Mitä mieltä olet, jos ihminen kertoo olevansa herkistynyt sähkölle ja kemikaaleille?
Kommentit (70)
Kemikaaliallergiahan on suht yleistäkin. Esim.itselläni epoksiallergia.
Sähkö"allergia" taas ihan täyttä shaibaa.
Kemikaaleille voi kyllä herkistyä, ei ole edes kovinkaan harvinaista.
Kehottaisin ihmistä ottamaan yhteyttä päälääkäriin.
Huomionhakuinen erityisherkkä joka vaatii että ympäristön pitää mukautua häneen eikä suinkaan hänen ympäristöön
electronic harassment
gang stalking
Olen sitä mieltä että kyseinen henkilö on lorvikatarrinsa kanssa vanhanaikainen.
Nykyään sähköallergian tilalla on long covid.
Kemikaaliyliherkkyydet ovat tavallisia. Lateksi, alkoholi, pähkinöiden öljyt, käärmeenmyrkky jne jne.
Sähköallergia paranee foliohatulla.
Onhan se oikea sairaus, toiminnallinen sellainen. Kyllä siihenkin hoitoa löytyy ja saa.
Varmaan 90% näistä on ihmistyyppiä, joka haluaa vaan huomiota ja vaikeuttaa katkeruuksissaan kanssaihmisten elämää.
Kemikaaleille voi herkistyä. Todellakin.
Meidän lähellä asui ennen äiti, joka oli just tuollainen huuhaa-tyyppi ja valitti asuinalueen reunalla olevista voimalinjoista, lentokoneiden kemikaalivanoista yms. Koin tuon todella ahdistavaksi, varsinkin kun olin muuten todella yksinäinen ja tämä äiti oli ainut joka jutteli minulle leikkipuistossa/avoimessa ja meidän lapset touhusivat kivasti keskenään. Nykyään välttelen kaikkia hörhöjä.
Työyhteisöissä olen tavannut 4 tällaista henkilöä ja heihin liittyen kokemusten vuoksi alan ennakoida ongelmia, jotka todennäköisesti eivät liity millään tavalla kemikaaleihin tai sähköön. Yleensä ulostulo sähkö- ja kemikaliherkkyydestä on vain ensivaroitus siitä, että tästä eteenpäin tämä työyhteisö toimii vain yhden ihmisen säännöillä. Säännöt ovat täysin epäloogiset ja peliin kuuluu, että muiden täytyy ne säännöt arvata.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se oikea sairaus, toiminnallinen sellainen. Kyllä siihenkin hoitoa löytyy ja saa.
Samaan kastiin muuten laitetaan sitten tupakanhajusta oireilevat ja muut (esim. Homeoireet).
Siitä vain sitä kannattamaan.
foliohattu ja -haalari päälle ukonilmalla. voisi ehkä vuorata metalliverkollakin vielä niin saisi faardayn häkin.
🌩️😁
Sähköallergia nyt ainakin on puhtaasti psyykkinen sairaus
Kemikaaliyliherkkyydet ja allergiat ovat ihan totta ja voivat aiheuttaa tosi isoja elämää rajoittavia oireita (ihottumat, hengitysongelmat jne), mutta tuohon sähköjuttuun en oikein usko.
Sähköallergia on huuhaata. Oireita ei tule jos henkilö ei tiedä olevansa sähkölähteen lähettyvillä.