Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla kavereitq, jotka ei koskaan itse ota yhteyttä?

Vierailija
13.09.2014 |

Minulla on sellaisia ystäviä. Alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään. Aina minä olen se, joka joutuu ottamaan yhteyttä ja ehdottaa että viikonloppuna voisi mennä lasilliselle, tai arkisin vaikka kyläilemään. Selailin juuri puhelimesta meidän keskustelut läpi, ja tottahan se on, minä olen AINA ottanut yhteyttä ensin ja ehdottanut tapaamisia. Kerran testasin sellaista että katsotaan kuinka kauan menee että he ottavat yhteyttä. Parin kuukauden päästä tuli viestejä että miksi minä en ole ottanut yhteyttä? Aaarghh, että ärsyttää!! Ihme juttu, kun eivät ihmissuhteita osaa hoitaa... Odotetaan että "ap ottaa yhteyttä, eihän minun tosiaan tarvi tehdä ystävyyssuhteen eteen mitään!" Joo, sori avautuminen mutta kun tämä asia vaan ärsyttää joskus niin paljon.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yks tyyppi. Ei koskaan itse ota yhteyttä vaan odottaa mun ottavan. Vaan kun minä ehdotan jotain tapaamista niin hän on aina innolla mukana menossa joten tuskin johtuu siitäkään, ettei viihtyisi seurassani. Jotkut ovat vaan niin heikkoja ihmissuhteissa, että luulevat että heidän ei tarvitse tehdä mitään aloitetta. Tein itsekin sellaisen testin joskus viimevuonna, että kuinka kauan menee että hän ottaisi yhteyttä itse. Menihän siinä yli kaksi kuukautta, ja sitten naama norsunvituilla ihan raivona minulle miksen ole pitänyt yhteyttä. Jotkut ovat vain niin heikkoja näissä yhteyden pidoissa. Ärsyttävää vähäsen.

Vierailija
22/22 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole vihainen jos muhun ei pidetä yhteyttä, ymmärrän kyllä että yhteyden pito ehkä loppuu joskus kun en itse pysty ottamaan yhteyttä vaan joudun odottamaan että minuun ollaan yhteydessä. Kaipaan silti yhdessä oloa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä