Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki vihaavat minua? Siis oikeasti vihaavat

Vierailija
19.08.2021 |

Mulla on tosi vähän kavereita ja kadulla vastaan tulevat sekä kaupan kassat, pankin työntekijät, melkein aivan kaikki ja kaikkialla katsovat ja kohtelevat mua kuin spitaalista. Jotenkin ahdistuvat seurassani. Ja uskokaa kun sanon etten kuvittele. Tässä listaan syitä jotka eivät voi olla kyseessä.
- kauneus ( olen tavallisen näköinen)
- rumuus (lue edelliset sulut)
- rikas ulkonäkö (mulla on tavalliset vaatteet)
- haiseminen (huolehdin hygieniasta)
- ääni (tavallinen ääni)

Eli sen täytyy olla jokin tiedostamaton juttu olemuksessani tai ilmeissäni miksi minua kammoksutaan. Tuleeko kenelläkään mieleen mitään mikä voisi olla syynä?

Kommentit (208)

Vierailija
161/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyly  muille? Hymyiletkö, tervehditkö, katsotko silmiin, avaatko oven, sanotko joskus jonkun ystävällisen sanan? Ne yleensä auttaa. 

Mistä tiedät, että muut vihaavat sinua? Mitä jos tulkitset heitä väärin?

Vierailija
162/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään kuka olet, mutta joo, vihaan sinua. Oletko tyytyväinen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun silmät, katse on kylmä, ivallinen tms.

Voi olla mahdollisesti. Mietin että onkohan mulla jotenkin ilmeettömät kasvot? Ap

Oletko äksyn tai masentuneen näköinen? Sellaiseen suhtaudutaan vaistomaisesti ikävä kyllä aina samanlaisella ilmeellä. Ihminen on toiselle usein kuin peili.

Vierailija
164/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehonkielessä on paljon jota ei itse tiedosta.

Just, siinäkin taas yksi. Ja sehän on tietysti sen ihmisien vikakin joka ei tiedosta? Ja saa vihata kaikkia jotka sattuvat ärsyttämään?

Kuulehan nyt, ihmistä ärsyttää ne ihmiset joitten ominaisuuksia yrittää itsessään kätkeä. Vilkaise siis peiliin.

Vierailija
165/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, taitaa olla niin, että mielenterveyden ongelmasi yksi osa-alue on tuo projisointi. Mielenterveyden vaikeissa ongelmissa on juuri se "niksi", että ihminen ei itse ymmärrä ajattelevansa ja tuntevansa oudosti/realiteettien vastaisesti. Ulkopuolinen ei edes osaa sinulle asiaa selittää niin, että sen ymmärtäisit. Ehkä joku psykiatri osaisi selittää, mutta riippuen jamastasi, joko ymmärrät tai et. Kroonikot ei. 

Vierailija
166/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun silmät, katse on kylmä, ivallinen tms.

Ei varmaan selitä. Minulla on mitä kauhistuttavin resting bitch face. Jopa mieheni mielestä perusilmeeni on "aika vihainen". Silmissäni on sellainen tuijottava tyhjä katse, koska olen lievästi autistinen ja yritän teeskennellä katsovani silmiin katsomatta silmiin. Muun ajan ajattelen niin intensiivisesti jotain, että tuijotan siksi. Usein vielä kulmat kurtussa.

Lisäksi luonteeni on erittäin ivallinen, ylimielinen ja yleisesti ottaen kusipäinen. Lisäksi inhoan kaikkia paitsi miestäni.

Vihaako ihmiset sitten minua? No ei. Kaikki saatanan mummot, koirat, sekakäyttäjät ja kakarat haluaa tunkea juttusille. Okei, koirat ei niin haittaa. Miehet suhtautuu minuun kuin maskottiin ja hymyilee ystävällisesti ja aukoo ovia ja whatnot. (Ja ei, minäkään en ole kaunis enkä varsinkaan seksikäs.)

Eli ap, jos sinusta tuntuu, että kaikki vihaavat sinua, sinulla on ihan aidosti vikaa korvien välissä. Ihmiset EI vihaa ventovieraita, vaikka olisi syytäkin, kuten juuri todistin. Ei ole mahdollista lähettää sellaisia viboja, että sinua inhottaisiin ja pysyttäisiin loitolla, vaikka kaikkesi tekisit.

Kuvittelet siis vaan kaiken. Keskity siihen elämääsi.

Vierailija
167/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kamppaillut samanlaisten ajatusten kanssa. 

Mietipä tätä: Astut huoneeseen ja ihmiset näkee sut ekaa kertaa, he ei tiedä susta mitään, sä et sano mitään, tee mitään ja samantien kaikki vihaa sua. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Oletko tai olenko minä niin vaikutusvaltainen, että vain huoneeseen astumalla kaikki alkaa vihaa sua/ mua, eikä ne edes tiedä susta/musta mitään, sun/mun mielipiteitä tai sun/mun ajatuksia. 

Sinussa ei ole mitään vikaa eikä niissä toisissakaan.  

Uskon Jeesukseen ja itse ajattelen että tälläisten ajatusten takana mitä sä koet voi olla paha henki. Pahat henget kuiskuttelee "sä et kelpaa, nuo muut vihaa sua, oot tyhmä, kato noi muut nauraa, ne nauraa sulle, oot ruma" jne... Saatana käy ympäri kuin leijona etsien kenet voisi syödä. 

mies jonka ajatusmaailmaan saatana syötti ajatuksen että hän on mielisairas. Jeesus vapautti hänet. 

Saatana vihaa ihmisiä ja haluaa tuhota meistä jokaisen. Jeesus rakastaa sua ja Hän ajattelee susta hyvää. Hän on luonut sinut ja Hän tykkää millainen persoona sä olet. 

"Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee." Sefanja 3:17 

Vierailija
168/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä se on usein kiinni. Oletko liikkeellä esim. rönttöisissä vaatteissa ja tukka sekaisin? Itse huomaan ainakin saavani huonompaa palvelua silloin kun olen rähjäisen näköisenä liikenteessä.

Vierailija
169/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole totta, että kaikki vihaisivat sinua. Kuvatun kaltainen harhaluuloisuus voi olla jopa psykoosin merkki. Suurin osa ihmisistä ei ajattele sinua lainkaan. Puhu näistä ajatuksista terveydenhuollossa, tarvitset apua.

Itsetietoisuus ≠ psykoosi 😂 Olen huomannut, että suomalaiset psykiatrian alan työntekijät eivät tajua tätä persoonallisuustyyppiä.

Vierailija
170/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosisi kulkee koodilla F60.0 Epäluuloinen persoonallisuushäiriö

Vierailija
171/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi läheiseni on usein valittanut miten "kaikki" inhoavat häntä tms. Useamman kerran kuussa n ollaan oltu yhdessä liikkeellä on ääneen ihmetellyt miten tuokin katsoi häntä niin vihaisesti, kassa oli erityisen töykeä jne. Itse sivusta seuranneena en ole havainnut mitään tällaista, joo, joku on ollut hapannaama mutta on ollut sitä KAIKILLE, töykeä kassa vaikutti kiireiseltä ja oli lyhytsanainen (mutta asiallinen myös eleiltään) kaikkien kanssa jne. Kyseinen tuttu myös luulee että jos joku ei vastaa tietyn ajan kuluessa niin ei halua olla hänen kanssaan tekemisissä jne, itsekin joutunut selitettämään että en ole vaikka kipeänä yksinkertaisesti jaksanut puhua tai edes huomannut puhelua jos olen ollut vaikka koko päivän jossain tapahtumassa.

Eli osa tulkitsee kaiken negatiivisempana kuin se onkaan ja kuvittelee asioita. AP:sta en tiedä, tämä siis noin yleisenä kommenttina.

Vierailija
172/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole totta, että kaikki vihaisivat sinua. Kuvatun kaltainen harhaluuloisuus voi olla jopa psykoosin merkki. Suurin osa ihmisistä ei ajattele sinua lainkaan. Puhu näistä ajatuksista terveydenhuollossa, tarvitset apua.

Itsetietoisuus ≠ psykoosi 😂 Olen huomannut, että suomalaiset psykiatrian alan työntekijät eivät tajua tätä persoonallisuustyyppiä.

Jatkoa. Meitä syrjitään, koska olemme liian täydellisiä viattomuudessamme. Meidän intentiot eivät ole pahat. Haluan vain tulla hyväksytyksi itsenäni ja löytää kilttiä rakkautta. Ei sen enempää, ei sen vähempää. Hyvää viikonloppua ap! 🤗❤️☺️😊❤️

Vierailija
173/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diagnoosisi kulkee koodilla F60.0 Epäluuloinen persoonallisuushäiriö

Nope. Itsetietoinen ≠ Harhaluuloinen salaliittoteoreetikko. Samoja piirteitä kyllä, mutta salaliittoteoreetikko on dominoiva ihmistyyppi. Älyllisesti ylikuriosioitunut, filosofinen ihminen.

Vierailija
174/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kamppaillut samanlaisten ajatusten kanssa. 

Mietipä tätä: Astut huoneeseen ja ihmiset näkee sut ekaa kertaa, he ei tiedä susta mitään, sä et sano mitään, tee mitään ja samantien kaikki vihaa sua. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Oletko tai olenko minä niin vaikutusvaltainen, että vain huoneeseen astumalla kaikki alkaa vihaa sua/ mua, eikä ne edes tiedä susta/musta mitään, sun/mun mielipiteitä tai sun/mun ajatuksia. 

Sinussa ei ole mitään vikaa eikä niissä toisissakaan.  

Uskon Jeesukseen ja itse ajattelen että tälläisten ajatusten takana mitä sä koet voi olla paha henki. Pahat henget kuiskuttelee "sä et kelpaa, nuo muut vihaa sua, oot tyhmä, kato noi muut nauraa, ne nauraa sulle, oot ruma" jne... Saatana käy ympäri kuin leijona etsien kenet voisi syödä. 

mies jonka ajatusmaailmaan saatana syötti ajatuksen että hän on mielisairas. Jeesus vapautti hänet. 

Saatana vihaa ihmisiä ja haluaa tuhota meistä jokaisen. Jeesus rakastaa sua ja Hän ajattelee susta hyvää. Hän on luonut sinut ja Hän tykkää millainen persoona sä olet. 

"Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee." Sefanja 3:17 

Jeesus pelastaa kenet tahtoo,eipä oo mua pelastanut tai auttanut vaikka häntä pyytänyt useasti elämääni,näen painajaisia,saan unihalvauksia,että haistakaa uskovat 💩

Vierailija
175/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiukset ja piirteet riittää ja sinua vihataan ihan varmasti. Suomi 2021.

Vierailija
176/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitso

Vihaat ite

Vierailija
177/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitossa toimitettiin psykiatrille ja niin meilläkin koska kusipäät haluavat kontrolloida muita ja jakelevat diagnoosejaan nytkin. Viha on nykyisin ihan tavallista, kaikkialla. Se on todellista eikä ole kohteitten vika vaan he ovat syntipukkeina.

Vierailija
178/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitytkö itseesi, siis poikkeuksellisen paljon?

Vierailija
179/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki, mitä tapahtuu, muiden syytä?

Vierailija
180/208 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain kaksi loogista vaihtoehtoa:

1. Kuvittelet kaiken.

2. Teet jotain, jolla aiheutat sen että tulet kiusatuksi.

Veikkaan ensimmäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän