Millainen on tuntemasi Kari?
Kommentit (58)
Salkkareiden Kari = Kari Taalasmaa.
Petti vaimoaan yritti raiskata mut nuorena pettää nykyistä vaimoaan. Irstas sika...
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 01:19"] Millainen on tuntemasi Kari?
[/quote]
1) juoppo mienterveyspotilas sovinistin jutut
2) Uskovainen sekä hieman tekopyhä
3) Itsekeskeinen kusipää
Molemmat tuntemani Karit ovat ujoja ja epäsosiaalisia. Ihan ok silti.
Ystävä johon olen tutustunut netissä ;) enempää en voi kertoa..
Rento, idealisti, entinen yksinhuoltajaisä, rakastava isä, tatuoitu, nallekarhu, luontoihminen, itsepäinen, viisas.
Mukava mutta munaton nössö, joka rakastaa vallan symboleja säälittävässä määrin. Nuolee sujuvasti idiootin pomonsa peffaa, yök.
Mikä on tapapettäjä?
Minun mies petti edellisessä liitossaan, mutta ei petä enää. Kärsi itsekin pettämisestä ja on muuttunut.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:40"]
Mikä on tapapettäjä?
Minun mies petti edellisessä liitossaan, mutta ei petä enää. Kärsi itsekin pettämisestä ja on muuttunut.
[/quote]
No mikähän se voisi olla?
Tämän tietämäni Karin nykyinen nainen uskoo, että heillä on erityinen suhde, luja side ja vahva luottamus. En tiedä, miten reagoisi, jos saisi tietää totuuden. Joka on sama kuin aina ennenkin.
Ei pettäjä kärsi muusta kuin kiinnijäämisestä. Tai on kaksoiselämä tietty välillä raskasta, mutta kuitenkin antoisaa.
Ystävällinen, fiksu, avulias, aktiivinen, muut huomioiva, toisinaan jääräpäinen.
32#
Puhummekohan samasta Karista? Minkä ikäinen mies kyseessä?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:22"]
32#
Puhummekohan samasta Karista? Minkä ikäinen mies kyseessä?
[/quote]
Suomessa on noin 50.000 Karia, osa naisia. Mieluummin niin, että sanot epäilemäsi syntymävuoden, niin mun on helppo sanoa, että ei ole sama (tai että on). Toinen vaihtoehto: maakunta. Pitäisin mieluiten turpani kiinni, koska itsepä soppansa hämmentää.
Rakas aviomieheni. Toiset huomioonottava, rohkea, kaikin puolin hyvä tyyppi.