Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen kun vingutte tarjoamaan drinkkiä sanokaa, että annatteko

Vierailija
12.09.2014 |

Ettei mene jätkillä rahat hukkaan. Miksi sitä kukaan alkaisi tyhjän päiten tuntemattomille tarjoamaan?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:27"]

En uskalla sanoa naiselle ei, koska voihan olla että seuraavana baari iltana se voisi antaakin minulle. Toivossa on hyvä elää.

[/quote]

Kuule, se ei jää siitä kieltäytymisestä kiinni. Nainen saattaisi jopa arvostaa sinua enemmän. Piheys on tietysti sitten oma taiteenlajinsa ja pihistä kumppanista ei tykkää kuin toinen pihi.

Vierailija
62/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:30"]

Minkälainen nainen vinkuu drinkkejä? Tai edes ottaa vastaan jos joku tyrkyttää? Eipä tulisi mieleenkään ottaa vastaan vieraalta ihmiseltä mitään.

No minä en olekaan koskaan mitään irtosuhteita harrastanut, en käsitä mitenkään niitäkään, en voisi mennä vieraan ihmisen kanssa sänkyyn.

Jos etsii seuraa kapakasta, ja olettaa että saa naisen sillä sänkyynsä samantien kun tarjoaa jonkun juoman, niin eikö se ole prostituutiota, ja aika halpaa sellaista, eihän joku juoma maksa kuin kympin korkeintaan? 

[/quote]

Ihan kun se pelkän juoman perässä tulisi. Ja että miehen pitäisi aina maksaa naiselle. naisen pitäisi aina rahastaa vai? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä ihmettä ajattelee miehet, jotka änkeää seuraan, alkaa länkyttää jotakin diipadaapaa ja naista ei kiinnosta (vinkki; naista ei kiinnosta jos ei ei katso, ei hymyile, ei vastaile kuin korkeintaan yksitavuisilla sanoilla, ei jatka keskustelua, ei aloita keskustelua, ei kysele ja ehkä jopa kääntyy eri suuntaan), mutta SILTI nämä kiikuttaa drinksun? Ja sitten kun naista ei edelleenkään kiinnosta, kiukutellaan että drinksunkin ostin. No mitä ostit, senkö luulet saavan kiinnostumaan? Että oikein jopa drinksu.

Vierailija
64/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:44"]Ettei mene jätkillä rahat hukkaan. Miksi sitä kukaan alkaisi tyhjän päiten tuntemattomille tarjoamaan? [/quote] Nyt sie olet ymmärtänyt väärin. Seksiä ostetaan ihan rahalla ja sellaiselta, joka sitä myy. Sie olet ollu väärässä paikassa väärillä maksuvälineillä.

[/quote]

Emmä nyt pelkkää pilperoa ole etsimässä. Eka pilperoa ja sitten tyttöystäväksi.

[/quote]

Miksi on poissuljettu vaihtoehto, että baariehtoon jälkeen saisit tytön, jota voisit tapailla, sitten seurustella ja sitten saada seksiä? Vai onko se liian vanhanaikaista makuusi?

Vierailija
65/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meissä miehissä niin paljoa ole munaa että uskaltaisimme kieltäytyä. Hullujako olette.

Vierailija
66/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:39"]

Mutta mitä ihmettä ajattelee miehet, jotka änkeää seuraan, alkaa länkyttää jotakin diipadaapaa ja naista ei kiinnosta (vinkki; naista ei kiinnosta jos ei ei katso, ei hymyile, ei vastaile kuin korkeintaan yksitavuisilla sanoilla, ei jatka keskustelua, ei aloita keskustelua, ei kysele ja ehkä jopa kääntyy eri suuntaan), mutta SILTI nämä kiikuttaa drinksun? Ja sitten kun naista ei edelleenkään kiinnosta, kiukutellaan että drinksunkin ostin. No mitä ostit, senkö luulet saavan kiinnostumaan? Että oikein jopa drinksu.

[/quote] Ap varmaan tulkitsee tämänkin niin, että nainen suorastaan vinkui tarjoamaan drinkkiä.

Mulle ainakaan ei ole koskaan tullut vastaan tilannetta, jossa nainen olisi vinkunut miestä tarjoamaan drinkin. Veikkaisin että aika marginaalisesta ilmiöstä on kyse.

Ja suosittelen ap:lle ja muillekin tämän ketjun lassukoille, että käyttävät vaan ihan reilusti prostituoidun palveluita, koska sellainen joka kuvittelee saavansa seksiä drinkin hinnalla on sekä säälittävä että typerä.

Vierailija
67/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:24"]

On olemassa tiettyjä seuraelämän kirjoittamattomia sääntöjä. Esim. joku mies voi tarjota naiselle drinkin siksi, että on kiinnostunut tai toivoo viehättävää juttuseuraa, eikä ole ollenkaan pyrkimässä heti naisen pöksyihin.

[/quote]

Mä en pelkästä juttuseurasta halua 8 euroa maksaa. Tyhjänpäiväistä lätinää, jos ei tavoitteeseen pääse. Kalliit paskan jauhamiset.

[/quote]

Eli toisin sanoen: "Ota drinkki, anna pillua." 
Ja sanot, ettet ole pelkän pilden perässä. Hieno mies!

Vierailija
68/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa meidän rauhassa märehtiä suomalaisen miehen kohtaloa siinä tiskillä. Yhtään tarvitse tulla viereen saatikka katsoa päin. Haluan yksin juoda pienen palkkani. Antakaa meidän olla!

Vierailija
69/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:26"]Kun on vähän rahaa se 5 euroa on iso juttu. Vedän sen mieluummin itse kitusiini.
[/quote]

No tee sitten niin. Miksi se ketään kiinnostaa?

Vierailija
70/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:44"]Ettei mene jätkillä rahat hukkaan. Miksi sitä kukaan alkaisi tyhjän päiten tuntemattomille tarjoamaan? [/quote] Nyt sie olet ymmärtänyt väärin. Seksiä ostetaan ihan rahalla ja sellaiselta, joka sitä myy. Sie olet ollu väärässä paikassa väärillä maksuvälineillä.

[/quote]

[/quote]

Miksi on poissuljettu vaihtoehto, että baariehtoon jälkeen saisit tytön, jota voisit tapailla, sitten seurustella ja sitten saada seksiä? Vai onko se liian vanhanaikaista makuusi?

[/quote]On se vanhanaikaista, nykyisin saa pesää ilman seurustelua.

Vierailija
71/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]On se vanhanaikaista, nykyisin saa pesää ilman seurustelua.

[/quote]

Miksi sitten väitit ylipäätään, ettet ole pelkän pilden perässä, vaan haluat myös tyttöystävän ja seurustella... jos kerran pesää saa ilman seurusteluakin. Hm? 

P.S Itse sain hyvän, mukavan miehen, vaikka en antanut heti ensimmäisenä yönä, enkä edes mennyt yöksi samaan osoitteeseen. Enkä antanut edes toisilla, enkä kolmansilla treffeillä. Ja nyt me vanhanaikaiset olemme olleet yhdessä monta vuotta. Pitää tarkastaa, kokiko mies tuhlanneensa, kun ei saanut vastinetta niille tarjoilemilleen drinkeille. 

Vierailija
72/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä miesten ainaista valitusta, miten kaikki naiset ovat "maksullisia" ja seksistä joutuu aina tavalla tai toisella maksamaan. Voisiko teidän tapauksessanne syy siihen, ettette naista saa, piillä ihan alkeellisten käytöstapojen puutteessa? Tottakai moni nainen haluaa, että mies näkee vaivaa ja panostaa häneen, ehkä myös taloudellisesti. En minä opiskeluaikana olettanut, että mies veisi Kämpiin, leffaan tai pizzalle vieminen kävi hyvin. Näistä ylipiheistä miehistä saa sellaisen kuvan, ettei naiseen haluta panostaa ollenkaan, koska mitä sitten, jos ei hui kamala saakaan sitä pilperoa. Meni rahat ihan hukkaan! Teidän maailmankatsomuksenne on niin uskomaton, että olisi oikeasti hyvä, jos prostituutio laillistettaisiin ja teidänlaisenne voisivat etsiä seuraa ammattilaisten joukosta sen sijaan, että kiusaisitte muita naisia. 

Drinkeistä sen verran, että mielelläni olen ottanut drinkkejä vastaan fiksuilta miehiltä, joista olen ollut oikeasti kiinnostunut. Kenenkään matkaan en ole samana iltana lähtenyt, jälkikäteen on tullut kyllä tapailtua.

Vierailija
73/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:27"]

En uskalla sanoa naiselle ei, koska voihan olla että seuraavana baari iltana se voisi antaakin minulle. Toivossa on hyvä elää.[/quote]

Ostat toivoa ja saat sitä. Missä ongelma?

Jos minä haluaisin tuollaista toivoa, osallistuisin lottoarvontaan. Se maksaa vähemmän ja jos tuuri käy, sen jälkeen saa naista ihan niin paljon kuin mieli tekee. Voi ostaa monta muutakin mukavaa juttua. Voittotodennäköisyyskin on suurempi.

Joillekin tarjoaminen tuntuu olevan jonkinlaista leveilyä, joka antaa itsessään mielihyvää, ja jonka ei tosisaan uskota johtavan seksiin. Siltä se ainakin ulospäin näyttää.

Vierailija
74/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että risteilyllä n. 50 v. mies vilkuili ja vinkkaili silmää baaritiskiltä. Käänsin katseeni pois päin ja luulin, et mies tajusi, etten oo kiinnostunut. Hetken päästä mies kuitenkin toi mun pöytääni lasin siideriä 100e ja paperin missä oli hytin numero. Lähdin pois. Todella loukkaavaa käytöstä. Olin silloin parikymppinen. Luuleeko joku oikeasti, että antaisin idiootille?

Vierailija
75/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee vähän samaan kategoriaan kuin miehet, jotka uskovat kohteliaalla - eli normaalilla - käytöksellä ansaitsevansa pillua keneltä vain haluaa. Sitten kun huomaavat ettei näin ole, avautuvat kuinka kaikki naiset on huoria ja valitsevat vain huonoja miehiä (ns. alfauroksia)... Eli et sinä sillä drinkillä kenenkään kehoa tai rakkautta osta.

Vierailija
76/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se, että jos joku nainen on ystävällinen ja vaihtaa muutaman sanan baarissa seuraan tulleen miehen kanssa - mies kuvittelee, että nainen on tosi kiinnostunut vaikka nainen oli vain kohtelias ja ystävällinen.

Vierailija
77/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ja hyvin käyttäytyvät miehet saa aina seuraa, eikä ne yleensä ole ensimmäisenä sitä drinkkiä tarjoamassa. Sitten on se pieni osa joka jää aina ilman naista, mutta sille ei vaan voi mitään koska kaikkia ei vaan ole tarkoitettu pariutumaan.

Vierailija
78/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan pyytänyt miestä tarjoamaan, paitsi aviomiestäni. Jos teille baarissa näin käy, niin ainoa oikea vastaus tuossa tilanteessa on "ei", mahdollisesti pienellä huumorilla pehmennettynä. Ei naiset halua sänkyyn niiden nöösien kanssa, jotka ostavat juomia heille, vaan niiden tylymmän oloisten kanssa. Newsflash!!

Vierailija
79/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilolintuakaan KAIKKI saa. Minä en lähde kenenkään mukaan joka yrittää itse määritellä hintani (vrt. 10€ drinkki) ja jota en kelpuuta seuraani. Kuvitella! ;)

Vierailija
80/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:29"]

En ole kyllä koskaan pyytänyt miestä tarjoamaan, paitsi aviomiestäni. Jos teille baarissa näin käy, niin ainoa oikea vastaus tuossa tilanteessa on "ei", mahdollisesti pienellä huumorilla pehmennettynä. Ei naiset halua sänkyyn niiden nöösien kanssa, jotka ostavat juomia heille, vaan niiden tylymmän oloisten kanssa. Newsflash!!

[/quote]

Totta, ketä kiinnostaa jos mies on alistunut ja epätoivoinen jo ennen edes suhteen tai pikasuhteen tai ihan minkä vaan alkamistakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän