Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen kun vingutte tarjoamaan drinkkiä sanokaa, että annatteko

Vierailija
12.09.2014 |

Ettei mene jätkillä rahat hukkaan. Miksi sitä kukaan alkaisi tyhjän päiten tuntemattomille tarjoamaan?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:46"]

Tasokkaat naiset eivät anna miesten ostaa itselleen drinkkejä ennen kuin tuntevat paremmin. Joku hutsu on sitten ihan toinen asia, jos joku kehtas kerjätä drinkkiä vois olettaa et heruiskin helpommin.

[/quote]

En olekaan tasokas! ;) Mä käyn ravintoloissa vain mieheni seurassa (parasta bileseuraa mulle!), jos joku oikeesti haluaa tarjota, niin näen sen vaan eduksi lompakolleni. En ota vastaan, kun joku tuo pöytään. Vaan jos tiskillä tilaan ja viereen tulee joku pervo ja haluaa välttämättä maksaa, niin kyllä saa maksaa.

On meillä muutaman kerran käynyt niinkin, että joku on yksinkertaisesti seuraa vailla. Joten hengailtu sitten hänen kanssaan koko ilta. Ostanut bileseuraa. Laivalla kerran, joku kaljamaha massimies tuli tekemään ehdotuksen, että hän tarjoaa koko illan, jos pääsee kattomaan, kun me naidaan. Ei päässyt ja tarjosi silti. Ruuat ja juomat.

Otetaan raha sieltä pois, missä sitä on.

Vierailija
42/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:46"]

Tasokkaat naiset eivät anna miesten ostaa itselleen drinkkejä ennen kuin tuntevat paremmin. Joku hutsu on sitten ihan toinen asia, jos joku kehtas kerjätä drinkkiä vois olettaa et heruiskin helpommin.

[/quote]

En olekaan tasokas! ;) Mä käyn ravintoloissa vain mieheni seurassa (parasta bileseuraa mulle!), jos joku oikeesti haluaa tarjota, niin näen sen vaan eduksi lompakolleni. En ota vastaan, kun joku tuo pöytään. Vaan jos tiskillä tilaan ja viereen tulee joku pervo ja haluaa välttämättä maksaa, niin kyllä saa maksaa.

On meillä muutaman kerran käynyt niinkin, että joku on yksinkertaisesti seuraa vailla. Joten hengailtu sitten hänen kanssaan koko ilta. Ostanut bileseuraa. Laivalla kerran, joku kaljamaha massimies tuli tekemään ehdotuksen, että hän tarjoaa koko illan, jos pääsee kattomaan, kun me naidaan. Ei päässyt ja tarjosi silti. Ruuat ja juomat.

Otetaan raha sieltä pois, missä sitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tälläisiä gimmoja edes pyörii? Varmaan joku parikymppisten juttu. Ja ei, en tarjoaisi. Olen sika.

Vierailija
44/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:15"]

EPaitsi jos nainen haluaa myydä itseään parin juoman hinnalla, mutta tälle toiminnalle on omat nimityksensä.

[/quote]

Ei ne myy, käyttävät vain miehiä hyväksi. Harva vinkujista kuitenkaan varmaan antaa. ilmainen juoma tavoitteena.  Ite sanon että tarjoan vasta kotona, jos sinne päädytään. Kyl sen homman pitää olla jo clousattu, jos rahaa alkaa käyttää.

Vierailija
45/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin vingutte seksiä, sanokaa että voitte tarjota drinkin siitä hyvästä. Ettei tartte jälkikäteen av:llä itkeä. Tosin, itkette kumminkin kun kukaan ei suostu kämäseen diiliinne. Miksi sitä kukaan alkaisi tyhjänpäiten tuntemattomille antamaan?

Vierailija
46/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa tiettyjä seuraelämän kirjoittamattomia sääntöjä. Esim. joku mies voi tarjota naiselle drinkin siksi, että on kiinnostunut tai toivoo viehättävää juttuseuraa, eikä ole ollenkaan pyrkimässä heti naisen pöksyihin.

Tätähän ei tietenkään ymmärrä mies, joka on kasvanut tynnyrissä paskahuusin takana.

Vierailija
47/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on vähän rahaa se 5 euroa on iso juttu. Vedän sen mieluummin itse kitusiini.

Vierailija
48/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla sanoa naiselle ei, koska voihan olla että seuraavana baari iltana se voisi antaakin minulle. Toivossa on hyvä elää.

Vierailija
49/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään vinkua miestä ostamaan drinkkiä, enkä myöskään koskaan ota vastaan tuntemattomien miesten drinkkejä. Tuo drinkkien tarjoaminen on muutenkin niin väsynyttä, keksikää jotain uutta tai pysykää kotonanne.

Vierailija
50/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:24"]

On olemassa tiettyjä seuraelämän kirjoittamattomia sääntöjä. Esim. joku mies voi tarjota naiselle drinkin siksi, että on kiinnostunut tai toivoo viehättävää juttuseuraa, eikä ole ollenkaan pyrkimässä heti naisen pöksyihin.

Tätähän ei tietenkään ymmärrä mies, joka on kasvanut tynnyrissä paskahuusin takana.

[/quote]

Tämä! Minusta on ihan eri asia, että lyöttäydytään juttuihin, sitten jutun edetessä ehdotetaan drinkin tarjoamista (jos välttämättä haluaa) ja sitten katsotaan, mihin se juttelu johtaa. Eikä niin että lyödään drinkki pöytään ja odotetaan kieli pitkällä, että pano odottaa kun lasinpohja näkyy.
Minä ainakin haluan tulla huomatuksi ihan koko pakettina, juttuineni kaikkineni, eikä ainoastaan - ah, mikä ihana sana - pildenä. 

Vierailija
51/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:44"]Ettei mene jätkillä rahat hukkaan. Miksi sitä kukaan alkaisi tyhjän päiten tuntemattomille tarjoamaan?
[/quote] Nyt sie olet ymmärtänyt väärin. Seksiä ostetaan ihan rahalla ja sellaiselta, joka sitä myy. Sie olet ollu väärässä paikassa väärillä maksuvälineillä.

Vierailija
52/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä en pelkästä juttuseurasta halua 8 euroa maksaa. Tyhjänpäiväistä lätinää, jos ei tavoitteeseen pääse. Kalliit paskan jauhamiset.

Vierailija
53/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen naisen pitää itse tajuta olla vinkumatta, ei kai minun pidä osata sanoa ei??

Vierailija
54/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nainen vinkuu drinkkejä? Tai edes ottaa vastaan jos joku tyrkyttää? Eipä tulisi mieleenkään ottaa vastaan vieraalta ihmiseltä mitään.

No minä en olekaan koskaan mitään irtosuhteita harrastanut, en käsitä mitenkään niitäkään, en voisi mennä vieraan ihmisen kanssa sänkyyn.

Jos etsii seuraa kapakasta, ja olettaa että saa naisen sillä sänkyynsä samantien kun tarjoaa jonkun juoman, niin eikö se ole prostituutiota, ja aika halpaa sellaista, eihän joku juoma maksa kuin kympin korkeintaan? 

Vierailija
55/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:53"]

Aika halvalla pitäis ressukan saada. Mitä se yks drinkki maksaa? 5 euroo tai jotain. Mieskin voi sanoa, etten tarjoo, jos et anna. Vnkki näille peräkammarien jamesbondeille.

[/quote]

Viis euroo sul on jätkä housuissas, ne on noin kympin.
[/quote]

5€ = halpaa, 10€ = pirun kallista??? Halvalla lähtis, jos multa kysytään.

Vierailija
56/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää uskalla sanua naiselle ei.

Vierailija
57/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei. Olen ruma ja ei siis muutenkaan lohkea baarista kuin todella harvoin, mutta niin epätoivoiseksi en minäkään ryhtyisi, että alkaisin niitä tarjoamaan, jos joku niitä juomia pyytäisi. Toki jos olisim rahamies, niin tilanne olisi täysin eri....

Vierailija
58/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:44"]Ettei mene jätkillä rahat hukkaan. Miksi sitä kukaan alkaisi tyhjän päiten tuntemattomille tarjoamaan? [/quote] Nyt sie olet ymmärtänyt väärin. Seksiä ostetaan ihan rahalla ja sellaiselta, joka sitä myy. Sie olet ollu väärässä paikassa väärillä maksuvälineillä.

[/quote]

Emmä nyt pelkkää pilperoa ole etsimässä. Eka pilperoa ja sitten tyttöystäväksi.

Vierailija
59/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:28"]

[/quote]

Mä en pelkästä juttuseurasta halua 8 euroa maksaa. Tyhjänpäiväistä lätinää, jos ei tavoitteeseen pääse. Kalliit paskan jauhamiset.

[/quote]

Johan se tavoite on saavutettu, jos halusi tutustua ja jutustella ja olla kohtelias.

Vierailija
60/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi vaatia miestä sanomaan ei. Se olisi ihan kamalaa joutua sanomaan ei. Olen tuntemattoman naisen tossun alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi