Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei rokotetta pelkäävä! Mistä lähteestä tietosi pääosin on lähtöisin, jonka takia pelkäät rokotetta?

Vierailija
19.08.2021 |

Kärkkäisellä se on MV-lehti.
Onko se sinulla Seiska?
En tiennytkään, että ihmiset arvostavat Seiskaa ja MV-lehteä noin paljon

Kommentit (1369)

Vierailija
821/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan typerää tapella. Itse en ole ottanut rokotetta, koska olen nuori, hyväkuntoinen ja hoikka nainen jolla on taipumus neuroottisuuteen ja "out of the box-ajatteluun".

miesystäväni, jolla on diabetes, on ottanut rokotteen, äiti otti rokotteen, koska sitä suositeltiin. Mummi ja pappa otti rokotteen koska sitä suositeltiin.

Mä en ole ottanut piikkiä, koska "my gut tells me..." eli puhtaasti vaisto on varoittanut... Mutta en ole halunnut painostaa muita rakkaimpiani koska entä jos olen väärässä?... Entä jos olen tosi pahasti väärässä?

Kaikki mun rakkaimmat ovat päättyneet ottamaan rokotteen ja tuntevat tuskaa mun takia kun mä en  ota. Mä toivon niin että he mun rakkaimmat, ovat "oikeassa" ja mä, tyhmä olen väärässä... Mä olen niin ilomielin väärässä, kunhan mun rakkaimmat on oikeassa tuon piikin suhteen ja mitään pahaa ei tapahdu heille. 

Olen kuitenkin hermostunut, Joten älkää olko vihaisia niille, joiden vaisto tms. varoittaa koska ihmiset on erilaisia. Eiköhän me kaikki haluta, että meidän rakkaimmat on turvassa ? Eiköhän se ole se tärkein prioriteetti, ettei mitään pahaa ikinä tapahtuisi meidän rakkaimmille?

Olisin voinut kirjoittaa tämän. Olen yrittänyt pitää matalaa profiilia, mutta en ole valehdellut jos joku on kysynyt olenko ottanut rokotteen.

Vierailija
822/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on jo vastustuskyky koronaa vastaan eli rokote on tarpeeton ja lisäksi vaarallinen. Voidaan pikemmin kysyä missä on näyttö turvallisuudesta? Ja kaiken lisäksi sata nisti Bill Gatesilla on kädet jutussa mukana..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden toimittaja ottanu 2 piikkiä ja sairastu silti. Jalat kastu ni tuli deltavirus. Kuka uskoo tohon valemediaan on ite foliohattu. Ota piikki ja sairastu. Jos et ota piikki ni sairatutat rokotetut. Miksi pitäis ottaa piikki. Josta enemmän haittaa kuin hyötyä.

Vierailija
824/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen orpo kirjoitti:

Iltalehden toimittaja ottanu 2 piikkiä ja sairastu silti. Jalat kastu ni tuli deltavirus. Kuka uskoo tohon valemediaan on ite foliohattu. Ota piikki ja sairastu. Jos et ota piikki ni sairatutat rokotetut. Miksi pitäis ottaa piikki. Josta enemmän haittaa kuin hyötyä.

Tuossa sepustuksessa ei ole järjen hiventäkään. Tuliko kirjoitettua tunteiden viemänä, ilman ajattelua?

Vierailija
825/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historia ja oma järki.

Mutta tiede ja tosiasiat eivät ole tässä oleellisia?

Vierailija
826/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasputin kirjoitti:

Läheisen kuolema rna piikkiin.Muuten täysin terve ihminen sai infraktin muutamia tunteja rokotteesta.

Suru on suuri. Ikävä rajaton.

Odotan Novavax rokotetta, jota tulossa joitakin miljoonia piikkejä suomeen 2022. Ja sillä ainoana 100% suoja vakavalta taudilta.

Oliko läheiselläsi ylipainoa, diabetes, korkea kolestroli? Käyttikö alkoholia ja tupakoiko paljonkin? Olisko mitään mahdollisuutta, että nämä em. vaikuttaisi asiaan paljon, paljon enemmän kuin rokote?

Eikös infarktin syy ole suoniin kertyneessä plakissa, joka kehittyy useiden vuosien aikana?

Vierailija
827/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissä yksi todistetusti Pfizerin rokotteen aiheuttamaan veritulppaan kuollut, ja toinen on ollut rokotteen jälkeen 6 viikkoa sairaalassa joista 2 viikkoa teholla, syynä verenkiertohäiriöt, yksityiskohtia en tiedä.

Molemmat on varmistettu rokotehaitoiksi. Kuolleen, ennen rokotetta perusterveen miehen omaisia tämä tieto ei lohduta.

Yhtään koronakuolemaa ei lähipiirissä ole, ei myöskään sairaalaan joutuneita.

Rokote siis johtaa vakavissa haitoissa 2-0.

Olen ehtinyt jo ottaa molemmat rokotteet, mutta puhe kolmannesta, neljännestä ja viidennestä piikistä huolettaa.

Lisäksi tämä ennennäkemättömän laaja rokotepainostuskampanja ärsyttää ja epäilyttää. Ehkä se on joku suomalainen perusominaisuus, joka pistää epäilemään kaikkea mitä yritetään aivan väkisin tuputtaa.

Vierailija
828/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasputin kirjoitti:

Läheisen kuolema rna piikkiin.Muuten täysin terve ihminen sai infraktin muutamia tunteja rokotteesta.

Suru on suuri. Ikävä rajaton.

Odotan Novavax rokotetta, jota tulossa joitakin miljoonia piikkejä suomeen 2022. Ja sillä ainoana 100% suoja vakavalta taudilta.

- - - - -

......ja miten ihmeess tässä maailmassa kukaan voi sanoa päältä päin katsellen infartin johtuneen muka rokotuksesta. Tilanne kun on se, että suomalaiset saavat sydäninfarkteja keskimäärin 25 minuutin välein mutta tähänastiset tilastot kuitenkin osoittavat infarktien määrässä lievää laskua rokotusten edeltäneeseen aikaan nähden.

,

Taitaisi mainitsemasi rokote olla maailmanhistorian ensimmäinen rokote, joka antaa yhtään mihinkään 100% suojan:

"Vakavalta koronaviruksen aiheuttamalta taudilta rokote suojasi testeissä sataprosenttisesti."

-Kannattaa tässä muistaa, että esimerkiksi Pfizerin teho ykkösvarianttia vastaan oli parempi kuin nyt Deltaa vastaan. On siis turha jäädä odottelemaan ihmerokotetta ensi vuonna.

Vierailija
829/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös lasten rokotteita koskevassa dokkaripätkässä oli maininta että toiset saavat vettä.

Tämäkin Suomessa tehty.

Lopeta selkeä paskanpuhuminen, tuo on tympeää ja tyhmää.

Vierailija
830/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen valossa riskit ovat hyötyjä suuremmat uusien varianttie kanssa.

Kyseessähän ei ole rokote, joka sisältää heikennettyä virusta, vaan rna manipulaatio. Rna manipulaation vaikutuksia ei tiedetä pitkällä aikavälillä. Tämän lääkeyhtiöt myöntävät itse, ja siksi halusivat vastuuvapauden pistoksen haittavaikutuksista, sekä toimimattomuussyytöksistä.

Rokotuksia on annettu 4,9 miljardia. Siis 4900 miljoonaa, eli 4900 000 000! Jos se aiheuttaisi vakavia seurauksia, niin tapauksia olisi tullut ilmi miljoonia!

Tätä ei ymmärretä tai ei haluta ymmärtää. Rokotevastaiset vetoavat tässä salaliitoon, jossa "ne" pimittävät todellista tietoa, jotta pääsisivät "valtaan" yms. Aina kun logiikassa on ammottava aukko, se peitetään epämääräisillä vihjailuilla "niiden" salaliitosta.

Vierailija
831/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minun pitäisi antaa täysin terveelle lapselleni piikki suojellakseni riskiryhmiä? Jotka ovat jo aiemmin rokotettu? Ymmärrän kyllä, että hallituksen ja THL:n tehtävä on suojella koko väestöä. Vanhempien pitäisi ajatella tätä oman lapsen näkökulmasta. Tarvitseeko juuri minun lapseni tätä rokotetta? Onko hän vaarassa ilman sitä? Olenko 100%:n varma ettei tästä pitkällä tähtäimellä tule lapselleni jotain mistä ei vielä tiedetä?

Kysymyksen voi asettaa myös toisin? Oletko varma, että juuri sinun lapsesi ei ole se harvinaínen yksi kymmenestä tuhannesta lapsesta, joka saa koronan vaarallisen muodon, joutuu teholle ja mahdollisesti kuolee. Meinaan vaan että sitten kun lapsesi on hengityskoneessa, niin sinulla on aikaa viikon verran pohtia asiaa? Ennen kuin? Riski on pieni, mutta nykytiedon valossa kyseinen riski on kuitenkin suurempi kuin se riski, että lapsesi saisi rokotteesta jotakin ongelmia.

Nimenomaan toisin päin. Rokotteista ilmenevät ongelmat, joko heti tai viiveellä voivat olla paljon vakavampia.

Ja mistäköhän tämä tieto on peräisin? Että voivat olla? Vakavampia? Jostakin hörhösivustolta? Nimittäin toistaiseksi olemassa olevan tutkitun lääketieteellisen tiedon perusteella rokotteista aiheutuu paljon vähemmän ongelmia kuin sairastamisesta. Jos tutkimustieto olisi osoittanut toisin, rokotuksia ei olisi laajénnettu koskemaan nuorempia ikäryhmiä.

Ongelma on siinä että juurikin toistaiseksi on tutkittu vain niin kovin lyhyen aikaa - esimerkiksi vain 2 kuukautta - niitä koronarokotteen vaikutuksia kun taas perinteisiä rokotteita on tutkittu vuosikaupalla. Sikainfluenssapiikistä kului usein puoli vuotta kun narkolepsiat ilmaantui. Siss autoimmuunisairaus, josta ollaan huolissaan nyt koronarokotteiden suhteen. 

Vierailija
832/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa lähipiirissä yksi todistetusti Pfizerin rokotteen aiheuttamaan veritulppaan kuollut, ja toinen on ollut rokotteen jälkeen 6 viikkoa sairaalassa joista 2 viikkoa teholla, syynä verenkiertohäiriöt, yksityiskohtia en tiedä.

Molemmat on varmistettu rokotehaitoiksi. Kuolleen, ennen rokotetta perusterveen miehen omaisia tämä tieto ei lohduta.

Olen ehtinyt jo ottaa molemmat rokotteet, mutta puhe kolmannesta, neljännestä ja viidennestä piikistä huolettaa.

Lisäksi tämä ennennäkemättömän laaja rokotepainostuskampanja ärsyttää ja epäilyttää. Ehkä se on joku suomalainen perusominaisuus, joka pistää epäilemään kaikkea mitä yritetään aivan väkisin tuputtaa.

Suomalainen perusominaisuus on järjen käyttö. Noin 70% väestöstä on jo saanut ainakin yhden rokotteen. Joten kyllä se alkaa olemaan pieni vähemmistö (aikuisista), joka ei ota rokotusta.

Vierailija
833/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös lasten rokotteita koskevassa dokkaripätkässä oli maininta että toiset saavat vettä.

🤦 Mä teen dokkaripätkän jossa Aku Ankka saa Koronarokotteen.

Otatko sitten rokotteen?

Vierailija
834/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Omassa lähipiirissä yksi todistetusti Pfizerin rokotteen aiheuttamaan veritulppaan kuollut"

Ettet vaan ihn yksinkertaisesti valehtelisi, kun tiedetty Suomen ainoa varmistettu rokotekuolema kohdistui AZ-rokotteeseen  ja ylipäätään (Phizerin) RNA-rokotteisiin ei veritulppia olla yhdistetty missään maailmassa. Muuten kyllä näytät kirjoittelevan varsin sujuvasti.

Vierailija
835/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue iltalehti. Lampaitten raamattu

Vierailija
836/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤦 Mä teen dokkaripätkän jossa Aku Ankka saa Koronarokotteen.

Otatko sitten rokotteen?

Et sààtànà mee Aku Ankkaan ruiskuttaa tätä mykkypiikkiä. Aku on hyvä jätkä.

Vierailija
837/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkeen orpo kirjoitti:

Tuossa sepustuksessa ei ole järjen hiventäkään. Tuliko kirjoitettua tunteiden viemänä, ilman ajattelua?

Paljonko sulla on luetun ymmärtäminen. Lue iltalehden toimittajan aamuinen kolumni. Ja Israelissa 2 piikkiä ottaneet sairaalassa. Miten voi olla noin vaikeeta ymmärtää. Vai onko Iltalehti sittenkin Disinformaatiota

Vierailija
838/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vttu ihmisiä vaivaa? Eikö ne osaa olla enää kipeänä? Mikä vit tu siinä on niin vaikeaa, onhan viruksia ja flunssia ja tauteja aina ollu.

Mutta ei kun voi kauhia ei voi olla kipeänä ni pakko ottaa 1.2,3,4 vit tu vaikka kuinka monta piikkiä jotain täysin luonnotonta täysin KOKeELLIsTA litkua kehoon.

Tajuatteko että vakuutusyhtiötkin sanoo siinä vaiheessa voivoi se on kuule kokeellinen piikki, jos meet valittamaan että sait haitan rokotteesta.

Ymmärrän että tämä tauti voi olla vakava 80-90v ikääntyneille, niin on sama esim influenssan kanssa.

Jännä vaan kun influenssa tapaukset on kokonaan kadonneet tilastoista.

Nyt nitä silmiä vit tu auki!

Vierailija
839/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkeen orpo kirjoitti:

Paljonko sulla on luetun ymmärtäminen. Lue iltalehden toimittajan aamuinen kolumni. Ja Israelissa 2 piikkiä ottaneet sairaalassa. Miten voi olla noin vaikeeta ymmärtää. Vai onko Iltalehti sittenkin Disinformaatiota

- - - - - 

Simo Löytömäki HS

5.8. 2:00 | Päivitetty 5.8. 10:06

"Valtaosa Uudenmaan, Varsinais-Suomen ja Pirkanmaan sairaaloiden korona­potilaista on rokottamattomia: ”Sairaala­hoitoa tarvitsevat ovat nuorempia kuin aikaisemmin”

Vaikka tartuntoja todetaan nuorissa ikäryhmissä, ne tulevat ajan kuluessa lisäämään sairaalahoidon tarvetta, sairaanhoitopiireistä arvioidaan."

-Kannattaisi sinunkin lukea muutakin kuin ihan parhaiten omaan pirtaan ja aatemaailmaan sattuvat kirjoitukset.

Vierailija
840/1369 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen valossa riskit ovat hyötyjä suuremmat uusien varianttie kanssa.

Kyseessähän ei ole rokote, joka sisältää heikennettyä virusta, vaan rna manipulaatio. Rna manipulaation vaikutuksia ei tiedetä pitkällä aikavälillä. Tämän lääkeyhtiöt myöntävät itse, ja siksi halusivat vastuuvapauden pistoksen haittavaikutuksista, sekä toimimattomuussyytöksistä.

Rokotuksia on annettu 4,9 miljardia. Siis 4900 miljoonaa, eli 4900 000 000! Jos se aiheuttaisi vakavia seurauksia, niin tapauksia olisi tullut ilmi miljoonia!

Tätä ei ymmärretä tai ei haluta ymmärtää. Rokotevastaiset vetoavat tässä salaliitoon, jossa "ne" pimittävät todellista tietoa, jotta pääsisivät "valtaan" yms. Aina kun logiikassa on ammottava aukko, se peitetään epämääräisillä vihjailuilla "niiden" salaliitosta.

Menepä tutkimaan tilastoja . Ainakin pari miljoonaa kuolemaa / vakavaa haittaa.

Ota huomioon, että vain murto osa haitoista ilmoitetaan koska, sit kun paskat on jo housuissa ja läheinen vakavasti sairas tai kuollut niin eipä sillä ilmoituksella paljoa juhlita.

Ts, ketään ei oikeasti kiinnosta JOS ja kun joku saa haitan ja lääkeyhtiöt pesee kätensä täysin, kuin myös Suomen THL ja muut korruptoituneet puljut.

Luuletteko oikeasti että Nohynekin Hanna ottaa näitä piikkejä?

Sanoi itsekin jossain haastiksessa että hällä on jo immuniteetti.