Joko olette aloittaneet jouluvalmistelut?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:17"]En vietä joulua.
[/quote]
Miksi sitten avasit koko ketjun?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:17"]En vietä joulua. [/quote] Miksi sitten avasit koko ketjun?
[/quote]
Otsikossa taisi olla kysymys, johon koitin vastata. Selkeästi olin epäselvä, jos vastaukseni tuottaa lisäkysymyksiä. Olen myös lapseton, mutta silti avaan lapsia koskevia aloituksia.
Kortit tehty kesäkuussa, vielä yhdet sukat pitäisi tehdä, sytykeruusut odottaa paketointia, vähän vielä puolukoita pitäisi kerätä glögiin..
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:23"]Kortit tehty kesäkuussa, vielä yhdet sukat pitäisi tehdä, sytykeruusut odottaa paketointia, vähän vielä puolukoita pitäisi kerätä glögiin..
[/quote]
Millasta on puolukkaglögi?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:23"]Kortit tehty kesäkuussa, vielä yhdet sukat pitäisi tehdä, sytykeruusut odottaa paketointia, vähän vielä puolukoita pitäisi kerätä glögiin..
[/quote]
Millasta on puolukkaglögi?
[/quote]
En tiedä vielä, jostain bongasin ohjeen ja ajattelin kokeilla. :D
Tavallaan. Lupasin tänään esikoiselle matkarahat Cancuniin. Olkoon se tämän vuoden joululahja, vaikka saakin etukäteen.
Lapsi esitti eilen joululahjatoivomuksensa eli ainakin joku meidän perheessä on jo joulumielellä. Itse olen henkisesti valmistellut joulua siihen suuntaan että vähemmän tavaraa ja enemmän lepoa ja yhteistä aikaa. Hyvästit takavuosien jouluille jolloin vietin kolme päivää keittiössä jouluruokia valmistaen, tarjoillen ja lopuksi siivoten.
Keräsin ja laitoin sammalta mökiltä pakkaseen jouluasetelmia varten.
Likööri on tulossa, laitan uutta tulemaan ja nyt jouluna juodaan. Viime syksynä laittamani likööri.
Sytykeruusut - voi yökötys. Niitä ei halua kukaan.
Minulla on vastakysymys jouluhössöttäjille. Miksi haluatte elää tulevaisuutta etukäteen? En itsekään jätä valmisteluja viime tinkaan, mutta en todellakaan halua ajatella joulukortteja, lahjoja ja lanttulaatikoita kesähelteillä. Onko elämänne hirveän tyhjää, kun täytätte päivänne tuollaisella touhuamisella?
En oo tehnyt mitään asian hyväksi.
Saisko sen puolukkaglögin ohjeen?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:39"]Sytykeruusut - voi yökötys. Niitä ei halua kukaan.
Minulla on vastakysymys jouluhössöttäjille. Miksi haluatte elää tulevaisuutta etukäteen? En itsekään jätä valmisteluja viime tinkaan, mutta en todellakaan halua ajatella joulukortteja, lahjoja ja lanttulaatikoita kesähelteillä. Onko elämänne hirveän tyhjää, kun täytätte päivänne tuollaisella touhuamisella?
[/quote]
Joulu vaan on niin ihana, haluan nauttia pitkään sen tunnelmasta.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:39"]Sytykeruusut - voi yökötys. Niitä ei halua kukaan.
[/quote]
Jaa, minulta on sytykeruusuja nimenomaan pyydetty..
Ja ei, elämäni ei ole tyhjää, rakastan joulua ja tykkään puuhastella siihen liittyen. Mitä se on sinulta pois jos itse haluan jo kesäkuussa tehdä kortit tms.?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:39"]Saisko sen puolukkaglögin ohjeen?
[/quote]
http://m.kotiliesi.fi/?q=/ruoka/reseptit/helppo-puolukkaglogi
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 19:39"]Saisko sen puolukkaglögin ohjeen?
[/quote]
http://m.kotiliesi.fi/?q=/ruoka/reseptit/helppo-puolukkaglogi
[/quote]
Kiitos!
Hell no! En edes tiedä, näenkö Joulua..
Juuri laitoin kuuseen valot ja takan päälle <3 kohta leivon pipareita.
En vietä joulua.