Hei rokotetta pelkäävä! Mistä lähteestä tietosi pääosin on lähtöisin, jonka takia pelkäät rokotetta?
Kärkkäisellä se on MV-lehti.
Onko se sinulla Seiska?
En tiennytkään, että ihmiset arvostavat Seiskaa ja MV-lehteä noin paljon
Kommentit (1369)
Läheisen kuolema rna piikkiin.Muuten täysin terve ihminen sai infraktin muutamia tunteja rokotteesta.
Suru on suuri. Ikävä rajaton.
Odotan Novavax rokotetta, jota tulossa joitakin miljoonia piikkejä suomeen 2022. Ja sillä ainoana 100% suoja vakavalta taudilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vain joihinkin laitetaan oikeaa rokotetta ja muita huijataan niin kyseessä on petos ja tutkitaan vaan tiettyjä ihmisiä rokotteen osalta.
Ja tämä tieto on mistä hörhösivustolta?
Ihan oli TV pätkässä jossa käsiteltiin rokotuksia.
Osa saa placeboa. Miten ulalla olet yhä?
Ja missäköhän TV-pätkässä? Ihan suomalaisilla kanavillako?
Ja nyt kun ollaan ns tuotannossa eikä testivaiheessa, niin kukaan ei kyllä saa placeboa. En ole varma, onko testausvaiheessa saanut, ehkä. Mutta kun placebon antamisesta ei ole mitään hyötyä, jos ei pidetä TARKKAA kirjaa siitä, kuka on saanut placeboa ja kuka lääkettä. Ja voin 100-varmana tietona sinulle kertoa, että Suomessa ei tuollaista kirjanpitoa ole.
Ihan oli suomalaisessa Rokoteinfopätkässä. Mene vaan katsomaan. Miten ulalla muuten olet koko asiasta ellet tällaista tiedä edes??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annahan toisten olla. Ottakoonsa pitkän koronan tai menköönsä teholle. Jos ei tiedettä usko, niin oma on ongelmansa. Yks lysti miten noille käy.
Kahdesti rokotettu työkaveri on tällä hetkellä teholla. Hän uskoi tieteeseen ja päätyi sairaalaan.
Älä valehtele. Et varmaan tiedä hänen terveystietojaan, että hän olisi rokotteen takia teholla. Joten lakkaapa se disinformaation levittely.
Jos hän on koronan takia rokotettunakin teholla, niin mitenköhän olisi ILMAN ROKOTETTA?Rokote taitaa viedä lukutaidon, koska en väittänyt, että työkaveri olisi teholla rokotteen takia. Oudon usein rokotteen jälkeen on saatu aivoembolia, mutta tietenkään se ei johdu rokotteesta. Tilastoissa vain näyttää siltä, että verenkierohäiriöiden määrä on rajussa kasvussa rokotteiden ottamisinnon myötä.
Minkä takia työkaverisi sitten on teholla? Sanoit kuitenkin, että hän päätyi sairaalaan, koska uskoi tieteeseen...
-eri
Myös lasten rokotteita koskevassa dokkaripätkässä oli maininta että toiset saavat vettä.
Vierailija kirjoitti:
Myös lasten rokotteita koskevassa dokkaripätkässä oli maininta että toiset saavat vettä.
Ja missäköhän se dokkari on? Yle Areenassa vai TokenTubessa vai YouTubessa? Jos jälkimmäisissä niin pelkkää bullshittiä. Testausvaiheessa (sokkotesti) noin voi ollakin, että saa vettä, mutta kun aloitetaan TODELLISET rokotukset, KUKAAN ei saa vettä.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin Suomessa tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja missäköhän se dokkari on? Yle Areenassa vai TokenTubessa vai YouTubessa? Jos jälkimmäisissä niin pelkkää bullshittiä. Testausvaiheessa (sokkotesti) noin voi ollakin, että saa vettä, mutta kun aloitetaan TODELLISET rokotukset, KUKAAN ei saa vettä.
Mitä sinä oikein keuhkoat se oli TV ssä osaatko edes enää lukea? En ole MV /tokentuben käyttäjä edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin Suomessa tehty.
Ja katsottavissa missä?
https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…
Tuossa on vain osa haittavaikutusilmoituksista, koska suurinta osaa ei ole vielä ehditty käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä oikein keuhkoat se oli TV ssä osaatko edes enää lukea? En ole MV /tokentuben käyttäjä edes.
TV ja mikä kanava? Olet nimittäin varmasti ymmärtänyt jotakin väärin. Nimittäin kun tehdään TODELLISIA rokotuksia testivaiheen jälkeen, KUKAAN ei saa vettä. Joka muuta väittää, kertoo ihan bullshittiä. Vaikka olisi miten TVssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin Suomessa tehty.
Ja katsottavissa missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin Suomessa tehty.
Ja katsottavissa missä?
Täys hörhösivusto siis. Kukakohan siellä kehtaa tuollaista bullshittiä kertoa omalla nimellään? Jos on terveydenhuollon ammatissa, voi tulla nuhteet valehtelusta.
Aivan typerää tapella. Itse en ole ottanut rokotetta, koska olen nuori, hyväkuntoinen ja hoikka nainen jolla on taipumus neuroottisuuteen ja "out of the box-ajatteluun".
miesystäväni, jolla on diabetes, on ottanut rokotteen, äiti otti rokotteen, koska sitä suositeltiin. Mummi ja pappa otti rokotteen koska sitä suositeltiin.
Mä en ole ottanut piikkiä, koska "my gut tells me..." eli puhtaasti vaisto on varoittanut... Mutta en ole halunnut painostaa muita rakkaimpiani koska entä jos olen väärässä?... Entä jos olen tosi pahasti väärässä?
Kaikki mun rakkaimmat ovat päättyneet ottamaan rokotteen ja tuntevat tuskaa mun takia kun mä en ota. Mä toivon niin että he mun rakkaimmat, ovat "oikeassa" ja mä, tyhmä olen väärässä... Mä olen niin ilomielin väärässä, kunhan mun rakkaimmat on oikeassa tuon piikin suhteen ja mitään pahaa ei tapahdu heille.
Olen kuitenkin hermostunut, Joten älkää olko vihaisia niille, joiden vaisto tms. varoittaa koska ihmiset on erilaisia. Eiköhän me kaikki haluta, että meidän rakkaimmat on turvassa ? Eiköhän se ole se tärkein prioriteetti, ettei mitään pahaa ikinä tapahtuisi meidän rakkaimmille?
Kannattaa seurata Anon twitteriä ja lausuntoja eduskunnassa. Todella pelottavaa miten joku tuollainen voi olla eduskunnassa. Toivottavasti kaikki anoa äänestäneet ovat ylepitä itsestään.
Euroopan lääkeviraston tilastot haittavaikutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa seurata Anon twitteriä ja lausuntoja eduskunnassa. Todella pelottavaa miten joku tuollainen voi olla eduskunnassa. Toivottavasti kaikki anoa äänestäneet ovat ylepitä itsestään.
Niin on. Pelottavaa.
Mutta suurella todennäköisyydellä ovat.
Ylpeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin Suomessa tehty.
Ja katsottavissa missä?
Eli kyseessä on rokotevastainen propagandavideo eikä mikään oikea TV-dokumentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan tätä lausumaani. Että kukaan. Maailmalta uutisointiin tapaus jossa oliko se saksalainen koronarokotevastainen hörhö terveydenhoitaja oli piikittänyt rokotteen sijasta kaikkiin rokottamiinsa vettä. Taisi kyllä saada potkut kun asia tuli ilmi.
THL:n info sivuilla kerrottiin, ettei korona rokote sovi, esim. elinsiirto potilaille. Eikä niille, kenellä on kilpirauhasen tulehdus ja poikkeava sidekudos.
Jos saa rokotuksesta välittömän vakavan allergisen reaktion eli anafylaksian, samaa rokotetta tai samoja ainesosia sisältävää toista koronarokotevalmistetta ei enää anneta. Leikkausta odottaville ei myöskään rokotetta suositella.
Pelko on lähinnä omalla kohdalla se, etten rokotteesta välttämättä saa riittävää vastetta.