Neuloin ystävän vauvakutsuille pupun-hahmon, se oli hetken päästä myynnissä nettikirpparilla
Osui silmään kun googletin eläinhahmoja, joita mahdollisesti neulon tuleviin vauvajuhliin (pari kaveria raskaana) Tuli kyllä paha mieli tuosta :(
Kommentit (288)
Tuo on tosi kurjaa, pahoittelen. :( Sinun kengissä tekisi mieli tietää miksi ystäväsi pisti sen heti myyntiin eikä antanut edes mahdollisuutta. Ehkä seuraavilta raskaana olevilta kavereilta pitäisi etukäteen kysyä mitä mieltä olisivat tuollaisesta lahjasta. Jos vaikka joku on materiaalille allerginen tai uskoo sen olevan vauvalle haitallinen...
Paljon oli pyynti? Jos tekisit niitä myyntiin? Oliko se koriste vai lelu? Koristeita harva kaipaa keräämään pölyä kaapin päälle.
Ikävää lukea tuo täältä. Niinpä vastaankin täällä.
Myin sen ja paljon muutakin tärkeää ja rakasta tavaraa.
Pakko, iski odottamaton rahanmeno.
Anna anteeksi.
Jos ei vain syystä ollut heidän tyyliään? Ikävää joka tapauksessa että näit ilmoituksen! Eikö ole kuitenkin parempi, että lahja pääsee jonnekin missä siitä pidetään, eikä sitä haudata jonnekin kaapin perälle?
Minäkin olen antanut pois lahjaksi saatuja tavaroita, koska olen tarkka siitä millaista tavaraa haluan kotiini (suht vähän säilytystilaa). Ei se mukavaa ole, mutta parempi tavaran päästä hyvään kotiin kuin seisoa tyhjänpanttina.
Joo, ihan sattumalta kaikista miljoonista netissä myytävistä tavaroista silmiisi osui juuri tuo tekemäsi esine. 0/5, ei jatkoon.
Siis mikä on pupunhahmo? Mitä sillä tehdään?
Pupun-hahmo? Suomeksi kenties pupuhahmo.
Pupunhahmo on pupu. Lopettakaa saivartelu!
Vierailija kirjoitti:
Pupunhahmo on pupu. Lopettakaa saivartelu!
Lopettakaa helvetin huonon suomen kielen kirjoittamisen puolustelu!
Minä olisin ostanut sen takaisin ja katsonut minkälainen reaktio tulee myyjältä.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä temppu.
No ei kellään ole velvollisuutta säilyttää tavaraa vain sen takia että joku antoi lahjan.
Ymmärrän kyllä apn harmituksen koska varmasti halusi ilahduttaa. Mutta jos lahjan saaja kiitti kauniisti ja oli kohtelias niin ei hän ole tehnyt mitään väärää.
Roskiinko se olisi pitänyt heittää? Kysyit varmaan vanhemmilta etukäteen, onko lahja toivottu.
Jotkut inhoaa jäniksiä, näkee ne isoina rottina niine isoine hampaineen. Minä olisin varmaan vaan heittänyt roskiin, mutta olisiko se parempi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ikävää lukea tuo täältä. Niinpä vastaankin täällä.
Myin sen ja paljon muutakin tärkeää ja rakasta tavaraa.
Pakko, iski odottamaton rahanmeno.
Anna anteeksi.
Paljonko sait? Kannattiko?
Ei tullut mieleen, että entä jos ystäväsi näkisi tämän aloituksen täällä? Mutta eipä sillä väliä, kun trollihan olet kuitenkin.
AP, tee niitä myyntiin. Silloin tietää kuka niitä oikeasti arvostaa.
Miksi itselle epämieluista esine pitäisi säilyttää, kun sille ei ole eikä tule käyttöä? Koska sen sai lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi itselle epämieluista esine pitäisi säilyttää, kun sille ei ole eikä tule käyttöä? Koska sen sai lahjaksi?
Lahja oli kuitenkin vauvalle tarkoitettu, Kuinka epämieluisa voi olla että voi väittää ettei sille tule käyttöä.
Onpa ilkeästi tehty myydä se, itse arvostaisin tuollaista lahjaa kovasti. Olen pahoillani puolestasi.
Jos totta. Mullekkin olis tullu paha mieli . Suuttumus aika lähellä.