Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla kavereitq, jotka ei koskaan itse ota yhteyttä?

Vierailija
13.09.2014 |

Minulla on sellaisia ystäviä. Alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään. Aina minä olen se, joka joutuu ottamaan yhteyttä ja ehdottaa että viikonloppuna voisi mennä lasilliselle, tai arkisin vaikka kyläilemään. Selailin juuri puhelimesta meidän keskustelut läpi, ja tottahan se on, minä olen AINA ottanut yhteyttä ensin ja ehdottanut tapaamisia. Kerran testasin sellaista että katsotaan kuinka kauan menee että he ottavat yhteyttä. Parin kuukauden päästä tuli viestejä että miksi minä en ole ottanut yhteyttä? Aaarghh, että ärsyttää!! Ihme juttu, kun eivät ihmissuhteita osaa hoitaa... Odotetaan että "ap ottaa yhteyttä, eihän minun tosiaan tarvi tehdä ystävyyssuhteen eteen mitään!" Joo, sori avautuminen mutta kun tämä asia vaan ärsyttää joskus niin paljon.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTAN UP UP!!!

Vierailija
2/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan Up up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan Up Up

Vierailija
4/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän ne ei ota yhtetyttä...asioilla on aina kaksi puolta.

Vierailija
6/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse sellainen kaveri etten ota koskaan yhteyttä. Nyt olenkin huomannut että saan olla yksin. Jee.

Vierailija
7/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli semmonen kaveri, ei ole enää koska eihän kaverit noin tee.

Vierailija
8/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen joka ei ota yhteyttä. Aina oon ollut huono ottamaan yhteyttä, mutta varsinkin nyt kun on terveydellisiä ongelmia, joista en ole kaikille kavereille kertonut. Olen kyllä muutenkin aika aikaansaamaton ihminen. Suurin syy kuitenkin se, että viihdyn parhaiten yksin, näen kyllä kavereita yleensä jos pyytävät mukaan.

Vierailija
9/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan yhteyttä niihin joiden seurassa viihdyn. Vink.

Vierailija
10/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noitakin. Tai muuatam sellainen että tiedän yhteydenotosta että "jotain tarvitaan". Esim. eilen illalla tullut puhelu, kaveri halusi että lähden seuraksi baariin. Oli koko päivän facessa kysellyt seuraa illaksi eikä ollut lykästänyt niin sitten soitti minulle "viimeisenä oljenkortena". En hei lähtenyt vaikkei mulla olisi ollut estettä. Suurin osa mun kaverisuhteista kyllä toimii molempiin suuntiin. Kaksi lapsuudenystävää on sellaisia että soittavat kun elämä potkii tai tarttee muuten hätiin jos menee ok niin eipä noista kuulu. Mut kun on "kasvettu yhteen" ja ns. perhettä toisillemme olemme niin pitää kai kestää sitten tätäkin käytöstä.

Vierailija
11/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen kaveri joka ei ota usein yhteyttä. Kaverini ovat saaneet jo lapsia, minulla ei edes suhdetta. Haluaisin viettää aikaa vain kavereideni kanssa esim. äydä ulkona syömässä, kaupungilla ostoksilla, leffassa tai katsoa kotona elokuvia. Mutta kaverit raahaavat aina ne rattaat (+ lapset) mukanansa kaikkialle. En jaksa kuunnella lasten kitinää.

Vierailija
12/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kavereitq?

Vierailija
13/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 15:44"]

Minä olen sellainen joka ei ota yhteyttä. Aina oon ollut huono ottamaan yhteyttä, mutta varsinkin nyt kun on terveydellisiä ongelmia, joista en ole kaikille kavereille kertonut. Olen kyllä muutenkin aika aikaansaamaton ihminen. Suurin syy kuitenkin se, että viihdyn parhaiten yksin, näen kyllä kavereita yleensä jos pyytävät mukaan.

[/quote] Tasan sama, olen pahoillani jos olen kaverisi. Olen vaan huono ottamaan yhteyttä, en soita ikinä kenellekään vaan muut joutuvat soittamaan minulle. Se ei tarkoita että olisin pihi tai että vähät välittäisin kavereista, vaan kaverit ovat tärkeitä, en vaan pysty.

On terveydellisiä ongelmia ja muutenkin viihdyn yksin, pikemminkin ahdistun jos tulee vieraita ja saan fyysisiä oireita jos joudun olemaan yötä jonku luona parikin päivää.

Jos pidät huonona henkilönä tai kaverina, niin en voi sille mitään millainen olen :/

Vierailija
14/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää sellaisia kavereita. Jätän yhteydenpidon, jos se on täysin minun varassani.

Vierailija
15/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan ehdi ottaa joihinkin kavereihin yhteyttä ensin, koska he toimivat nopeammalla syklillä. Itselle riittäis vähempikin....

Vierailija
16/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ota yhteyttä, kun en tykkää puhua puhelimessa. Enkä jatkuvasti tapailla kaiken maailman hörhö paikoissa. Mä olen mieluusti kotona itekseni sukat jalassa. Satunnaisesti kaverit kutsuu itsensä meille.

Vierailija
17/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Nyt odotan, ottavatko jossain vaiheissa. Ennen joulua? 

Jos eivät ota, en ota enää minäkään. 

Vierailija
18/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:00"]

en vaan ehdi ottaa joihinkin kavereihin yhteyttä ensin, koska he toimivat nopeammalla syklillä. Itselle riittäis vähempikin....

[/quote] Tuotakin se on, kavereilla on perheet tai muuten vaan elämää ja menoa koko ajan, reissataan ja juhlitaan. Itse olen ollut ties kuinka monta vuotta vaan paikoillani. Ei ihmekään etten ole kovin aktiivinen enää...

Vierailija
19/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, otan suurimpaan osaan kavereistani itse ensin yhteyttä. Sen jälkeen kun kävi ilmi, ettei yksi halunnutkaan enää olla ystäväni (vaikka aiemmin oli sanonut minua parhaaksi ystäväkseen jne), niin aloin tehdä välillä noita testejä, etten vahingossa painosta ketään olemaan kanssani. Kyllä niitä yhteyden ottoja muilta tuli sitten kun tarpeeksi odotin. Ei ole kiva olla aina se joka ottaa yhteyttä, mutta toisaalta minulla on aika vähän aikaa nyt tapailla kavereita, joten yleensä kun joku sopiva päivä ilmaantuu, niin sovin sille tapaamisen hyvissä ajoin.

Vierailija
20/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Viimeksi taisi olla lunta maassa kun tuli viesti, minun alotteestani. Lapsuuden kaveri, hyvin ollaan tultu juttuun. En tiedä mikä mättää.Harmittaa. En halua tyrkyttää, joten viimeksi laitoin viestin toukokuussa. Kysyä voisi suoraan, mutta en kehtaa.Olisi ystävällistä edes vastata jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän