Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

macbook air kokemuksia?

Vierailija
21.09.2014 |

Tarvitsen näppärän koneen joka toimii!

Kone tulisi perus surffailuun ja kouluhommia varten? Minulla on nyt pc koneista kokemusta, enkä jaksa sitä hidastelua, latausta ja nyt viimeisimpänä koneesta on taas mennyt akku kokonaan..

Olen harkinnut macbookkia mutta onko siinä oikeasti hinta-laatu suhde kohdallaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella on joka euron arvoinen ja riittävä, jos käyttösi on tosiaan surffailua ja kouluhommia ja jos et ole käyttänyt retina-näyttöistä Macbook Prota. Ainoat Airin miinukset ovat se ei-retina resoluutio ja vain 4 gigan muisti, mutta jos et ole parempaan päässyt tottumaan (varsinkaan OS X:n kanssa) niin ei haittaa.

Windowsia ja muovisia PC-roskakoneita et jää kaipaamaan.

Vierailija
2/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kyllä lämpimästi. En vaihtaisi mihinkään muuhun enää. Kevyt, kaunis, kestävä, aina käyttövalmis ja helppokäyttöinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen vuoden käyttökokemuksella erittäin tyytyväinen. Kirjoitan työkseni, siellä sun täällä, ja kone mahtuu joka kassiin ja toimii aina moitteettomasti ja nopeasti. Surffailukin sujuu, muusta (musiikit, kuvat, pelit jne) en tiedä, kun en käytä.

Painaa mukavan vähän.

Vierailija
4/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan mahtava tietokone! Suosittelen!

Vierailija
5/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tokan kommentoijan kanssa samaa mieltä. Pro on vähän parempi, mutta jos kyse on rahasta niin seuraava hyvä on air! 

Vierailija
6/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä kone. Ainoa miinus on DVD-aseman puuttuminen, mutta mä olen ostanut ulkoisen aseman lisälaitteeksi. Peruskäytössä Airin rajat eivät tule vastaan, itselläkin on Air myös työkoneena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän