täällä kyllä huomaa, kuinka surkeaa lapsiperhe-elämä on
Onneksi olen ollut fiksu ja uskaltanut elää omannäköistä elämää mieheni kanssa lapsettomana. Ei ole traumoja, enkä ole väsynyt, vaan elän parasta elämää.
Ei käy kyllä kulahtaneet ja pillu venyneet mammat kateeksi
Kommentit (13)
Ja silti vaan sinäkin löydät itsesi perjantai-iltana VAUVA-nimisen lehden palstalta. :)
Kyllä ap:stä oikein huokuu se kateus kun ei ole perhettä saanut, jos olisi niin kauhean onnellinen, ei olisi mitään syytä tehdä tuollaista aloitusta.
Kovin fiksu et kuitenkaan ole, kun et ole huomannut kuinka täällä liioitellaan, valehdellaan ja provotaan sen kun ehditään. Kuten sinäkin teet. t. vela
Aika monelle se on tuokin semmonen itsestä lähtevä hoksaus että haluaako perheen vai ei. Ei tarvi netistä etsiä vastausta. Lapsiperhe-elämäkin voi muuten olla aika omanlaista. Ei siihen mitään valmista muottia ole.
Onnea sinulle. Minäkin elän parasta elämääni miehen ja LAPSEN kanssa.
Ei oltu ennenkään esim. Kovia bilettämään tai matkustelemaan. Nyt saadaan ihan luvan kanssa käydä esim. Puuhamaassa jne. :)
Enkä koe olevani väsynyt, eikä mies ole alapääni löysyydestä valittanut (alapäätä voi treenata, tiesitkö)
Ei ole traumoja!! Ai kun mua naurattaa kovin.
Samaa olin sanomassa kuin seiska: että meinaatko tämän hömppäpalstan olevan joku läpileikkaus lapsiperheen elämstä?
No älkää provosoituko ! Ap on iha selkeesti taas joku 4kk koliikki vauvan kans valvonu toisessa todellisuudessa elävä hörhö. Koliikki vauvaki on oikeasti sen hamsteri
Nauti tiukasta pimpistä, mä ainaki nautin mun lapsista, puss <3
No en mä tiedä. Meillä vauva 6kk, tultiin juuri lomalta ulkomailta, äsken oltiin lenkillä yhdessä. Nukutan nyt vauvaa mies tekee iltapalaa, illalla siis syödään ja katsotaan tvtä. Huomenna rannalle ja ja ajateltiin lähteä kaupoilla myös käymään ostamaan terassille uusia kalusteita. Mitäs muuta? Ainiin se kulahtanut kroppa, 6kk vauva ja nyt kesällä ei kyllä tarvi kroppaa häpeillä farkkusortseissa tai toppi päällä. Kiitos kysymästä myös alapää entisellään. Äh, on tää kyllä aika kamalaa. Olisit tullut kertomaan mielipiteesi aiemmin! ;--) onneksi sulla kaikki ok :)
Emätin, kuten muutkin kudokset, löystyvät iän myötä, oli lapsia tai ei.
Jaa.