Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen henkilö on sukusi ns. "häpeäpilkku"?

Vierailija
13.09.2014 |

Ainahan sanotaan, että suku on pahin ja jokaisessa on oma musta lampaansa tai häpeäpilkkunsa. Millainen on sinun sukusi häpeäpilkku? Miksi hän on päässyt tällaiseen asemaan silmissäsi?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 22:31"]Minä. Nuorempana minusta odotettiin jotain suurta ja merkittävää, sillä olin kympin oppilas ja kävin ns. eliittilukion. Sitten parikymppisenä juutuin opiskelemaan hömppäaloja yliopistolle, olin pitkään sinkkuna ja tapasin todella vanhan miehen, johon ihastua retkahdin.

Sitten lähempänä kolmeakymppiä menin hieman hanttihomman oloisiin toimistotöihin henkeni pitimiksi ja sillä tiellä olen edelleen. Korkeakoulututkinto on edelleen kesken. Ja ulkonäöltänikään en ole koskaan ollut klassisen kaunis, vaan ns. rumankaunis tai "persoonallisen näköinen". Lisäksi olen ujo.

Sukulaiseni kaihtavat minua ja katsovat nenänvarttaan pitkin -- niistä alkoholisoituneista duunareista wannabe-porvareihin ja koulutettuihin keskiluokkaisiin saakka. Toisin sanoen minusta ei vanhempiani lukuunottamatta pidä kukaan.
[/quote]

Lisäksi vielä molemmat vanhempani ovat alkoholisoituneita ja elämänsä sössineitä, joten hekin ovat lähellä mustaa lammasta. Mutta minä olen ae lampaista mustin -- en saa sympatioita keneltäkään ja olen se ultimate "persona non grata". :(

Vierailija
2/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolella on yks sukulaismies, joka istuu koska on piilotellut kotonaan 10 kg amfetamiinia. Ja on istunut aiemminkin. Rikas ukkeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:51"]

Minut on sukuni hyljännyt, syytä tiedä ma en.

[/quote]

Kysy niiltä syytä?

[/quote]

Se ollut on mulla aatteissa, mut ma olen vain susi lampaan vaatteissa =)
[/quote]Jutteletko itseksesi?[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:53"]

[/quote]

Kysy niiltä syytä?

[/quote]

[/quote]Rukoile itsellesi viisautta,vaikutat provolta ja niin typerältä ,katkeralta että!

Vierailija
4/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puolelta kaikki tavalla tai toisella. Äidin puolelta se täti, joka ei varmaan päivääkään ole töissä ollut, mt-ongelmainen, yrittää kaikinkeinoin sysätä vastuun ja syystä omasta tilanteestaan kenelle tahansa muulle kuin itselleen. Onneksi miehellä on kivempi suku.

Vierailija
5/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puolelta en tiedä yhtäkään normaalia ja hyvää tyyppiä. Äidin puolelta yksi minun serkkuni on musta lammas. Pitkän linjan narkkari ja skitsofreenikko, lapset huostassa eikä nainen tee elettäkään parantaakseen elämäänsä. Kukaan ei enää vastaa hänen puheluihinsa, ei edes naisen äiti. Se on ollut aina ruinaamassa rahaa tai muita palveluksia. Ei oo päivääkään tehnyt töitä. Ei ole suorittanut edes peruskoulua loppuun asti.

Vierailija
6/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo! Aloittaja on katkera,reppana. Positiivisuutta ja asennetta elämään hei!Jos on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä niin puheenaiheetkin on senmukaisia."Mitä sydän on täynnä,sitä suu puhuu."

Vierailija
7/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen yh joka luulee saavansa yksin kaikki perinnöt, vaikka oikeasti saa (lain mukaan) vain oman osuutensa eikä yhtään enempää. Ei koskaan pitänyt muuten yhteyttä kun vaan soitteli ainaisia omia valituspuheluitaan että miten kaikki on pielessä milloinkin (no olisi tehnyt asioille jotain tai soittanut silloinkin kun meni hyvin). Aloitti uhkailun ja pilasi koko perheen välit täysin lopullisesti, toivottavasti on ylpeä tästä käytöksestään meinaan onnistui aika hyvin kaikkien perjeenjäsenten välien pilaamisessa ja sehän oli tarkoituskin. Oli kateellinen useista huonoista vuokra-asunnoista ja koki että se kun toiset asuivat niissä oli jotenkin "häneltä pois" vaikka kuka vaan voi muuttaa vuokralle. Sai aiemmin joka joulu myös lahjoja, joita ei osannut arvostaa, olisi kai halunnut lahjaksi vain rahaa eikä "tavaraa". Aina haukkumassa ja arvostelemassa kaikkia muita mm. prinsessoiksi, "leikkii kotia" jne. jne.

Vierailija
8/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen yh joka luulee saavansa yksin kaikki perinnöt, vaikka oikeasti saa (lain mukaan) vain oman osuutensa eikä yhtään enempää. Ei koskaan pitänyt muuten yhteyttä kun vaan soitteli ainaisia omia valituspuheluitaan että miten kaikki on pielessä milloinkin (no olisi tehnyt asioille jotain tai soittanut silloinkin kun meni hyvin). Aloitti uhkailun ja pilasi koko perheen välit täysin lopullisesti, toivottavasti on ylpeä tästä käytöksestään meinaan onnistui aika hyvin kaikkien perjeenjäsenten välien pilaamisessa ja sehän oli tarkoituskin ettei mikään enää koskaan ole ennallaan. Oli kateellinen useista huonoista vuokra-asunnoista ja koki että se kun toiset asuivat niissä oli jotenkin "häneltä pois" vaikka kuka vaan voi muuttaa vuokralle. Sai aiemmin joka joulu myös lahjoja, joita ei osannut arvostaa, olisi kai halunnut lahjaksi vain rahaa eikä "tavaraa". Aina haukkumassa ja arvostelemassa kaikkia muita mm. prinsessoiksi, "leikkii kotia" jne. jne.

Vierailija
9/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä oo kummallakaan puolella. Paitsi jos oonkin itse :-P en usko.

Vierailija
10/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs persu, rasistinen homofoobikko juntti. 

Vierailija
11/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Viinaan päin menevät ovat sukumme häpeäpilkkuja. Sukujuhliin ei avecia kehtaa tuoda kun tietää mitä se meno on jo alkuillasta..

Vierailija
12/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti, sehän olen minä, vanha juoppo ja huoripukki, työtä vieroksuva paska.

Vierailija
14/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kysy niiltä syytä?

Vierailija
15/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni puolelta häpeän kaikkia, työtä vieroksuvia juoppoja juntteja koko sakki. En osaa nimetä yhtä joka olisi pahin.

Vierailija
16/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hieman moniongelmainen ja lorvikatarrista kärsivä. Keplottelee sosiaaliturvan ja sairauspäivärahan avulla vuorotellen. Tehnyt sitä jo kymmenen vuotta. Matkustelee myös sossun rahoilla ulkomailla. Pelivelkoja kymmeniä tuhansia euroja. Sossu maksaa myös elarit.

Vierailija
17/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:53"]

[/quote]

Kysy niiltä syytä?

[/quote]

Vierailija
18/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on niin paljon alkoholisteja, että ainoana korkeakoulutettuna ja ei-alkoholistina minä olen se musta lammas. Kommentit on aina näitä: "Mikä tuokin luulee olevansa?" "Sitä ollaan taas niin viisasta, niin viisasta!", "Ei kelpaa omien sukulaisten seura enää kun ollaan niin maisteria, niin maisteria!"

Ja en siis tuo koulutustani joka hetki esille. Päinvastoin koitan aina tyrehdyttää puheen siitä ja olla melkein näkymätön. Viinaa en heiltä ota enkä juo sukujuhlissa, ja se onkin loukkauksista suurin. olkoot

Vierailija
19/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
20/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi duunarimies, joka ei ole akateeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme