Verhot lattialla.
Kertokaa minulle, kun en ymmärrä ja tajua.
Miksi verhoista pitää tehdä niin pitkät, että ne ylettää lattialle? ? ?
Hankala siivota ja kerää pölyä.
Kommentit (13)
Huonekorkeudet on erilaisia eri taloissa. Joku tarvitsee ne pitkät, hommaa sinä lyhyemmät tai lyhennät.
Minullahan ei valtuudet riitä verhojen valintaan, pituuteen, väriin tai sijoituspaikkaan.
Joten sen takia ihan vaan kysyn, että mitä hyvää siinä on, että verhot ylettää lattiaan saakka?
Mulla on 175cm pituiset verhot. Talvella kätevät kun ei peitä pattereita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 175cm pituiset verhot. Talvella kätevät kun ei peitä pattereita.
Jyskistä löysin. Lisäksi voihan verhoja taittaa ylhäältä
Kai ne on jonkun mielestä hienon näköiset, kun ne lököttää rutussa maassa asti mutta käytännöllisyys niistä on kaukana.
Se on nyt muotia jos verhot on lattialla.
Kuinka pölyistä teillä oikein on jos lattialle ylettävät verhot on pölyn vuoksi ongelma?
Todella epäkäytännöllistä, niitä saa nostella siivotessa ja pestä usein. Totta kai lattialle laskeutuu pölyä.
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt muotia jos verhot on lattialla.
Ei kai nyt sentään enää? Joskus 10 vuotta sitten oli.
Vierailija kirjoitti:
Todella epäkäytännöllistä, niitä saa nostella siivotessa ja pestä usein. Totta kai lattialle laskeutuu pölyä.
Totta kai mutta kuinka paljon teillä sitä oikein on? Ei meillä ole pölyä tuollaiseksi ongelmaksi asti. Imurointi pari kertaa viikossa ja pesu kerran riittää vallan hyvin, enkä kyllä koe verhoja ongelmaksi siivotessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne on jonkun mielestä hienon näköiset, kun ne lököttää rutussa maassa asti mutta käytännöllisyys niistä on kaukana.
Ylipitkät on tyylikkäät. Käännät helmoista ulospäin lattialla 🤌
Et ole ennen ajatellut ostaa lyhyempiä verhoja taikka lyhentää niitä?