Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki vihaavat minua? Siis oikeasti vihaavat

Vierailija
19.08.2021 |

Mulla on tosi vähän kavereita ja kadulla vastaan tulevat sekä kaupan kassat, pankin työntekijät, melkein aivan kaikki ja kaikkialla katsovat ja kohtelevat mua kuin spitaalista. Jotenkin ahdistuvat seurassani. Ja uskokaa kun sanon etten kuvittele. Tässä listaan syitä jotka eivät voi olla kyseessä.
- kauneus ( olen tavallisen näköinen)
- rumuus (lue edelliset sulut)
- rikas ulkonäkö (mulla on tavalliset vaatteet)
- haiseminen (huolehdin hygieniasta)
- ääni (tavallinen ääni)

Eli sen täytyy olla jokin tiedostamaton juttu olemuksessani tai ilmeissäni miksi minua kammoksutaan. Tuleeko kenelläkään mieleen mitään mikä voisi olla syynä?

Kommentit (208)

Vierailija
141/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat siltä, että häpeät itseäsi ja tulkitset muiden suhtautumista sinuun häpeästä johtuen hyvin negatiivisesti. Häpeä syntyy usein varhaisessa lapsuudessa toimintahäiriöisessä perheessä ja sitä vahvistaa myöhemmät huonot kokemukset vuorovaikutuksessa. Se ei ole sinun syytäsi, vaan sinua on kohdeltu huonosti. Tutustu aiheeseen. Häpeästä on kirjoitettu paljon. Hakeudu myös terapiaan, jos tarvitset tukea asioitten käsittelyyn. Vaikka olet jo aikuinen, niin voit opetella itseäsi kohtaan myötätuntoa ja rakastamaan itseäsi. Valoa ja lämpöä elämääsi.

Vierailija
142/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

gang stalking censored kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia hulluja. Miksi arvelet olevasi muiden huomion ja vihan arvoinen? Oikeasti ketään ei kiinnosta joku megalomaaninen hullu.

Yllättyisit varmaan, jos tietäisit, kuinka paljon joitain ihmisiä voi kiinnostaa joku tavallinen ihminen. Kun joku narsisti tai psykopaatti ensin aloittaa mustamaalauskampanjan, niin se saa suurenkin määrän ihmisiä mukaan vihaamaan jotain mustamaalatusta henkilöstä.

Ne jotka uskovat joutavatkin mennä , oikeat ystävät ei usko. Mulle kävi näin ja lopussa kiitin narsistia että näin erottui akanat hyvien ihmisten joukosta, arvatkaapa oliko narsisti vihainen? : D D D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö jotain mt-lääkkeitä? Jos ne aiheuttavat ns. lasittuneen tai turtuneen katseen, niin se voi saada ihmiset vähän varuilleen.

En siis tiedä aiheuttavatko nykyiset lääkkeet tuollaisia näkyviä sivuvaikutuksia (en tunne käyttäjiä eikä omaa kokemusta ole), mutta ehkä joku muu osaa sanoa siihen jotain? -sama

Vierailija
144/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

gang stalking censored kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia hulluja. Miksi arvelet olevasi muiden huomion ja vihan arvoinen? Oikeasti ketään ei kiinnosta joku megalomaaninen hullu.

Yllättyisit varmaan, jos tietäisit, kuinka paljon joitain ihmisiä voi kiinnostaa joku tavallinen ihminen. Kun joku narsisti tai psykopaatti ensin aloittaa mustamaalauskampanjan, niin se saa suurenkin määrän ihmisiä mukaan vihaamaan jotain mustamaalatusta henkilöstä.

No niin varmaan joo, satunnaiset ihmiset jotka ei edes tunne toisiaan, pitävät kuitenkin yhteyttä salaliitossa jonkun nobodyn kiusaamiseksi. Ihan varmasti näin.

Vierailija
145/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ajatella järkevästi, yritä siis järkiperäistää miten olisi edes mahdollista, että kaikki vihaavat sinua.

Tietysti joskus on niin, että esimerkiksi saa huonoa asiakaspalvelua rai töykeätä käytöstä osakseen. Mutta se nyt vaan kuuluu elämään. Harmittaahan ja loukkaahan se, mutta pitää ajatella, että sitä vain sattuu toisinaan aika mogelle, miltei kaikille. Et ole mitenkään ainut ja ainutlaatuinen ihminen sen suhteen.

Se käytös ei useinkaan ole mitenkään henkilökohtaista, on vaan huono päivä tai väsynyt tms.

Ihmiset ovat ylipäätään aika itsekeskeisiä, heidän ajatuksensa pyörivät omissa asioissa.

Kun ihmiset ovat kaupoissa tai kaupungilla miettivät mitä pitäisi ostaa, tehdä, muistaa, hoitaa, ehtiä jne.

Myös omia huoliaan ja ilojaan miettivät.

Yritä kääntää ajatuksesi niin, että sinä, ihan heille tuntematon ihminen, et herätä heissä mitään erityisiä tunteita tai huomioita. Et positiivisia tai negatiivisia.

Et jätä myöskään minkäänlaista muistijälkeä kun ovat menneet ohitsesi. Niin se vain on. Paljon helpompaa on elää kun tämän oivaltaa.

Vierailija
146/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole totta, että kaikki vihaisivat sinua. Kuvatun kaltainen harhaluuloisuus voi olla jopa psykoosin merkki. Suurin osa ihmisistä ei ajattele sinua lainkaan. Puhu näistä ajatuksista terveydenhuollossa, tarvitset apua.

Vierailija
147/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkielessä on paljon jota ei itse tiedosta.

Vierailija
148/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa oma mielenterveys asiassa viikon matkalla jossain isossa kaupungissa. Jos siellä koet samoin niin vika on omassa päässä.

Vierailija
149/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on ihmeellinen paikka ja voit olla jopa vainon uhri jos asut jossain perähikiällä. Käy helsingissä testaten.

Vierailija
150/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhaluulot ovat mielenterveysongelman oire. Mikä sua siinä suututtaa? Kuka vain voi sairastua ja näistä paranee hoidolla. Ei se ole sen kummempaa. Saattaa johtua ahdistuneisuudesta, joka on todella yleinen vaiva.

Rationaalisesti ajatellen KAIKKI eivät voi mitenkään sua vihata koska itsekin sanoit, ettei sulla edes ole tuttuja.

Joten mars lääkäriin, kouluterkkarille, työterveyteen tai opiskelijaterveydenhoitoon kertomaan tuo murheesi. Apua saa kun myöntää tarvitsevansa sitä. Ellet sitten halua olla luuseri, joka rypee tuossa seuraavat 50 vuotta. En suosittele.

Huomioita näistä kommenteista:

-osa kommentoi ap:ta ulkoisesti ehkä sellaiseksi, että "ansaitsee" kohtelunsa ja samat väittävät, että useampi on samaa mieltä

-toiset pitävät mt-ongelman oireena sellaista, että useampi kohtelisi huonosti

Nuohan ovat ristiriidassa, kun osa myöntää kohtelevansa huonosti sellaista, josta loistaa mt-ongelmat. Sitten jos joku itsekin huomaa tulevansa kohdelluksi huonosti, niin sitä ei saisi sanoa ääneen, koska...tsadaa...se jälleen herättää mt-ongelmaepäilykset

Eli mitä ap voisi tehdä (jos edes on oikea kirjoittaja, eikä pahantahtoinen trolli)?

Mennä lääkäriin.

Kuten jo sanoin, ei ole mahdollista eikä todennäköistä, että häntä vihataan. Hän vain kuvittelee niin.

Mitä tulee typeriin kommentteihin siitä, että mielenterveysongelman näkee, niin ne voi jättää omaan arvottomuuteensa.

Joku akuutissa psykoosissa oleva toki voi jutella pikku-ukoille, mutta ap ei sellaista tee.

Vierailija
151/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaa oma mielenterveys asiassa viikon matkalla jossain isossa kaupungissa. Jos siellä koet samoin niin vika on omassa päässä.

Ei ole hyvä neuvo, jos ihminen on sosiaalisesti varautunut ja ylivirittynyt. Eiköhän siihen liittyvä oireilu kuten pälyily tai hermostuneisuus olemuksessa vain korostu vieraassa ympäristössä, jossa on enemmän jännitystä aiheuttavia tekijöitä, jolloin se kiinnittää ihmisten huomion myös siellä.

Vierailija
152/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi kaikki vihaavat minua? Siis oikeasti vihaavat

Mulla on tosi vähän kavereita ja kadulla vastaan tulevat sekä kaupan kassat, pankin työntekijät, melkein aivan kaikki ja kaikkialla katsovat ja kohtelevat mua kuin spitaalista. Jotenkin ahdistuvat seurassani. Ja uskokaa kun sanon etten kuvittele. Tässä listaan syitä jotka eivät voi olla kyseessä..."

Tämä ei ole rationaalisen ihmisen tekstiä, tämä on vainoharhaa. Sitä voidaan hoitaa. Älkää menkö mukaan tuohon.

Vierailija
153/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiselläni naispuolisella on sama ongelma, kukaan ei tunnu pitävän hänestä eikä hän tajua miksi. Minä tajuan, hän on nainen jolla on Asperger, se ilmenee muille sen luokan tunnekylmyytenä että ei ihme jos eivät reagoi siihen hymyllä. Asperger ei itse asiaa huomaa, koskaan.

Vierailija
154/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua myös aletaan kiusaamaan _melkein_ joka yhteisössä ja tätä on ollut jo lapsesta asti.

Opettajat lähinnä kiusasivat tai oikeastaan syrjivät ja pitivät silmätikkuna. Myös hoitopaikoissa ja sairaaloissa henkilökunta kohtelee epäasiallisesti. Koulussa ei muut lapset kiusanneet juurikaan eikä hoitopaikoissa muut potilaat. Ap

Kun jonkun henkilön kiusaaminen alkaa jo ihan siellä hiekkalaatikolla, niin se sama jatkuu läpi koko helvetin elämän, jos kiusattu ei vaihda paikkakuntaa, vaan pysyy samoilla kulmilla kiusaajiensa kanssa. Samoilla aivoilla mennään, mikään ei muutu muuta kuin huonommaksi.

Vierailija
155/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset kulmakarvat, joiden muoto antaa ymmärtää, että olen ärtynyt. Niissä on luonnostaan "kuoppa", siis sellainen kuin ihmisellä, joka oikein katsoo kulmat kurtussa ja veemäisesti. Menevät "mutrulle". Muu naama on ihan normaali, mutta nuo kulmakarvat saavat minut näyttämään siltä, että mulla on koko ajan jokin ongelma. Erityisesti sivuprofiilissa asia korostuu. En koskaan lähde kotoa tapaamaan ketään, ellen ole meikannut kulmakynällä tuota kuoppakohtaa piiloon.

Vierailija
156/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheiselläni naispuolisella on sama ongelma, kukaan ei tunnu pitävän hänestä eikä hän tajua miksi. Minä tajuan, hän on nainen jolla on Asperger, se ilmenee muille sen luokan tunnekylmyytenä että ei ihme jos eivät reagoi siihen hymyllä. Asperger ei itse asiaa huomaa, koskaan.

Olisi ystävän teko kertoa hänelle tästä, mikäli hän tosiaan ihmettelee asiaa ääneen. "Minä tunnen sinut, joten asia ei vaivaa minua yhtään enkä ole sitä ajatellut, mutta nyt kun tästä puhut, niin tuli mieleen, että vieraammille saattaa joissakin tilanteissa näyttää siltä, että..."

Vierailija
157/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että sinulla on huono itsetunto. Et usko itseesi ja se loistaa päälle päin sillä epävarmuuden aistii. Lisäksi tulkitset liikaa ja kun etsit kielteistä löydät sitä. Ala kehittämään itsevarmuuttasi. Olet yhtä hyvä kuin kuka tahansa eikä kukaan vihaa sinua. Sinua ”vihataan” niin kauan kuin syötät itse itsellesi tuota pajunköyttä.

Ei pidä tämäkään paikkaansa. On törkeää syyttää ulkopuolisten vihasta kohdetta, joka aidosti ei edes tiedä miksi vihataan.

