onko mulla mahdollisuuksia naiseen?
Hän on samalla työpaikalla. Olen kysynyt monta kertaa ulos. Kieltäytyy aina. Perjantaina vein kukkia hänelle ja kysyin taas. Hän meni jotenkin oudoksi, eikä vastannut mitään. Kysynkö huomenna uudelleen?
Kommentit (38)
Niin ei minulla kyllä ole kamalasti kokemusta. Siksikin tämä nyt harmittaa niin paljon kun ajattelin että nainen on minusta kiinnostunut, koska niin ei koskaan käy.
ahdistaa ja harmittaa nyt niin paljon.
Ei. Älä kysy. Nainen vain ahdistuu jos jatkat kyselyä. Hän olisi jo lähtenyt kanssasi ulos jos haluaisi.
Jätä nainen jo rauhaan. Jos itse olisin hänen asemassaan ja kaikki lähentelyt tapahtuisivat työpaikalla, menisin jo esimiehen pakeille. Pari kertaa saa kysyä, mutta sen jälkeen on annettava toisen jo olla.
Aargh, et kysy. Työpaikallani oli joskus ehkä kaltaisesi mies, jota yritin vältellä viimeiseen saakka. Mikään ei meinannut auttaa, hän tuli kerta toisensa jälkeen huoneeseeni norkoilemaan ja edes kohteliaasti sanottu ei kiinnosta -viesti ei mennyt perille. Teet siis palveluksen kaikille kun lopetat toisen jahtaamisen.
Eli siis sillä ei ole merkitystä, että vein kukkiakin?
Sillä ei taida olla merkitystä. Tuo on kiusallista teille molemmille.
Sä et voi ostaa ketään. Luulen, ettei nainen halua lähteä kanssasi ulos, et vain ole hänen tyyppiään tai jotain. Ei on ei, ja nainen vain ahdistuu, jos jatkat piirittämistä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:17"]
Eli siis sillä ei ole merkitystä, että vein kukkiakin?
[/quote]
Siis voi elämä, oletko jotenkin tyhmä? Nainen ei ole tippaakaan kiinnostunut sinusta! Luuletko todellakin, että kukkia viemällä voit pakottaa hänet kanssasi treffeille? Käytöksesi olisi ihan järjettömän kiusallista kenelle tahansa naiselle.
Esittele meisselisi naiselle, se tehoaa ja taatusti nainen lähtee treffeille.
On junttia yrittää kalastella kiinnostusta viemällä kukkia.
Jos nainen olisi kiinnostunut sinusta, se olisi tapahtunut siksi, että hän olisi kiinnostunut sinun persoonastasi / luonteestasi. Koska et ole hänen silmissään kiinnostava, asiaa ei auta kukkapuskalla vonkaaminen.
Ap, koita olla ottamatta liikaa itseesi sitä, että tulet torjutuksi. Koita ottaa tästä opiksi. :)
No olen kyllä yrittänyt olla ystävällinen. Olenko sitten tehnyt jotain väärin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:51"]No olen kyllä yrittänyt olla ystävällinen. Olenko sitten tehnyt jotain väärin.
[/quote]
Olet. Siinä olet mennyt metsään kun ahdistelet naista. Ystävällisyys ei ole väärin. Unohda tämä työkaverisi.
No mitä sanotte kun kuitenkin kerran istuimme samassa pöydässä työpaikan ruokalassa. silloin hän vaikutti kiinostuneelta. Kyseli kaikkea. Sen jälkeen pyysin ensimmäisen kerran ulos. Harmittaa kun ei ole lähtenyt, vaikka tuntui että juttelu onistui silloin kerran.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:51"]No mitä sanotte kun kuitenkin kerran istuimme samassa pöydässä työpaikan ruokalassa. silloin hän vaikutti kiinostuneelta. Kyseli kaikkea. Sen jälkeen pyysin ensimmäisen kerran ulos. Harmittaa kun ei ole lähtenyt, vaikka tuntui että juttelu onistui silloin kerran.
[/quote]
Olet ymmärtänyt väärin.Sinulle on monta kertaa sanottu ei selvällä suomenkielellä. Usko ja jätä nainen rauhaan! Olet pelottava.
Voi ap sinua...
Olet ilmeisesti kuitenkin jo aikuinen ihminen, joten olisi "normaalia", että sinulla olisi kokemusta treffailusta ja seurustelusta. Ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole ja siksi teet kärpäsestä härkäsen.
Nainen ei ole kieltäytynyt kutsusta siksi, että olisit pyytänyt häntä ulos liian monta kertaa vaan yksinkertaisesti siksi, että hän ei ole sinusta kiinnostunut.
Jos sinulla olisi "normaalit" sosiaaliset taidot ja kokemusta treffailusta, asia olisi itsellesikin päivänselvä eikä av-mammojen tarvitsisi jankuttaa.