Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen kun vingutte tarjoamaan drinkkiä sanokaa, että annatteko

Vierailija
12.09.2014 |

Ettei mene jätkillä rahat hukkaan. Miksi sitä kukaan alkaisi tyhjän päiten tuntemattomille tarjoamaan?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:24"]

Tai sitten se, että jos joku nainen on ystävällinen ja vaihtaa muutaman sanan baarissa seuraan tulleen miehen kanssa - mies kuvittelee, että nainen on tosi kiinnostunut vaikka nainen oli vain kohtelias ja ystävällinen.

[/quote]

Niin. Oikeaa tapaa ei taida ollakaan. Jos nainen on ystävällinen ja kohtelias, se tulkitaan suoraksi kiinnostukseksi. Jos hän vielä ottaa drinkin vastaan, se on merkki siitä, että pimppaa on tarjolla. Jos taas nainen sanoo, että pidä drinkkis eikä kiinnosta, hän on ilkeä narttu. 

Huoh. Ehkä parempi vain pysyä kotona tai jos menee baariin, niin rumissa vaatteissa ja ilman meikkiä niin ei tule kukaan mitään ehdottelemaan tai tarjoamaan. 

Vierailija
82/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:45"]

Vinkuuko joku tarjoamaan drinkkejä? En tarjoais.

[/quote]

Kyllä vinkuvat. 
[/quote] no sitten kannattaa kysyä suoraan että lupaatko antaa jos ostan sulle tän sidun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:45"] Vinkuuko joku tarjoamaan drinkkejä? En tarjoais. [/quote]   Kyllä vinkuvat.  [/quote] no sitten kannattaa kysyä suoraan että lupaatko antaa jos ostan sulle tän sidun.

[/quote]

Ei niistä vinkujista tarvitse välittää, kääntää vaan selän. Niinhän naisetkin tekee ei-toivotuille miehille. Tai sitten vaan blokkaa pyynnön ja jatkaa alkanutta jutustelua. Nuo drinkkejä anelevat naiset eivät välttämättä ole mitään laatuseuraa muutenkaan...

Vierailija
84/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko "drinkillä" oluttuoppia? Koska lähiöpubista löydät näitä "drinkkien" vinkujia. Tosin tämä aloitus kertoo ap:n tasosta.

Vierailija
85/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nykyään jo ihan tasapuolisuuden nimissä pyytänyt naisia tarjoamaan, jopa muutaman oluen olen saanutkin. On muuten jäätäviä ilmeitä kun pelmahtaa viereen ja kysyy; Moro tarjootko mulle oluen?

Vierailija
86/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet tarjotko kellekään. Mulla on pari n. 30v työkaveria, yksinhuoltajaäitejä jotka bilettävät yhdessä ne viikonloput kun lapset ovat isien luona. Siiten töissä kuulee näitä juttuja " Taaskaan ei tarvinnu yhtään juomaa ite ostaa !" ja heti perään naureskellaan niille miehille. On voitu antaakin jollekin , muttei koskaan näille drinsujen tarjoajille. Yleensä on annettu jollekin varatulle miehelle ja sitä sitten yhdessä supstetaan miten ihana se oli. 

On olemassa näitä ilkeitä narttuja, mutta suurin osa naisita ei halua edes mitään ilmaisia drinkkejä. Minä kun joskus käyn baarissa , nautin kyllä hyvästä, ei liian kännisestä juttuseurasta. En halua että kukaan tarjoaa minulle juotavaa enkä myöskään lähde kenenään sänkyyn heti ensitapaamisella. Miesystävä kelpaisi, mutta tuollaista pilperosta puhuvaa viinantarjoajaa en huolisi.

Vierailija
87/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:24"]

On olemassa tiettyjä seuraelämän kirjoittamattomia sääntöjä. Esim. joku mies voi tarjota naiselle drinkin siksi, että on kiinnostunut tai toivoo viehättävää juttuseuraa, eikä ole ollenkaan pyrkimässä heti naisen pöksyihin.

[/quote]

Mä en pelkästä juttuseurasta halua 8 euroa maksaa. Tyhjänpäiväistä lätinää, jos ei tavoitteeseen pääse. Kalliit paskan jauhamiset.
[/quote]

Tarvitseeko sitten ihmetellä että ei saa naisseuraa?

Vierailija
88/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 15:24"]Mä oon nykyään jo ihan tasapuolisuuden nimissä pyytänyt naisia tarjoamaan, jopa muutaman oluen olen saanutkin. On muuten jäätäviä ilmeitä kun pelmahtaa viereen ja kysyy; Moro tarjootko mulle oluen?
[/quote]
Mä tarjoisin sulle oluen vaikka heti. Eikä tulis mitään jäätäviä ilmeitä vaan olisin positiivisesti yllättynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä