Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulun top kirppis

Vierailija
06.09.2014 |

Kiva siisti paikka ja ihan ok tavaraa myynnissä, mutta ne yrittäjät ja kaikki ketkä siellä on töissä ei ole kyllä asiakaspalvelua nähneetkään.Sis aivan käsittämätöntä kuin tökeröjä ovat ja kukaan ei edes tervehdi ja hui hymyä eivät taida edes tuntea. Mulkoilevat asiakkaita et tuler sellainen tunne, et anteeksi kun tulin tänne ostoksille.Muutaman kerran olen nähnyt kuinka ovat hyvin ilkeästi kohdelleet asiakkaitaan .Uskomatonta siksi että paikka muuten päässyt hyvien kirpparien maineeseen, mut tuo olematon asiakaspalvelu tuhoaa sen kirpparin !

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun Limingantulliin avataan muuten 22.2. uusi lastenkirppis Vadelmatarha, joka on niin ulkonäöltään, palveluiltaan kuin kokonaisuudeltaankin aika erilainen kuin muut kirppikset. Nettisivuilta löytyy hyvin tietoa. Kirppiksen lisäksi mm. oma lähi- ja luomupuoti, kahvio ja ilmaistapahtumia. Vinkiksi ja häpeilemättömäksi mainokseksi ;). T. Maria Kotkan Vadelmatarhasta

Vierailija
2/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista juttua minäkin kuullut! Pari kertaa käynyt kiertämässä kirppiksen läpi, mitään en kuitenkaan ole ostanut joten ihan kanssakäymiseen näiden myyjäntekeleiden kanssa en ole päässyt. Ihmettelen paikan suosiota, tykkäsin itse enemmän entisen halpahallin tiloihin avatun kirpparin selkeydestä. Mutta Toppilassa varmasti asiakkaita riittää, itse en kuitenkaan ko. paikassa enää vaivaudu käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pipot päässä siellä aina ne myyjät naama norsun v: llä siellä kassalla istuvat. Olen yhteensä 5 eri myyjää nähnyt ja ihan samanlaisia kaikki.Hassua kyllä en ite kyllä yritystä perustaa sellaisilla asiakaspalvelutaidoilla.

Vierailija
4/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top Kirppis on uusi, hyväntuulen kirpputori.

Vierailija
5/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nähnyt siellä poikaystävänsä exän töissä.

Vierailija
6/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan ne vähän totisia, mutta ihan asiallisesti ovat kyllä minusta iana käyttäytyneet.

Vierailija
7/10 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin ihan saman kun kävin siellä muuten olisi kyllä tosi kiva kirppis.

Vierailija
8/10 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin petyin Top Kirppiksen asiakaspalvelun laatuun, ja itse kirppis oli mielestäni hieman ahdas ja likainen. Harmillista myös, että jotkut pöydät oli tungettu liian täyteen tavaraa ja joissakin oli likaisia ja rikkinäisiä tavaroita/vaatteita, mitä tosin näkee myös muilla kirppareilla. 

Takuukirppiksestä sen sijaan pidin, juurikin tuon siisteyden ja mukavan asiakaspalvelun ansiosta. Kirppis oli myös ihanan avara ja valoisa. Harmillista, että paikassa ei ole vielä enempää myyjiä. sillä shoppailisin tuolla erittäin mielelläni useimminkin! 

Vierailija
9/10 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoliset myyjät oli minusta ihan reippaita ja mukavia, se yksi nainen kyllä näytti oikein selvästi ettei halua olla siellä edes töissä :D Ei katsonut silmiin ja hyvä että sai sanottua hintaa.

Vierailija
10/10 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä moiti kovin herkästi melko huonoakaan asiakaspalvelua, mutta koska itselläni on juuri samat kokemukset kyseisestä paikasta, liityn joukkoon tummaan. Hämmästyttävää on juuri se, ettei tervehditä ja hymyillä - en ole ikinä nähnyt missään samanlaista henkilökuntaa. Pidän kyllä kirppiksestä muuten. No, wc-tilat haisevat kamalta ja niiden käyttö on tehty vaikeaksi. Vähään aikaan en ole käynyt, liekö muutosta tapahtunut. Itse asiassa olen käynyt kaikissa muissa paikoissa jatkuvasti, mutta tuolla en ehkä puoleen vuoteen. Asiakaspalvelulla on iso merkitys. Onko siellä töissä joku sisäänlämpiävä perhe vai onko työyhteisössä ilmapiiriongelmia?

Pohjois-Suomen Löytötavarapalveluiden kirppikselle entisissä HH:n tiloissa kiitosta, mainiota asiakaspalvelua ja siisti kirppis. Samoin samassa rakennuksessa olevan Helluntaisrk:n kirppikselle kiitos mukavasta tunnelmasta.

t. markkinoinnin ja viestinnän, myös sanattoman viestinnän, tuntija - aktiivinen kirppiksillä kävijä