Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen henkilö on sukusi ns. "häpeäpilkku"?

Vierailija
13.09.2014 |

Ainahan sanotaan, että suku on pahin ja jokaisessa on oma musta lampaansa tai häpeäpilkkunsa. Millainen on sinun sukusi häpeäpilkku? Miksi hän on päässyt tällaiseen asemaan silmissäsi?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen sukuni ainoa ammattikoulun käynyt, pienipalkkainen. Olen ostanut oman asunnon ja aina käynyt töissä, mutta aina kohdeltu alempiarvoisena kuin muut "paremmin pärjäävät" sukulaiset. "Paremmin pärjäävät " termi on isäni lanseeraama ja ahkerassa käytössä.

Vierailija
22/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:52"]

Helvetti, sehän olen minä, vanha juoppo ja huoripukki, työtä vieroksuva paska.

[/quote]

Sehän on vain ihan oikein sulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko. Siitä ootettiin paljon nuorena, mut nyt se on liki 4-kymppinen, ei tutkintoja, mt-ongelmallinen eikä sillä oo ees miestä.

Vierailija
24/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kolmikymppinen ammatiton. Opiskelee toistuvasti kaikkia hömppäaloja, mutta ei saa yhtään tutkintoa valmiiksi, kunnes vaihtaa taas alaa. Ei miestä eikä lapsia. Ruma, lyhyt. Työkokemus surkeaa. Muita sukulaisia huomattavasti tyhmempi. Sairastelee jatkuvasti eli vaikuttaa laiskamadolta.

Vierailija
25/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:50"]

Minä. Kolmikymppinen ammatiton. Opiskelee toistuvasti kaikkia hömppäaloja, mutta ei saa yhtään tutkintoa valmiiksi, kunnes vaihtaa taas alaa. Ei miestä eikä lapsia. Ruma, lyhyt. Työkokemus surkeaa. Muita sukulaisia huomattavasti tyhmempi. Sairastelee jatkuvasti eli vaikuttaa laiskamadolta.

[/quote]

Kelpaat kyllä!

Vierailija
26/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. Jatkuva riidanhaastaja, juorujen levittäjä ja aina riidoissa osan sukua kanssa.

Vierailija
27/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, olen adoptoitu (Suomesta, olen siis ihan suomalainen) joten en ole heille oikeaa sukua. 

Ja uskokaa, että puhun ihan totta. 

Vierailija
28/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:58"]

Meidän suvussa on niin paljon alkoholisteja, että ainoana korkeakoulutettuna ja ei-alkoholistina minä olen se musta lammas. Kommentit on aina näitä: "Mikä tuokin luulee olevansa?" "Sitä ollaan taas niin viisasta, niin viisasta!", "Ei kelpaa omien sukulaisten seura enää kun ollaan niin maisteria, niin maisteria!"

Ja en siis tuo koulutustani joka hetki esille. Päinvastoin koitan aina tyrehdyttää puheen siitä ja olla melkein näkymätön. Viinaa en heiltä ota enkä juo sukujuhlissa, ja se onkin loukkauksista suurin. olkoot

[/quote]

Joo, samma här. Paitsi että mun sukulaiset ei oo alkoholisteja, vaan uskovaisia. Oon kotoisin P-Pohjanmaalta, Suomen "Raamattu-vyöhykkeeltä", ja suurin osa sukulaisista siis vl-väkeä. Mun serkut on menny naimisiin tosi nuorina ja hankkinu samaten lapsia tosi nuorina.

Mä taas sit oon 23-vuotias, en oo parisuhteessa ja opiskelen yliopistossa. Saan jatkuvasti sukutapaamisissa ivaa siitä kuinka muut on hankkinu kolmessa vuodessa ammattikoulututkinnon peruskoulun jälkeen ja mä se vaan istun vuodesta toiseen koulun penkillä. Tuleva ammattini myös kirvoittaa kärkeviä kommentteja, opiskelen nimittäin oikiksessa. Musta ei siis voi mitenkään tulla mitään hyvää, vaan oon tuleva epärehellinen ketku ja sit vielä näitä "uranaisia".  Harmittaa suvun asenne. :( Tein nimittäin ihan tuhottomasti töitä et pääsin tiedekuntaan sisään monen vuoden hakemisen jälkeen.

Vierailija
29/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaikki sukulaiset ovat ns mustia lampaita paitsi minä, siskoni ja äitini! :) Ainoat jotka ovat eläbeet ns ihmisiksi, asiat kunnossa. Äidilläni on kolme sisarusta, joista kaksi ob sossupummia ja yksi vankilassa. Sanomattakin aelvää, että monikaan sukulaistani ei ole pysynyt vsin yhdessä liitossa, ja lapsia on kelle sattuu. Äitinikin meni aikanaan hunsvotin kanssa naimisiin, mutta päätti lapset saatuaan, että haluaa elää ns parempaa elämää. Rahaa meillä ei juurikaan ollut, mutta tyyliä ja rakkautta sitäkin enemmän.Ja yliopistoa äiti piti meille aina itsestäänselvyytenä.

Vierailija
30/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on maistunut j maistuu edelleen joillekin sukulaisille. Ja minä olen sitten päin vastoin umpiraitis, siis heidän näkökulmastaan tiukkapipoinen musta lammas ja kaiken kukkuraksi vielä äpärä!

Vierailija
31/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi, joka puukotti kehitysvammaisen veljensä. Olivat kännissä molemmat, tekijäkin tosin jo kuollut.

Vierailija
32/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin vanhemmat ja sisko. Miehen isä. Huonotapainen ja äänekäs, halveksii miestäni. Miehen perhe tulee Amerikasta, ja miehen isä on loukkaantunut, jos en halua kylään joka vuosi viikoiksi. Sitten vielä kehtaa arvostella kokkaamistani, jättää paskat aina pönttöön ja odottaa viiden tähden palvelua.

Vierailija
33/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Yliopisto-opiskelija, vihervasemmistoituhippi, kirjatoukka, arkiliikkuja, avomielinen, kyseenalaistava, humalahakuista juomista ja muita päihteitä välttävä, eettinen ja ekologinen ruokavalio.

Vierailija
34/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni mielestä minä. Violetit hiukset, meikkaan, en käytä ristiä, käyn baarissa pari kertaa vuodessa ja matkustelen paljon enkä viihdy suvun kekkereillä (tarviiko sanoa edes että lestoja koko sakki siltä puolelta). Minun mielestäni se on alkoholisoitunut vanhempi setä jonka huumori on ah niin vitsikästä pervoa läppää.

Vierailija
35/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:52"]

Helvetti, sehän olen minä, vanha juoppo ja huoripukki, työtä vieroksuva paska.

[/quote]

Sehän on vain ihan oikein sulle

[/quote]

Niin on, enkä ole edes katkera. Minusta tuntuu, että olen päässyt paljon muita helpommalla ja ainakin on ollut hauskaa. Sukuni on niin tyhmää, että jos älykkyytemme mitattaisiin, olisin varmasti sukuni älykkäin, ja minäkin olen aika pöhkö.

Vierailija
36/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivulle 2

Vierailija
37/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on valopilkkuja eli niitä jotka eivät ole alkoholisoituneet niinkuin suurin osa suvusta.

Vierailija
38/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka on sukuni musta lammas, ni kai se oon minä.

Vierailija
40/55 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku, joka puukotti raskaana olevan parhaan ystävänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän