Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen pihiys mun suhteen ottaa päähän!

Vierailija
13.09.2014 |

Olen ollut jo muutaman vuoden yhdessä mieheni kanssa, muttemme kuitenkaan asu yhdessä. Molemmilla on ihan hyvät tulot ja rahaa on myös vapaa-ajan viettoon ja säästöön asti. Käymme joskus ulkona tai harrastamme jotain yhdessä, mutta harvemmin. Minä teen lähes aina aloitteen kaikkeen puuhailuun.
Nyt taas ehdotin, että voisimme mennä syömään yhteen lähiseudun ravintolaan jota kaverini oli suositellut. Hän katsoi netistä hintoja ruokalistasta, pääruoat 11-25 e. Totesi, että aika hintavia on. Täältä seudulta ei tuon alle saa kuin pitsaa tai vastaavaa, joten turhauttaa suunnattomasti miksi pitää aina vetää tuo kortti. Itselleen ostaa kalliin puhelimen, auton yms. Miksei mun kanssa olemiseen voi yhtään käyttää rahaa? :(

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:19"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:19"]Vaikuttaa fiksulta. Ei paljon jää rahaa jos tuhlaa turhuuksiin kuten ravintolaan.[/quote]

Mutta jos sillä "turhuudella" saa rakastamansa ihmisen onnelliseksi, niin siihen turhuuteen uhrattu muutama kymppi on arvokasta.

[/quote]

Jos tuollaisesta tulee onnelliseksi niin parasta laittaa vaihtoon sellainen ihminen

Vierailija
102/112 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ottaa työtön mies kuten minä. Itselleni ei paljon haittaa joku 10-20euron kulu, kun olen jo muutenkin köyhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:21"] 

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:31"]

Piheys on se arkipiirre, jota taidan kestää huonoiten. Sehän ei usein rajoitu vain rahaan, vaan pihi on pihi tunteissa, ajankäytössä jne.

[/quote]

Itse en kaipasi välttämättä kerran kuussa ravintolaan, puolet harvempikin tahti olisi riittävä. En vain näe, että ruoka ja sen maksamiseen vaadittava työmäärä olisivat niin hyvässä balanssissa keskenään, että se olisi kannattavaa.

Kiistän kuitenkin olevani pihi tunteiden, ajankäytön ym. suhteen. Tarjoudun AINA avuksi, kun joku tarvitsee lisäkäsiä muuttoon, seuraa ajatustenpurkukävelylle tai apua työnhakuilmoituksen laadintaan. Käännän tekstin kaverin puolesta vieraalle kielelle, tai vietän useamman tunnin netissä etsien porukalle majoitukset ja matkayhteydet.
[/quote]
Mulla on kans se kokemus että pihit ovat pihejä lähes kaikessa, näiden ihmisten on vaikea sanoa esim. ystävilleen positiivisia asioita, itseään voivat kyllä kehua. Miten lie käyttäytyvät sitten parisuhteessa, luojan kiitos mieheni ei ole saita.

Vierailija
104/112 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua täysin. Mun mies tunkee uhkapeleihin useita satoja kuukaudessa, mutta pihistelee sitten aivan käsittämättömissä asioissa. Suunnittelemme häitä ja saatiin riita aikaan siitä, että ostetaanko noin kuuden euron palkinto yhden hääkisan "voittajalle". Tai olen vinkunut sänkyä makuuhuoneeseen vaikka kuinka kauan, mutta mies ei halua osallistua kuluihin koska patja lattialla kelpaa hyvin. Meidän asunnon tavaroista 90% on mun hankkimia (kyse ns. välttämättömyyksistä esim televisio), koska mies ei halua ostaa mitään.

Esimerkiks keilaamassa/elokuvissa ei käydä koskaan, sillä "maksaa liikaa". Kyse ei ole siitä etteikö olis rahaa, vaan siitä että hän pihistelee kaikessa muussa paitsi uhkapelaamisessa.

Vierailija
105/112 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin avomies osaa välillä olla ihan raivotuttavan pihi. Olen esimerkiksi pari viikkoa ehdottanut leffaan menoa mutta aina valittaa että on liian kallista. Sitten kertoo miten käy töissä lähes päivittäin ulkona syömässä kun ei halua syödä eväitä taukohuoneessa. Tänään ehdotin uimaan menoa, mutta 5€ on kuulemma liian kallis hinta. Uusia vaatteita ei viitsi ostaa ennen kuin vanhoissa on reikiä. Valittaa bensan hinnasta jos joutuu "kuskailemaan minua", eli kun käydään yhdessä ruokaostoksilla.

Sitten saattaa taas vaikka baarireissulla tuhlata ihan tuosta vaan satasen takseihin, juomiin ja sisäänpääsymaksuihin, mutta noille vain naureskellaan.

Vierailija
106/112 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:50"]Munkin avomies osaa välillä olla ihan raivotuttavan pihi. Olen esimerkiksi pari viikkoa ehdottanut leffaan menoa mutta aina valittaa että on liian kallista. Sitten kertoo miten käy töissä lähes päivittäin ulkona syömässä kun ei halua syödä eväitä taukohuoneessa. Tänään ehdotin uimaan menoa, mutta 5€ on kuulemma liian kallis hinta. Uusia vaatteita ei viitsi ostaa ennen kuin vanhoissa on reikiä. Valittaa bensan hinnasta jos joutuu "kuskailemaan minua", eli kun käydään yhdessä ruokaostoksilla.

Sitten saattaa taas vaikka baarireissulla tuhlata ihan tuosta vaan satasen takseihin, juomiin ja sisäänpääsymaksuihin, mutta noille vain naureskellaan.
[/quote]

Tää kuulostaa niin tutulta!! t. 105

Vierailija
107/112 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:50"]

Munkin avomies osaa välillä olla ihan raivotuttavan pihi. Olen esimerkiksi pari viikkoa ehdottanut leffaan menoa mutta aina valittaa että on liian kallista. Sitten kertoo miten käy töissä lähes päivittäin ulkona syömässä kun ei halua syödä eväitä taukohuoneessa. Tänään ehdotin uimaan menoa, mutta 5€ on kuulemma liian kallis hinta. Uusia vaatteita ei viitsi ostaa ennen kuin vanhoissa on reikiä. Valittaa bensan hinnasta jos joutuu "kuskailemaan minua", eli kun käydään yhdessä ruokaostoksilla.

"No ruokalassakäymisessä ei ole järkeä. Muuten noi on järkeviä"

"Tossa ei ole mitään järkeä. Täysin tekopyhää toimintaa mieheltä"

[/quote]

Vierailija
108/112 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:48"]

Ymmärrän sua täysin. Mun mies tunkee uhkapeleihin useita satoja kuukaudessa, mutta pihistelee sitten aivan käsittämättömissä asioissa. Suunnittelemme häitä ja saatiin riita aikaan siitä, että ostetaanko noin kuuden euron palkinto yhden hääkisan "voittajalle". Tai olen vinkunut sänkyä makuuhuoneeseen vaikka kuinka kauan, mutta mies ei halua osallistua kuluihin koska patja lattialla kelpaa hyvin. Meidän asunnon tavaroista 90% on mun hankkimia (kyse ns. välttämättömyyksistä esim televisio), koska mies ei halua ostaa mitään. Esimerkiks keilaamassa/elokuvissa ei käydä koskaan, sillä "maksaa liikaa". Kyse ei ole siitä etteikö olis rahaa, vaan siitä että hän pihistelee kaikessa muussa paitsi uhkapelaamisessa.

[/quote]

Televisio ei ole välttämättömyys millään mittarilla. 

Uhkapelaaminen on tyhmää.

Patja riittää

Vierailija
109/112 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:48"]Ymmärrän sua täysin. Mun mies tunkee uhkapeleihin useita satoja kuukaudessa, mutta pihistelee sitten aivan käsittämättömissä asioissa. Suunnittelemme häitä ja saatiin riita aikaan siitä, että ostetaanko noin kuuden euron palkinto yhden hääkisan "voittajalle". Tai olen vinkunut sänkyä makuuhuoneeseen vaikka kuinka kauan, mutta mies ei halua osallistua kuluihin koska patja lattialla kelpaa hyvin. Meidän asunnon tavaroista 90% on mun hankkimia (kyse ns. välttämättömyyksistä esim televisio), koska mies ei halua ostaa mitään.

Esimerkiks keilaamassa/elokuvissa ei käydä koskaan, sillä "maksaa liikaa". Kyse ei ole siitä etteikö olis rahaa, vaan siitä että hän pihistelee kaikessa muussa paitsi uhkapelaamisessa.
[/quote]
Oot menossa hänen kanssa naimisiin??? Pelihimo pahenee, niin pelaa sinunkin rahat.

Vierailija
110/112 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ainoa onneks :)

Vierailija
111/112 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970

Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen

Pistäkää naapurien postiluukkuihin kirjeitä ja vastaavia! Näiden maahanmuuttajien temput on saatava loppumaan!

Vierailija
112/112 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jotka arvostelette ulkona syömistä tai taksilla ajoa jne ootteko ajatelleet miten yhteiskunta pyörii?no kuluttamalla!! ja juuri palvelualalla te työllustätte..se työ ei siirry ulkomaille..jos kaikki olisi kaltaisianne niin suomessa ois paljon enemmä työttömiä .raha kiertää ja ette saa sitä mukaanne. ja säästäväisyys eri asia kuin piheys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän