Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratsastus on miehen seksikkäin harrastus

Vierailija
12.09.2014 |

Ovatko muut samaa mieltä?
Itse ainakin haluaisin miehen, joka ratsastaa, on se vaan niin ihanan näköistä :) Kertoo myös miehestä paljon kun uskaltaa ratsastaa ja harrastaa epätyypillistä lajia monille miehille! Juntit kaljamahat eivät hakeudu tähän hienoon lajiin.

Meidän talilla vaan pari miestä valitettavasti ja olen todella mustia heidän naisystävilleen :(
Heti iskisin jos ratsastavan sinkun löytäisin.. Mutta eipä heitä juuri ole :(

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni 17v ja hänen kaverinsa ovat kovasti kiinnostuneet tallillasi käyvästä ainoasta pojasta. Harmi vaan kun ilmeisesti varattu on tuo poika ja tyttöystävä vielä samalla tallilla. Mutta en yhtään ihmettele että kiinnostaa sillä ratsastajat varmasti usein eläinrakkaita ja tulevat naisten kanssa hyvin toimeen. En usko että mikään red bullia juova kovaääninen syljeksivä lökäpöksy eksyy tallille.

Äiti 47v 

Vierailija
42/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai homoja? Olivatko vaikkei entisaikojen miehet sitten homoja? Hevosella menivät raskeimmatkin miehet ja olihan se hevonen Napoleonillakin.

Kyllä ratsastuksessa se mies oikeasti mitataan, sillä kuka tahansa ei pysty lähes 1000 kiloista eläintä hallitsemaan saatu suurin osa täällä huutelijoista ei pysyisi edes selässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä homoja siellä lätkäjoukkueissakin, niin kuin kaikissa harrastuksissa.

Vierailija
44/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa cowboy-ratsastusta kovasti harrastetaan eikä kauheasti gayltä näytä se porukka.

Vierailija
45/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis VAIN SUOMESSA ratsastava mies leimataan automaattisesti homoksi :( Keski-Euroopassa ratsastus on perinteikäs laji ja sitä on harrastanut moni ylemmän keskiluokan mies, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Suuri osa ammattikilparatsastajista on miehiä.

Mutta provoajiahan tämä av on täynnä. Ja kiusaajia.

Vierailija
46/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohan se kai melko eksoottinen harrastus miehellä näin nykyään kun kaikki vaan punttia vääntävät pääasiassa. Varmasti ratsastava mies jää naisten mieleen juuri tuon erikoisuuden takia. Vähän sama juttu kun vaikka eksoottista kieltä osaava. 

Ei silti, en itse mitenkään erikoisesti ole ratsastaviin miehiin mieltynyt mutta täytyy sanoa, että heillä ovat kyllä käytöstavat kunnossa.

Vierailija
47/57 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastava mies mielletään varakkaaksi. Tulihan jo tässä yhdessä vastauksessa olennainen: "+kartano. Pikkarit kostuu."

Vierailija
48/57 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin yksi mies ratsastaja harmittaa kun en uskaltanut

aloittaa aikasemmin. mukavaa on ollut ja hevosnaiset ihania

jos vielä löytäis oman?

Vierailija
49/57 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miesten mielipiteet naisista jotka ratsastavat?

Vierailija
50/57 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus ei tee kyllä yhdestäkään ihmisestä silmissäni seksikästä, päinvastoin varsinkin miehillä. 

Vierailija
51/57 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:16"]

Jos homoksi leimaa pelkän harrastuksen takia niin aika urpo saa olla. Haukkujat taitavat olla niitä jotka eivät kaunista naista saa.

[/quote]

No enhän mä mitään "leimaa"... meidän tallilla tosiaan lähes kaikki siellä käyvät miehet ovat homoja - minkä minä sille voin!? Ja ei sillä että mua mitenkään haittaa tai häiritsee... ei ollenkaan.

[/quote]

No onpas teille homot sitten tiensä löytäneet. Itsellä ratsastusta jo 25 vuotta takana, enkä kertaakaan ole homoon ratsastajaan törmännyt. Ei sillä etteivätkö homotkin olisi tervetulleita :)

[/quote]

No minunkin tallilleni oli niitä homoja kyllä löytänyt tiensä aikamoisen monta. Ihan yhtä tervetulleita on homot kuin heterotkin, kun en kuitenkaan ollut sieltä miestä etsimässä. Ja kyllä noita kilparatsastajia tiedän todella monta homoa, joten varmaan aika monikin on niihin ratsastaviin homoihin törmännyt tietämättään ;) Eipä silti, onhan niitä heteromiehiäkin siellä, mutta ehkä iso osa tullut ratsastavan vaimon mukana? 

Vierailija
52/57 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kumma juttu et heti leimataan kun harrastaa jotain

vähän erillaista.

Vierailija
53/57 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pomoni ratsasti. Ja vaikka oli homo, en usko että sillä oli mitään tekemistä harrastuksen kanssa :D aika ahdasmielistä porukkaa.

M18

Vierailija
54/57 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:59"]

Snobeja ovat kaikki ratsastajat, olkoon sitten mies tai nainen.

[/quote]

Snobi onkin eka sana, mikä tulee mieleen ihmisestä, joka laittaa eläimen kaikessa edelleen, lapio kilotolkulla paskaa ja on valmis uhraamaan lähes kaiken aikansa harrastuksensa hyväksi. Ja vielä maksaa itsensä ilolla kipeäksi tästä kaikesta lystistä.

Vierailija
55/57 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin kallis harratus, että repikää siitä ratsastajafanit!

Vierailija
56/57 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rahaa on. ja löytyy myös kalliinpia harrastuksia.

Vierailija
57/57 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt näitä räkiksiä joskus tallilla jotka ovat tulleet vain tyttöystävän painostuksella paikan päälle tosin silloinkaan he eivät olleet tehneet muuta kuin pelanneet puhelimella sen sijaa että olisivat auttaneet kumppaniaan hevosen kanssa vähän käy sääliksi näitä tyttöjä. Itseä miehenä kiinnostaa paljon hevosen koulutus,kuntoutus ja hevosen hoito  olen ravurella päässytkin harjoittelemaan näitä taitoja ja into oppia on kova.  Ratsastus on asia mistä nautin ja minulla on ratsastuksen ohella kokemusta myös ravipuolelta,valjakko ajosta ja vähän montestakin.  Voin sanoa että tämä ei ole mikään turvallisin laji joten hevosten kanssa touhuavia miehiä on mielestäni väärin leimata vellipöksyiksi,homoiksi yms.. Kuinkamoni lökäpöksy uskaltaisi painaa reilua 40 kymppiä hevosen selässä saati hypätä esteitä hevosen kanssa ? Itse olen pillastuneen kiitolaukkaavan hevosen selästä joutunut hyppäämään ales kovalle soratielle. Kerran isokokoinen hevonen kaatui kovassa ravissa niin että litistyin hevosen alle, joskus eräs heppa on purrutkin minulta kämmenestä luut rikki ja silti harrastan tätä lajia täysillä  :)

-Heppamies26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan