Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratsastus on miehen seksikkäin harrastus

Vierailija
12.09.2014 |

Ovatko muut samaa mieltä?
Itse ainakin haluaisin miehen, joka ratsastaa, on se vaan niin ihanan näköistä :) Kertoo myös miehestä paljon kun uskaltaa ratsastaa ja harrastaa epätyypillistä lajia monille miehille! Juntit kaljamahat eivät hakeudu tähän hienoon lajiin.

Meidän talilla vaan pari miestä valitettavasti ja olen todella mustia heidän naisystävilleen :(
Heti iskisin jos ratsastavan sinkun löytäisin.. Mutta eipä heitä juuri ole :(

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miesratsastajat voin jakaa kolmeen ryhmään:

1. Snobit, aateliset ym. Jotka vain statuksen takia harrastavat

2. Ratsastuksesta oikeasti kiinnostuneet miehet, joille se on harrastus muiden ohella

3. Puskaratsatajat, joilla sattuu hevonen tilalla olemaan ja hyppäävät satunnaisesti selkään 

Vierailija
22/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:59"]

Ratsastus kertoo miehestä sen että se on homo ;o)

[/quote]

Hei aika jännä juttu et meidän tallilla kaikilla miesratsastajilla kauniit seksikkäät tyttöystävät ja kuullu olen että monet naiset ovat tästä kateellisia. Ei todellakaan mitään homoja, hyväkäytöksisiä ja akateemisia kaikki ovat, ja lihaksikkaita Nam :)

[/quote]

Se että on tyttöystävä ei tee kenestäkään heteroa...

Meidän tallilla pyörivistä miehistä vain yksi ei taida olla homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:06"]

Harrastan ratsastusta, olen mies, en homo ja minulla on kaunis vaimo, joka myös ratsastaa. Siinä harrastus missä muutkin.

mies 28.

[/quote] Katseleeko naiset sinua ihaillen, kun olet ratsailla? :)

[/quote]

Kyllä, varsinkin kun tuntia odottavat ovat katsomossa niin sieltä kyttäävät.

mies 28. 

Vierailija
24/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan sivusta huomannut että ratsastusta harrastavat kaverini kyllä jotenkin ihailevat ratsastavia miehiä jostain syystä. Jäävät tunnin jälkeen jopa aitioon kytkimelle joskus.

No Horse

Vierailija
25/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:59"]

Ratsastus kertoo miehestä sen että se on homo ;o)

[/quote]

Hei aika jännä juttu et meidän tallilla kaikilla miesratsastajilla kauniit seksikkäät tyttöystävät ja kuullu olen että monet naiset ovat tästä kateellisia. Ei todellakaan mitään homoja, hyväkäytöksisiä ja akateemisia kaikki ovat, ja lihaksikkaita Nam :)

[/quote]

Se että on tyttöystävä ei tee kenestäkään heteroa...

Meidän tallilla pyörivistä miehistä vain yksi ei taida olla homo.

[/quote]

No eivät kyllä tasan ole homoja, ei millään tavalla. Meillä töissä homoja joten kyllä ne tunnistaa.

Vierailija
26/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homoksi leimaa pelkän harrastuksen takia niin aika urpo saa olla. Haukkujat taitavat olla niitä jotka eivät kaunista naista saa.

Vierailija
27/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunneilla käyminen tavallista miestä mitenkään poikkeuksellisen seksikkääksi muuta. Se taas on seksikästä, jos miehen perheessä on hevosperinteitä ja vanhaa rahaa.

Vierailija
28/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on joku 13v tasoinen fetissi-pissis. siinä vaiheessa kun aivot kasvavat ja aikuistuu niin tietää että parisuhteeseen tarvii muutakin kuin seksikkään harrastuksen. 

toki voit onanoida tuon kuvitelmasi kanssa 

Vierailija
29/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:16"]

Jos homoksi leimaa pelkän harrastuksen takia niin aika urpo saa olla. Haukkujat taitavat olla niitä jotka eivät kaunista naista saa.

[/quote]

No enhän mä mitään "leimaa"... meidän tallilla tosiaan lähes kaikki siellä käyvät miehet ovat homoja - minkä minä sille voin!? Ja ei sillä että mua mitenkään haittaa tai häiritsee... ei ollenkaan.

Vierailija
30/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:16"]

[/quote]

No enhän mä mitään "leimaa"... meidän tallilla tosiaan lähes kaikki siellä käyvät miehet ovat homoja - minkä minä sille voin!? Ja ei sillä että mua mitenkään haittaa tai häiritsee... ei ollenkaan.

[/quote]

No onpas teille homot sitten tiensä löytäneet. Itsellä ratsastusta jo 25 vuotta takana, enkä kertaakaan ole homoon ratsastajaan törmännyt. Ei sillä etteivätkö homotkin olisi tervetulleita :)

Vierailija
31/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:25"]

ap on joku 13v tasoinen fetissi-pissis. siinä vaiheessa kun aivot kasvavat ja aikuistuu niin tietää että parisuhteeseen tarvii muutakin kuin seksikkään harrastuksen. 

toki voit onanoida tuon kuvitelmasi kanssa 

[/quote]

Jotkut haluavat lihakksiikkaan miehet, jotkut jolla hyvät taidot ruoanlaitossa. Minusta ratsastus on plussaa miehessä ja yhteinen harrastus olisi kiva kun itse vietän paljon aikaa hevosten kanssa.

ap

Vierailija
32/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla noita miesratsastajia on vaikka kuinka, täällä ahdasmielisestä persusuomessa ei koska heti leimaantuu homoksi.

Vierailija
33/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelinen+ratsastaja+hyvä käytös+kartano+kielitaito aaah! Ihan kostuu jo pikkarit!

Vierailija
34/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:20"]

Aatelinen+ratsastaja+hyvä käytös+kartano+kielitaito aaah! Ihan kostuu jo pikkarit!

[/quote] Itse en ehkä haluaisi aatelista miestä

Vierailija
35/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ratsastaja kuin joku hikinen hampaaton pelimies lätkäjätkä!

Vierailija
36/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju pelkkä provo, kukaan ei valitse puoliso harrastuksen perusteella

Porvoosta päivää!

Vierailija
37/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:53"]

No minulla on varmaan kohta taas hamsteri. Auttaako se?

Minusta tuntuu, että tuollaiset harrastukset ovat vain haitaksi, ellei mies ole valmiiksi ultramiehekäs. Herkälle ja ei-niin-miehekkäälle miehelle tuollaiset harrastukset ovat vain viimeinen naula arkkuun. Ratsastus on hyvä harrastus miehelle, kunhan miehellä on hevosen lihakset ja penis ja yhtä korskea olemus. Tavallisesta miehestä se tekee vain säälittävän neutrin. 

-Mies 29v-

[/quote]

Kuulisit vaan kuinka jopa "eroottisia" juttuja tallin kolmesta miehestä puhutaan naisten kesken!

[/quote]

Eikös nuo kouluratsastaja miehet oli samaa porukkaa tanssijoiden kanssa? Miksi niistä kannattaa naisten haaveilla?

Vierailija
38/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka ratsastus on homojen laji? En ole koskaan törmännyt homoon hevospiireissä, vaikka varmasti heitäkin on. Stereotypisesti ajateltunahan ratsastus ei ole siisti tai hienostunut laji kuten esimerkiksi tanssi, joten en usko (stereotypisten) homojen olevan kovin kiinnostuneita likaisista elukoista? No onneksi muualla Euroopassa miehiä vilisee hevostalleilla.

Vierailija
39/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:49"]

Miten muka ratsastus on homojen laji? En ole koskaan törmännyt homoon hevospiireissä, vaikka varmasti heitäkin on. Stereotypisesti ajateltunahan ratsastus ei ole siisti tai hienostunut laji kuten esimerkiksi tanssi, joten en usko (stereotypisten) homojen olevan kovin kiinnostuneita likaisista elukoista? No onneksi muualla Euroopassa miehiä vilisee hevostalleilla.

Marko Björskö ei mielestäsi ole homo? Taisi ainakin joskus olla kouluratsastuliiton tms. pomokin. Tosin eihän se kaikista tietysti homoja tee, mutta kuitenkin.

Vierailija
40/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:06"]

Vai homoja? Olivatko vaikkei entisaikojen miehet sitten homoja? Hevosella menivät raskeimmatkin miehet ja olihan se hevonen Napoleonillakin.

Kyllä ratsastuksessa se mies oikeasti mitataan, sillä kuka tahansa ei pysty lähes 1000 kiloista eläintä hallitsemaan saatu suurin osa täällä huutelijoista ei pysyisi edes selässä.

[/quote]

Vai että lähes 1000 kiloinen hevoinen... se mahtaa olla tosi iloinen! Olisko normaali hevosen paino luokkaa 500-600 kg. ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä