Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ajokorttiluokka sinulla on?

Vierailija
20.08.2021 |

Löytyykö kaikki luokat vai taipuuko lentokonekin käsiteltäväksi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A BE C

Vierailija
2/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain B

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Vierailija
4/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A BE C. Olin aikoinaan ravitallilla vuosia töissä niin oli pakko ajaa kuorma-autokortti, että pystyi hevosautoa kuljettamaan. Samasta syystä ajoin ns pikku E:n, kun piti pystyä traileria vetämään.

Vierailija
5/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BC

Vierailija
6/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävä minulle.

Vierailija
7/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Aikanani vähän mietin riittääkö, mutta hyvin on riittänyt. Isäni opetti ajamaan.

Vierailija
8/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABCE

Vierailija
9/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AB

Siihen aikaan A tuli lahjaksi kun ajoi B:n.

Vierailija
10/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BECET

Vierailija
11/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija
12/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BC

Eikun onkin B C T, kun tarkistin ajokortista.

Eli mopo- ja traktorikortit olen suorittanut 15-vuotiaana ja henkilöauto- ja kuorma-autokortit sitten 18-vuotiaana.

T.sama vierailija

Vierailija
13/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B C1E ja kaikki D:t tai D1E se näyttää nykyisin olevan.

Vierailija
14/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AB

Siihen aikaan A tuli lahjaksi kun ajoi B:n.

Sama. Hyvin on vähälle jäänyt toi A.n tarve...

Vierailija
15/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC

Vierailija
16/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABECE

Vierailija
17/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 4 kysyy uteliaisuuttaan: jos ootte miehen kanssa parisuhteessa niin onko teidän miehelle teidän miestä ehkä järeämpi ajokorttiluokka jotenkin kova pala?

Mun miehelle on. Musta kehittyi varsin taitava auton käsittelijä ja perävaunun kanssa peruuttaja ja mies ei voi sitä sietää. Ite peruuttaa aina asuntovaunun linkkuun enkä voi yhtään sanoa saati mennä auttamaan tai mies saa kauhean raivarin. Mies myös nälvii autoasioiden yhteydessä mun ajokorttiluokkaa.

Vierailija
18/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 4 kysyy uteliaisuuttaan: jos ootte miehen kanssa parisuhteessa niin onko teidän miehelle teidän miestä ehkä järeämpi ajokorttiluokka jotenkin kova pala?

Mun miehelle on. Musta kehittyi varsin taitava auton käsittelijä ja perävaunun kanssa peruuttaja ja mies ei voi sitä sietää. Ite peruuttaa aina asuntovaunun linkkuun enkä voi yhtään sanoa saati mennä auttamaan tai mies saa kauhean raivarin. Mies myös nälvii autoasioiden yhteydessä mun ajokorttiluokkaa.

Mun naisellani on mun järeämpi ajokortti, mutta ei se mua häiritse, koska tiedän ajavani henkilöautoa paremmin. :)

Vierailija
19/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABECEDE

Vierailija
20/34 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla BEC ja miehellä B. Miehelle se on kova pala ja myös se, että mulla on uudempi ja parempi auto kuin hänellä.

Työssäni ajan kaikenlaisia pienkuormaajia ja traktoreita ja peräkärryviritelmiä ja vapaa-ajallakin ajan paljon. Mies ajaa vain sitä pientä kauppakassiaan.

Kuitenkin yritän aina kannustaa miestä ajamaan esim peräkärryn kanssa, kun sellaiselle on tarvetta. Mutta lopulta se olen minä kun peruuttaa kärryn pihaan. Tai ajan kaupunkiajot isossa kaupungissa, kun mies panikoi vieressä.