kulkuneuvoja. Raiteilla ajoluvat löytyvät pendoliinosta lähtien, muutama dieselveturityyppi on, joita en saa ajaa. Lentolupakirjaa ei ole.
AB
Minä olin niitä ensimmäisiä jotka ei saaneet automaattista Aata, joten piti sitten ajaa se erikseen.
Vain huvipuistolaitteiden ajolupa.
Mutta häiritsisi, jos ajaisit henkilöautoa huonommin?
Mulla on AB-kortti. Iso A.