Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi Kari?

Vierailija
15.09.2014 |

Millainen on tuntemasi Kari?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamalaa luettavaa. Olen itsekin naimisissa Kari-nimisen miehen kanssa ja luulen että meillä on erityinen suhde ja luja side, mieheni itsekin sanoo sitä. Hän on tehnyt kaiken minun vuokseni, joten olen todella tuntenutkin olevani erilainen. Myös mieheni tutut ja kaverit ovat ihmetelleet muuttunutta miestä, joka on koko ajan halailemassa ja pussailemassa kanssani vielä vuosienkin jälkeen.

Jos minun mies olisi tuo mistä kirjoitellaan, niin jättäisin hänet saman tien ja reagoisin varmasti rajusti, mutta olisin loppupeleissä vain kiitollinen tiedosta, jottei oma elämäni menee hukkaan petturin kanssa. Mielenkiintoisen yhtälöstä tekisi myös se, että hänellä on myös pelko etten minä petä/jätä häntä.

Minun mies on pettänyt entisen liittonsa aikana lukuisten naisten kanssa ex-vaimoaan, mutta vannonut ettei ikinä enää tee niin, koska on itselläkin silloin paha olla. Ja olemme sopineet, että erota saa, mutta pettää ei.

Vierailija
42/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

39#

En ole varma iästä 45-48v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskon mies.fiksu ja työteliäs:)))

Vierailija
44/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkku :)

Vierailija
45/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa ja on tosi hinttimäinen. Piilottelee anustappeja. On naimisissa naisen kanssa.
-IISAK SONNI

Vierailija
46/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen, vanhoillinen, tylyn oloinen ja lapsiaan väkivallalla kurittava.

Vierailija
47/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:35"]

39#

En ole varma iästä 45-48v?

[/quote]

Kyllä, tämä meni kohdalleen.

Sinulle 40: minä olen aina ensin lojaali naisille. En koskaan aseta miestä etusijalle vaan pidän naisen puolta vaikka se olisi sitten oman miehen vasta paljastunut rakastajatar (tässä tapauksessa ei tosin kyse siitä). Heittäisin miehen pihalle ja ilmoittaisin naiselle, että jos haluaa jotain kysyä tai keskustella, olen käytettävissä ja että mies on nyt minusta vapaa.

Tämä kyseinen nainen, joka tietämääni Kariin nyt haksahti ja yrittää luonansa pitää, on valinnut tuolloin muutama vuosi sitten mieluummin valheen ja miehen kuin sisaruuden. Tämän vuoksi en nyt enää puutu enkä kerro totuutta.

Vierailija
48/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40#

Ovatko Kari ja uusi nainen jo naimisissa?

Vierailija
49/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari on ujo ja epäsosiaalinen. Hiljainen, mutta miettii paljon asioita yksinään. Huolehtiva ja ei nipota turhista asioista. Ei hermostu koskaan. Kiltti ja ystävällinen.

Vierailija
50/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panin vuosia sitten erään Karin kanssa (meillä oli seksisuhde siis) joka aina sanoi ennen panoa että näin ei sais tehdä ja tää on väärin jnejne kun siis oli naimisissa. Mutta aina meidän tapaaminen päättyi seksiin =)) Eli kyllä tää mies sit unohti kaikki periaatteensa kun sitä vähän.................silitteli =)) Oli muuten aivan ihana mies NAM !

Vierailija
51/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki kuolleet.

Vierailija
52/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 11:04"]

Mä panin vuosia sitten erään Karin kanssa (meillä oli seksisuhde siis) joka aina sanoi ennen panoa että näin ei sais tehdä ja tää on väärin jnejne kun siis oli naimisissa. Mutta aina meidän tapaaminen päättyi seksiin =)) Eli kyllä tää mies sit unohti kaikki periaatteensa kun sitä vähän.................silitteli =)) Oli muuten aivan ihana mies NAM !

[/quote]

Niinhän ne kaikki sanoo, niin miehet kuin naisetkin. Kielletty kiihoittaa enemmän. Miehenä arvostan uskollisia naisia etenkin nykyään kun useimmat naiset lähinnä tyrkyttävät itseään ja antavat kaikille. Olen menestynyt, komea mies ja sinkkuna koska odotan, että löydän kauniin ja uskollisen naisen. 

Vierailija
53/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää miehistä sekä naisista ja muna on kuin lyijykynä.

Vierailija
54/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen, pirullinen, hallitseva, petollinen, väkivaltainen

Vierailija
55/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Kari josta täällä puhutaan vähän enemmän kuulostaa yhdeltä joka asuu Raaseporissa päin. Ikä täsmäis ja sarjapettäminen myös.

Vierailija
56/58 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, pessimistinen, alko maistuu.

Vierailija
57/58 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
58/58 |