Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi kertoi raskaudestani lehtihaastattelussa!

Vierailija
14.09.2014 |

Olen niin suuttunut että kohta varmaan katkeaa verisuoni päästä! Luin juuri kuntamme paikallislehdestä anoppini haastattelua hänen eläköitymiseen liittyen pitkän työuran jälkeen. No lehdessä anoppi sitten ilmoittaa koko kunnan väestölle, että tekemistä kyllä riittää eläkepäiville, kun on saamassa ensimmäisen lapsenlapsen. Tuo lapsenlapsi on siis minun ja mieheni (mies on anopin ainoa lapsi) tuleva vauva ja me emme ole itse vielä kertoneet raskaudesta kaikille kavereillekkaan! No nyt he lukevat vauvauutiset kunnan juorulehdestä! Ottaa niin kovaa päähän! Ja mitä jos tulee keskenmeno? Varmaan kiva selittää asiaa kaikille puolitutuille! Toivon niiiin lujaa ettei kovin moni pidä tuota lehtijuttua niin kiinnostavana että lukisi sen loppuun asti... Miten te muut reagoisitte tähän?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko sanoneet, että kyseessä on valtiosalaisuus?

Vierailija
22/31 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kyllä anopin asia kertoa muille jos vielä haluatte salassa pitää kun niin alussaon.
Huomauttaisin anopille kyllä tuosta. Raivostuttavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin miestä keskustelemaan äitinsä kanssa, että olisitte halunneet pitää asian vielä oman perheen salaisuutena. Anoppi on tainnut olla niin innoissaan asiasta, että on puhunut ohi suunsa.

Vierailija
24/31 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olimme ilmoittaneet että haluamme kertoa vauvauutiset itse! Ja kaikille sitä ei ollut tarkoitus kertoakaan.

Vierailija
25/31 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rauhotu. Varmasti tosi harva lukee koko juttua, vielä harvempi tajuaa ajatella että se on sun äiti ja että sulla ei oo muita sisaruksia.

Vierailija
26/31 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä yksi kaikkien aikojen voittajista palstan anoppivalitusten sarjassa. Osanottoni, ap.

Vierailija
27/31 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on aika pieni kunta, jossa lähestulkoon kaikki tuntee toisensa tavalla tai toisella.. Ja kyllä meidän kaverit, sukulaiset ja muut läheiset ihmiset yhdistää anopin minuun ja mieheeni. Omalle suvulleen anoppi on jo varmaan kertonut muutenkin, mutta kiva että joku minun sukulaisista saattaa lukea vauvauutiset lehdestä...

Vierailija
28/31 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni myös anopin ja tulevan mummon pitäisi kyllä ymmärtää ettei nuin isoa uutista voi levittää puhumatta ensin asiasta tulevien vanhempien kanssa. Tuleva vauva on ensisijaisesti vanhempien asia, ei anoppien, appien, mummojen ja pappojen ja setien ja tätien! Vaikka olisi kuinka innoissaan asiasta, niin en kertoisi asiaa eteenpäin (etenkään lehteen?!) kysymättä ensin lupaa vanhemmilta. Toki jos uutinen on jo muutoinkin julkinen, niin että vanhemmat ovat siitä puhuneet jo lähipiirin ulkopuolelle, voisin jopa haastattelussa mainita asiasta.

Vierailija
29/31 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tarvitset hän hyviä välejä anoppiisi jatkossa, ja se on tärkeää myös tulevan lapsesi elämänlaadun kannalta, painat nyt vaan villaisella koko jutun.

Vierailija
30/31 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia me kerrotaan kaikki aina viimeisenä

Vierailija
31/31 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 14:27"]En ymmärrä logiikkaasi, että olette asiasta jo kertoneet ihmisille, mutta ette halua kaikkien tietävän. Asia on niin iso juttu kavereille ja suvuille, varmasti juoruavat keskenään.[/quote]

No oletpa paska ystävä, jos juoruilet kaverisi luottamuksella kertomia asioita koska "on niin iso juttu". Suurin osa haluaa pitää alkuraskauden salassa ja kertoa vain läheisimmille, ja kunnolla julkistaa uutisen vasta kun raskaus on edennyt niin että suurin keskenmenoriski on ohi ja ehkä ultrassa tarkastettu, että kaikki ok. Mä en ole YHDENKÄÄN ystäväni raskausuutisia kertonyt kenellekään, jos on alkuvaiheessa mulle kerrottu ja sanottu, ettei muille vielä haluta kertoa.

Ymmärrän ap, että harmittaa. Mä kerroin toisesta raskaudestani anopille vasta samalla kuin muillekin, omat vanhempani ja pari läheisintä ystävää saivat tietää heti kun tein positiivisen testin... Ensimmäisen raskauden aikaan, vaikka sanottiin, ettei haluta raskaudesta vielä ulkopuolisille puhua, anoppi otti mua vieraiden edesä vatsasta kiinni sanoi, että täällä on vauva...