Vierailija
158/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen todella tympeä, vihaisen näköinen perusilme. Tajusin vasta, kun nämä älypuhelimet etukameralla tulivat markkinoille ja näin vahingossa kuvaa itsestäni - siis sellaista sensuroimatonta, johon en ehtinyt ottaa "ilmettä" päälle. Uskon, että tämä heijastuu myös saamassani kohtelussa, varsinkin kun olen väsynyt (ilme korostuu, ja ylitulkinta "vihamielisyydestä" siihen vielä päälle). En silti koe, että kaikki vihaisivat minua, ja kohtaamisissa yritän ainakin jotain hymyntapaista. 

Vierailija
159/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosi hylkii itseään. Sinulla on jokin trauma tai jännite kehossasi mikä saa sen hylkimään itseään. Se voi johtua myös uskomuksistasi jotka saavat kehosi hylkimään itseään psykosomaattisesti.

Et ole hyvässä tasapainossa kehosi kanssa syystä tai toisesta ja se ei herätä ulkopuolisissa luottamusta

Vierailija
160/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi kaikki vihaavat minua? Siis oikeasti vihaavat

Mulla on tosi vähän kavereita ja kadulla vastaan tulevat sekä kaupan kassat, pankin työntekijät, melkein aivan kaikki ja kaikkialla katsovat ja kohtelevat mua kuin spitaalista. Jotenkin ahdistuvat seurassani. Ja uskokaa kun sanon etten kuvittele. Tässä listaan syitä jotka eivät voi olla kyseessä..."

Tämä ei ole rationaalisen ihmisen tekstiä, tämä on vainoharhaa. Sitä voidaan hoitaa. Älkää menkö mukaan tuohon.

Muakin tylytettiin aikanaan täysin tuntemattomien toimesta. Se loppui, kun olin 25-26-vuotias. En tiedä, miksi minua tylytettiin, enkä tiedä, miksi se loppui. Sitä tapahtui joka päivä. Ystävät sanoivat, että olen vainoharhainen, mutta en ollut. Jos jotakuta tönäistiin, jotakuta puhuteltiin halveksuvasti, se olin aina minä. Aina. Kerran joukko ihmisiä (minä myös) käveli päin punaisia suojatien yli, mutta minä olin ainoa, joka sain haukut vastapuolella vihreitä odottavalta papalta. En kulkenut joukon etummaisena enkä takimmaisena, ei ollut katsekontaktia pappaan, enkä ollut edes tuon papparan kohdalla niin hyvin kuin moni muu. Hän kuitenkin valikoi joukosta minut ja ripitti päin punaisia kävelemisestä. Hän puhui minulle kuin muita tienylittäjiä ei olisi ollut olemassakaan. Lähes aina minua tönittiin vaatekaupassa (HM, Mango, Zara), ja oltiin suuttuneita, kun seison "edessä". Ymmärtäisin, jos olisin ollut edessä seisoja, mutta jokaisella kerralla minut olisi voinut kiertää siirtymällä itse kymmenen senttiä sivuun tai menemällä rekin toiselta puolelta. Kerran jopa satuin seisomaan seinän vieressä, selkä seinään päin, kun odotin ystävääni. En ollut mitenkään tiellä, mutta kanssateini katsoi minuun ärtyneellä ilmeellä ja kysyi, miksi v*tussa pitää seisoksia toisten edessä. Yleensähän kaupoissa ei kommentoida mitään, vaikka joku oikeasti seisoisikin edessä. Tuhahdellaan vain ja kierretään. Kun kuljin (tuntemattomien) kaveriporukoiden ohitse kaupungilla, sain aina mitä ihmeellisimpiä kommentteja. Kommentit olivat aina selkeästi osoitetut minulle, eli eivät olleet mitään yleistä mölinää, josta olisin vain keksinyt, että minulle puhuttiin, vaan nimenomaan minuun haettiin kontaktia. Olen tavallisen näköinen, normaalipainoinen ihminen, pukeudun tavallisesti, en ota katsekontaktia tuntemattomiin ihmisiin kadulla/kaupoissa. Ainoa ero niin sanottuun keskivertoon on se, että olen hieman pidempi kuin keskimittainen nainen. Pituuteni on 179 cm, kun keskiverto taitaa Suomessa olla 168? En nyt kuitenkaan niin hullulla tavalla silmään pistä, että tämä mielestäni selittäisi ilmiön. Tylyttäminen sitä paitsi loppui noin kaksvitosena, enkä silloin kyllä lyhentynyt :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme