Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki vihaavat minua? Siis oikeasti vihaavat

Vierailija
19.08.2021 |

Mulla on tosi vähän kavereita ja kadulla vastaan tulevat sekä kaupan kassat, pankin työntekijät, melkein aivan kaikki ja kaikkialla katsovat ja kohtelevat mua kuin spitaalista. Jotenkin ahdistuvat seurassani. Ja uskokaa kun sanon etten kuvittele. Tässä listaan syitä jotka eivät voi olla kyseessä.
- kauneus ( olen tavallisen näköinen)
- rumuus (lue edelliset sulut)
- rikas ulkonäkö (mulla on tavalliset vaatteet)
- haiseminen (huolehdin hygieniasta)
- ääni (tavallinen ääni)

Eli sen täytyy olla jokin tiedostamaton juttu olemuksessani tai ilmeissäni miksi minua kammoksutaan. Tuleeko kenelläkään mieleen mitään mikä voisi olla syynä?

Kommentit (208)

Vierailija
181/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen tuntematon sun mielestä "vihaa" sinua niin ongelma on kyllä sun omien korvien välissä silloin. Lähtisin selvittämään tätä psykologin kanssa.

Vierailija
182/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on sellainen aura. Itselläni myös, ja kuten sinä, minäkin tiedän, etten kuvittele. Joskus luin kiinnostavan artikkelin, jossa käsiteltiin kemiallisia viestejä, joita me ihmiset koko ajan lähetämme toisillemme. Emme haista niitä tietoisella tasolla, mutta vaistoamme niitä ja ne vaikuttavat siihen, miten suhtaudumme toisiin ihmisiin, esim.  miesten on todettu "haistavan" (mutta ei tietoisesti vaan tiedostamattomalla tasolla) naisten ovulaation ja tämä voidaan havaita tutkimuksissa. Huvikseni mietin, että jospa syy onkin siinä, me ärsyttävät ihmiset "löyhkäämme" jollekin sellaiselle lauman omegasudelle, joka saa muut lauman jäsenet vihaamaan/halveksimaan/kiusaamaan meitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla omatunto?

Vierailija
184/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ihmisillä on sellainen aura. Itselläni myös, ja kuten sinä, minäkin tiedän, etten kuvittele. Joskus luin kiinnostavan artikkelin, jossa käsiteltiin kemiallisia viestejä, joita me ihmiset koko ajan lähetämme toisillemme. Emme haista niitä tietoisella tasolla, mutta vaistoamme niitä ja ne vaikuttavat siihen, miten suhtaudumme toisiin ihmisiin, esim.  miesten on todettu "haistavan" (mutta ei tietoisesti vaan tiedostamattomalla tasolla) naisten ovulaation ja tämä voidaan havaita tutkimuksissa. Huvikseni mietin, että jospa syy onkin siinä, me ärsyttävät ihmiset "löyhkäämme" jollekin sellaiselle lauman omegasudelle, joka saa muut lauman jäsenet vihaamaan/halveksimaan/kiusaamaan meitä

Niin, se varmaan auttaakin asiaa kuvitella, että on vain ansainnut tämän kun haisee jollekin omegasudelle. Sano ny vielä, että ei sille mitään voi ja elämä on.

Vierailija
185/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko näkyvästi ylipainoinen? Moni nainen saa lihavuutensa anteeksi kauniilla kasvoilla, mutta taviksen/ruman naisen naamalla ei saa aikaiseksi samanlaista ilmiötä. Valitettavasti vaatimattomamman näköisiä kohdellaan yleisesti ottaen huonommin, myöskin niissä asiakaspalvelutilanteissa, koska kauneus vain näyttää miellyttävämmältä ihmisten silmissä. Lisäksi lihavaa pidetään lähes aina tyhmänä, verrattuna hoikkaan, ylimääräisten kilojen takia eikä tarvitse olla mitenkään katuojasta nousseen näköinen...

Ja vaikka ketjussa onkin jo ehditty ihmetellä mielenterveysongelmien näkymistä suoraan habituksesta, valitettavasti sekin pitää ison osan kohdalla paikkansa. Tässäkään ei tarvita epäsiistiä ulkonäköä, vaan juurikin käytös tai silmiin katsominen paljastaa todellisuuden, vaikka moni sitä yrittääkin peitellä. Niin raaka tämä maailma nyt vain sattuu olemaan.

Vierailija
186/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeä jäänne menneisyydestä... Ihmisten oli osattava aistia vihollisia sellaisilla tavoilla, joita nykyihminen ei periaatteessa tarvitse mihinkään, mutta silti ne vaistot toimivat edelleenkin. Aistien monipuolinen käyttö yhdistettynä vaistoihin, intuitioon, piti uhkia vastaan kamppailevan ihmisjoukkion hengissä.

Vierailija
187/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun silmät, katse on kylmä, ivallinen tms.

Voi olla mahdollisesti. Mietin että onkohan mulla jotenkin ilmeettömät kasvot? Ap

Oletko äksyn tai masentuneen näköinen? Sellaiseen suhtaudutaan vaistomaisesti ikävä kyllä aina samanlaisella ilmeellä. Ihminen on toiselle usein kuin peili.

👆 Tämähän se olisi. Ihmiset peilaavat toistensa ilmeitä, käytöstä, jopa ääntelyä - samankaltaisuus kun yhdistää ihmisiä. Tähän voisi todeta, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, vaikka et tarkoittaisikaan olla toisille paha, mutta antamasi signaalit ilmeisesti aiheuttavat toisissa negatiivisen reaktion. Omiin maneereihinsa kannattaa kiinnittää huomiota, mikäli haluaa olla helpommin lähestyttävän oloinen!

Vierailija
188/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko näkyvästi ylipainoinen? Moni nainen saa lihavuutensa anteeksi kauniilla kasvoilla, mutta taviksen/ruman naisen naamalla ei saa aikaiseksi samanlaista ilmiötä. Valitettavasti vaatimattomamman näköisiä kohdellaan yleisesti ottaen huonommin, myöskin niissä asiakaspalvelutilanteissa, koska kauneus vain näyttää miellyttävämmältä ihmisten silmissä. Lisäksi lihavaa pidetään lähes aina tyhmänä, verrattuna hoikkaan, ylimääräisten kilojen takia eikä tarvitse olla mitenkään katuojasta nousseen näköinen...

Ja vaikka ketjussa onkin jo ehditty ihmetellä mielenterveysongelmien näkymistä suoraan habituksesta, valitettavasti sekin pitää ison osan kohdalla paikkansa. Tässäkään ei tarvita epäsiistiä ulkonäköä, vaan juurikin käytös tai silmiin katsominen paljastaa todellisuuden, vaikka moni sitä yrittääkin peitellä. Niin raaka tämä maailma nyt vain sattuu olemaan.

Lihava naislääkärini ei ollut lainkaan tyhmänoloinen. Lisäksi miellyttävä, hyvän ihmisen olemus. Lisäksi yliopistolta tiedän monia lihavia, ei tule heistä "tyhmempi"olo. Kyllä se on jokin kokonaisolo, ja kuten sanoit, komeutta/kauneutta voi ylipainoisessakin olla. Yksi tutuistani hieman hoikistui, vaikutti sitten nuoremmalta eläkkeelle jäätyään, mutta saattoi liittyä stressin vähenemiseen.

Vierailija
189/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos et ole murhaaja-pedofiili-kannibaali, ei kukaan vihaa sinua. Ei varsinkaan vieraat ihmiset jotka eivät tunne sinua. Ihan oikeasti kuvittelet jotain jonkun ilmeestä että hän vihaa sinua? Tiedätkö miten voimakas tunne viha on? Se on sitä kun sydän hakkaa, tuntuu että silmissä näkyy punaista, iho punottaa, kädet tärisee, tulee jopa itku kun on niin vihainen... ja sinä kuvittelet jonkun tavallisesta ilmeestä että hän tuntee vihaa sinua kohtaan? Ja vieläpä kaikki vihaavat sinua? Moniako ihmisiä sinä vihaat? Et varmaankaan ketään. Aika harva oikeasti vihaa ketään, koska onneksi aika harvalle on joku tehnyt niin pahaa henkilökohtaisesti että aiheuttaisi vihaa. Varmasti jotkut pariskunnat kunnon tappelussa vihaavat hetken toisiaan ja sitten kun leppyvät taas huomaavat että rakastavat, ne tunteet kun on kaksi ihmisen voimakkainta tunnetta, ja siten aika lähellä toisiaan.

Vierailija
190/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli toinenkin keskustelu, jossa nainen mietti mitä vikaa HÄNESSÄ on, jos asiakaspalvelun saamisessa kesti kauan tai asiakaspalvelija oli tyly. Samoin remonttia teettäessä nainen joutui rikkomaan jäätä eli kai avaamaan keskustelua remonttimiehen kanssa, jotta pääsivät samalle aaltopituudelle. Siis MITÄ, miten muiden piirteet olisivat naisesta riippuvaisia?

Vierailija
191/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan masentuneet ja ahdistuneet ihmiset tulkitsevat normaalia useammin neutraalit ja jopa ystävälliset ilmeet ja eleet vihamielisinä. Voisiko tässä olla osasyy?

Vierailija
192/208 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä lähtee heti syyllistämään, vaikka ei perusolemus ole ihmisen oma vika eikä kovin helposti muutettavissa.

Itselläni on niin päin, että koen ihmisten suhtautuvan minuun myönteisesti ja joskus kun liikun jonkun toisen seurassa, hämmennyn kun hänelle ollaan kylmiä. Olen aika onnellinen ihminen, ehkä se tulee esille varsinkin vanhemmiten, kun elämän jäljet alkavat näkyä naamassa.

Paras keino nauttia elämästä on ajatella itseä vähemmän. Kukaan meistä ei ole kovin ihmeellinen, mutta maailma on täynnä kiinnostavia asioita. Niin kauan kun elät, voit käyttää itseäsi tehdäksesi asioita, keskity siihen.

Vierailija
193/208 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokainen tuntematon sun mielestä "vihaa" sinua niin ongelma on kyllä sun omien korvien välissä silloin. Lähtisin selvittämään tätä psykologin kanssa.

Joskus kyse voi kuitenkin olla siitä, että on joutunut joukkovainoamisen kohteeksi, ja silloin ongelma on niiden vainoajien korvien välissä: psykopaatteja, narsisteja ja niiden pikku apulaisia ovat.

Vierailija
194/208 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelma sinulla on 

Samaa mieltä mielenterveysongelmia.On ihan omassa päässä nuo asiat.Ei paha paikka tilata aika terveysasemalla,jonka kautta pääsisi terapiaan asiasta.Kukaan sinua ei vihaa, se on sinun omassa päässäsi kuvitelmat luulot.

Vierailija
195/208 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni täällä lähtee heti syyllistämään, vaikka ei perusolemus ole ihmisen oma vika eikä kovin helposti muutettavissa.

Itselläni on niin päin, että koen ihmisten suhtautuvan minuun myönteisesti ja joskus kun liikun jonkun toisen seurassa, hämmennyn kun hänelle ollaan kylmiä. Olen aika onnellinen ihminen, ehkä se tulee esille varsinkin vanhemmiten, kun elämän jäljet alkavat näkyä naamassa.

Paras keino nauttia elämästä on ajatella itseä vähemmän. Kukaan meistä ei ole kovin ihmeellinen, mutta maailma on täynnä kiinnostavia asioita. Niin kauan kun elät, voit käyttää itseäsi tehdäksesi asioita, keskity siihen.

Ihan samaa mieltä, avoin, pehmeä katse ja positiivinen puhetyyli tuntuu vastapuolesta tosi mukavalta! Ei pidä vähätellä sen vaikutusta. Sitä ei oikein pysty onnistuneesti näyttelemään vaikka kuinka yrittäisi. Vaikuttaa vain teennäiseltä.

Vierailija
196/208 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kaikki vihaavat, olen muka ruma, laiska, epäjumalien. Asun savonlinnassa tämä on oikea raamattu vyöhyke. Tappouhkauksia satelee, ihmiset haluavat että teen itsemurha en uskalla kävellä tiellä kun autot ajaa päälle. Ihmiset ovat ampuneet minulta monta lemmikkiä

Vierailija
197/208 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelma sinulla on 

Miten niin? Siis voisitko perustella miksi ajattelet noin? Ap

Kuvittelet kaikkien ventovieraiden vihaavan sinua ja teet pitkälle meneviä tulkintoja kaupan kassojen kuvitelluista katseista.

Oikeasti olet vaan yhdentekevä, kuten kaikki muutkin muille kuin läheisilleen. 

Vierailija
198/208 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää itsestäsi, esim mitä teet arkisin normaaleja asioita? Mistä saat ajatuksen, että sinua katsotaan kuin spitaalia ?

Harrastan neulomista ja elokuvien katselua. En ole töissä ja mielenterveysongelmainen olen, mutta miten voin muka kuvitella sen toisen ilmeen sen kasvoille, kun en ole kyllä harhoja nähnyt koskaan. En siis kuvittele sitä muiden suhtautumista minuun. Ja sanoinkin että melkein kaikki, eli jotkut ovat aivan tavallisia ja mukavia mulle ja tulen siitä aina tosi iloiseksi kun se on niin mukavaa vaihtelua. Ap

Luultavasti tulkitset sen ilmeen väärin. Katsos kun ei sitä pankkineitiä kiinnosta, mikä spurgu tiskin toisemla puolen istuu. 

Oikeasti on sairasta kuvitella että joka ikinen vastaantulija olisi sinusta jotain mieltä ja ilmeilisi. 

Vierailija
199/208 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niin, mua on kiusattu koulussa, työelämässä, vaikea on olla rennosti ihmisten kanssa kun koko ajan on pelko perseessä, meilläpäin ihmisillä on  tapana kiusata heikompi 

Vierailija
200/208 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa niin että kukaan ei tykkää, en saa töitä, en naista, kaikista harrastus ryhmistä heitetään ulos, vaikka olen kohtelias ja ystävällinen. Tajusin että olen muualta maailmankaikkeudesta kotoisin, vaan ihmis kehossa. Olen vanhemmiten muistanut että olen muualta, ihmiskeho on tuntunut aina vastenmieliseltä, seksi inhottaa minua, en ymmärrä ihmisten tapoja koska minun kotiplaneetalla oli erillaista. Olen aina ikävöinyt pois täältä koska täällä maa planeetalla on niin kaikki asiat perseellään, yritin olla kuin muut ihmiset mutta minulle ei sovi. Sinä saatat olla myös tähteläinen, muualta tänne tullut. Ihmiset vaistoavat että ei ole niin kuin muut, ihmiset eivät pidä erillaisuudesta, pitäis ajatella ja käyttäytyä kuin muu lauma 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme