Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkäksi voit venyttää ruokailujen välit ilman ongelmia?

Vierailija
17.05.2023 |

Ihmiset ovat erilaisia. Toiset tarvii jotain syötävää muutaman tunnin välein, toiset voi olla koko päivän syömättä. Mä kuulun jälkimmäisiin. Mä saatan syödä päivän ensimmäisen aterian klo 16.00, ei tee tiukkaa. Sitten joku pieni iltapala esim. rahka tai jogurtti. Olen erittäin hoikka ja koko aikuisiän syönyt tässä rytmissä. Tottakai verensokeri laskee, mutta en mä huomaa mitään oireita, kerran mittasin töissä niin oli 3,5. Ei huimausta tai muuta. Viittäkymppiä lähestyn.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi tuntia on aika maksimi, sitten alkaa vatsa ärtyä ja turvota. 

Vierailija
2/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön aikana lähes kaikilla ihmisillä tule 9-12 tunnin väli ruokailulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön useimmiten klo 17 ja 20. Ennen menin yhdellä aterialla päivässä. Joskus myös yrittänyt syödä usein 4-5krt päivässä, mutta sitten on nälkä koko ajan ja tulee nälkäkiukku jne. Harvemmin syöminen sopii mielestäni minulle paremmin. Koen nälkää päivällä erittäin harvoin.

Vierailija
4/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää sujuu aikalailla hyvin. No, alkaa mieli askarrella ruoan parissa ja tympii katsoa hampparimainoksia yms.

Jokunen vuosikymmen on mennyt kerran päivässä syöden, noin 20-24 aikaan. Plus noita usean päivän paastoja kun ei ole jaksanut kauppaan.

Sitten jos totuttelee syömään 2 kertaa, niin alkaa jo vatsakin kurnia päivällä, mutta herkästi venyy uudestaan samaan kerran päivässä -tahtiin.

Vierailija
5/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuskymppisenä miehenä vastaan.

Syön vain, kun on nälkä. Tosi harvoin on. En kaipaa gourmet-kokkien keittiötä enkä muitakaan trendikkäitä aterioita.

Joskus tuntuu, että voisin syödä puoli rasiaa einesmakaronilaatikkoa, mutta pian sekin tunne menee ohi.

Päivä menee hyvin kahvilla, tupakalla ja sokerittomilla Mynthon-pastilleilla.

Vierailija
6/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaisilta kannattaa kysyä mielipidettä, ainakin 1940-luvulta.

Vierailija
7/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 10 vuorokautta vielä menee ilman suurempia terveyshaittoja. Jos haluaa pitää yllä isompaa lihasmassaa, niin sitten toki joutuu syömään useammin.

Vierailija
8/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4vrk taisi olla maksimi. Tosin silloinkaan ei tullut mitään ongelmia, ihan pirunmoinen nälkä vaan 😄 Ihan normipäivänä menee yleensä 14-20h syömättä ilman että edes ajattelen asiaa. Näin on ollut teini-ikäisestä asti, olen nyt 41. Ja hoikka.

Vierailija
9/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppailun jälkeen on niin, että menis varmaan kokonainen vuorokausikin. Mutta kun tykkään puputtaa iltaisin. Jos syö verensokeria-ei-nostavasti, ei tartte melkeinpä syödä.

Vierailija
10/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokki-leipuri. Töissä maistelen tekeleeni ja valvon muidenkin kötöstyksiä, mutta varsinaisen ruoan syön vasta kotona n. klo 20:00.Työaika on 08:00 - 16:00.

Vierailija
11/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

18.00 -11.00 pystyn aika helposti olemaan syömättä. Pätkäpaastoon tottuu kummasti. Yleensä vähän lyhempi paastoaika kun illalla tulee vielä jotain syötyä tai juotua. Mutta kovaa nälkää ei tule.

Vierailija
12/12 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ihan helposti ja asiaa miettimättä klo 21-17 eli 20 h, josta teen 8-9 h fyysisesti keskiraskasta työtä. En ole ärtynyt, vaan energinen ja hyväntuulinen ihan koko ajan. Sitten yleensä syön jo jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme