Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen kun vingutte tarjoamaan drinkkiä sanokaa, että annatteko

Vierailija
12.09.2014 |

Ettei mene jätkillä rahat hukkaan. Miksi sitä kukaan alkaisi tyhjän päiten tuntemattomille tarjoamaan?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvitse vinkua mitään keltään, on varaa maksaa itse omat juomani.

Vierailija
22/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas joku huonon itsetunnon omaava nuori mies täällä vinkuu kun ei uskalla sanoa naiselle ei. Kannattaa jäädä kotiin kunnes olet tarpeeksi rohkea ilmaisemaan mitä ajattelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ilmaisia drinkkejä tuntemattomilta, en myöskään harrasta irtoseksiä eli onneksi rahasi eivät mene kanssani hukkaan. Eiköhän nuo ilmaisdrinkkejä imuttelevat naiset ole aika pieni vähemmistö.

Vierailija
24/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:44"]Ettei mene jätkillä rahat hukkaan. Miksi sitä kukaan alkaisi tyhjän päiten tuntemattomille tarjoamaan?
[/quote]

Mikä on miehessä vikana jo daami täytyy ensin juottaa 4 promillen känniin, että antaa?
Jos mies on muuten hyvä paketti antaisin anyway!

Vierailija
25/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tyhmä aina rahoistaan eroon pääsee. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Viisas ymmärtää olla tarjoamatta.

Vierailija
26/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha nainen kysyi voitsä tarjoo mulle jääveden? Minkähän hvetin vuoksi tarjoaisin? mietin ennen kielteistä päätöstäni.

Vierailija
27/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:58"]

En halua ilmaisia drinkkejä tuntemattomilta, en myöskään harrasta irtoseksiä eli onneksi rahasi eivät mene kanssani hukkaan. Eiköhän nuo ilmaisdrinkkejä imuttelevat naiset ole aika pieni vähemmistö.

[/quote]

Lisään vielä, etten halua minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä, jos vastapuolena on mies, joka tarjoilee ilmaista alkoholia seksi tarkoitusperänään. 

Vierailija
28/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ilmaisia drinkkejä tuntemattomilta, en myöskään harrasta irtoseksiä eli onneksi rahasi eivät mene kanssani hukkaan. 

[/quote]

Niin mut sä et anna pilperoakaan, silloin aikaa menee hukkaan, jos et sano heti ettet anna.

Vierailija
29/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mies jolta otan alkoholia vastaan oman mieheni lisäksi on jeesus, ja se alkoholi om viiniä.

Vierailija
30/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:01"]

Vanha nainen kysyi voitsä tarjoo mulle jääveden? Minkähän hvetin vuoksi tarjoaisin? mietin ennen kielteistä päätöstäni.

[/quote]Entä jos vaan rohkaistut, lopetat kiroilemisen ja sanot ei kiitos?

Vierailija
31/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Samaa mäkin mietin kun kieltäydyn miesten tarjoamista juomista, että minkähän helvetin takia se mulle nyt on mitään ostamassa kun ei tiedä edes mun nimeä.

Vierailija
32/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:44"]Ettei mene jätkillä rahat hukkaan. Miksi sitä kukaan alkaisi tyhjän päiten tuntemattomille tarjoamaan? [/quote] Mikä on miehessä vikana jo daami täytyy ensin juottaa 4 promillen känniin, että antaa? Jos mies on muuten hyvä paketti antaisin anyway!

[/quote]

Ei täydy, mutta alkavat pummia drinkkejä ja eivät sitten kuitenkaan anna. Voisin mä selvinpäinkin naisen kotiin viedä jos joku lähtis. Emmä koko iltaa ala tarjoo, ilman varmaa pesän saantia.

Vierailija
33/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota vastaan drinkkejä, enkä anna, joten voisitte kyllä puolestani lopettaa niiden tyrkytyksen.

Helpommalla varmaan pääsisitte, jos käyttäisitte ammattilaisia yhden illan juttuihin.

Vierailija
34/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika halvalla pitäis ressukan saada. Mitä se yks drinkki maksaa? 5 euroo tai jotain. Mieskin voi sanoa, etten tarjoo, jos et anna. Vnkki näille peräkammarien jamesbondeille."

"Viis euroo sul on jätkä housuissas, ne on noin kympin."

Ai, no sehän muuttaa asian kokonaan toiseksi. Kyllähän kympillä pitäis jo saada. Miksette muuten käytä reilusti prostituoituja, pitääkö baareissa kytätä halpaa? Ai niin joo, se ammattilaisen palvelu maksaa useita satoja, vanhan sanonnan mukaan "ensin burana 400 ja sitten irina 500."

Vierailija
35/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:05"]

En halua ilmaisia drinkkejä tuntemattomilta, en myöskään harrasta irtoseksiä eli onneksi rahasi eivät mene kanssani hukkaan. 

[/quote]

Niin mut sä et anna pilperoakaan, silloin aikaa menee hukkaan, jos et sano heti ettet anna.

[/quote]

No eikö se tule selväksi jo siinä, kun kieltäydyn drinkistä?

Vierailija
36/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:07"]

[/quote]

Samaa mäkin mietin kun kieltäydyn miesten tarjoamista juomista, että minkähän helvetin takia se mulle nyt on mitään ostamassa kun ei tiedä edes mun nimeä.

[/quote]

Se haistaa sun pilperon, ei nimel niin välii

Vierailija
37/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vingu, suoraan olen puhunut aina. Osa miehistä on aika hakoteillä tarjoamisen kanssa. Jotkut tulevat esim ensimmäisenä kysymään, saako tarjota juoman. Tyhmää! Juoman tarjoaminen ei takaa kiinnostusta. Osa naisista oikeasti ottaa juoman kyllä vastaan, mutta homma ei välttämättä etene. Minulla vakiovastaus oli aikoinaan, että saahan sitä halutessaan tarjota, mutta se ei takaa sitä, että edes haluaisin keskustella miehen kanssa. Pari kertaa sain silti juoman.. Ei ainakaan näin miehet! Parempi olisi vaihtaa muutama sana ensin ja jos nainen vaikuttaa kiinnostuneelta juttelemaan, voi tarjota JOS HALUAA. Sen ei pitäisi olla edes pakollista. Paitsi jos nainen haluaa myydä itseään parin juoman hinnalla, mutta tälle toiminnalle on omat nimityksensä.

Vierailija
38/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan sekin toki mukavaa, jos minuun ei suhtauduttaisi kauppatavarana. 

Kokemus: olimme viettämässä tyttöjeniltaa, ja eräs mies päätti kiertää meitä ympäri ja käydä vähän jokaista läpi ns. kouratuntumalla. Ja oikein kärtti, että saisi tarjota juoman. 
Minä irrottauduin hyvin hanakasti otteesta ja ilmoitin olevani varattu, minkä jälkeen mies poistui vihaisen näköisenä.
Ja myöhemmin sain kuulla, että tämä mies oli itse kihloissa. 

P.S Osaan maksaa itse juomani, ja osaan jopa tarjota. Ja osaan suhtautua kanssaihmisiini muunakin kuin kulutushyödykkeenä.

Vierailija
39/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut miehet ostaa juomia, vaikka sanoo jo etukäteen etten ehdi sun kanssa edes juttelemaan (muuta seuraa jo) :D

Vierailija
40/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:08"]"Aika halvalla pitäis ressukan saada. Mitä se yks drinkki maksaa? 5 euroo tai jotain. Mieskin voi sanoa, etten tarjoo, jos et anna. Vnkki näille peräkammarien jamesbondeille."

"Viis euroo sul on jätkä housuissas, ne on noin kympin."

Ai, no sehän muuttaa asian kokonaan toiseksi. Kyllähän kympillä pitäis jo saada. Miksette muuten käytä reilusti prostituoituja, pitääkö baareissa kytätä halpaa? Ai niin joo, se ammattilaisen palvelu maksaa useita satoja, vanhan sanonnan mukaan "ensin burana 400 ja sitten irina 500."
[/quote]

Tämäkin näköjään käännettiin miesten viaksi. Jos joku vosu multa vinkuisi drinkkejä, niin

a) Pildeä tälläisiltä ei irtoa n. 98%:lla todennäköisyydellä.
b) Vaikka irtoisikin, niin k.o. nainen mitä suurimmalla todennäköisyydella ei olisi omaan makuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi