Oi voi hirveä ilta takana! Kävimme lasten lasteni kanssa elokuvissa! T. 54v Isoäiti
Kauhea lähtö hässäkkä päällä ja jouduin huolehtimaan, että lapsilla on kaikki. Ok yhtäkkiä kuitenkin pimeässä teatterissa huomaan, että minulla on jalassa vain punaiset huopa-aamutossuni!!
Olin siis lähtenyt ne jalassa ja kävelimme eikä kukaan voinut sanoa minulle. Sukat ihan läpimärät. Koska niissä ei ole edes kovaa pohjaa.
Olin kävellyt koko matkan ne jalassa!
Kommentit (74)
Siis eikä :Ddddd mitääää?? Siis jotkut kankaiset läpsyttimet??? Jotkut ainot vielä ymmärtää mut toi on jo.. sanoit pehmeät kankaiset pohjat?
Kyllä tässä on kysymys puhtaasta hulluudesta. Ei edes dementikot sekoile noin. Tai siinä tapauksessa eivät enää kykene muuten toimimaan noin järkevästi.
Vaikea uskoa, ettei kukaan pysäyttänyt noin vajavaisesti pukeutunutta mummelia. Minkä ikäisiä lapsia sinulla oli mukanasi? Pienet varmaankin tottuneet alastomuuteen ja pimeässähän mummoja ei yleensä muut ihmiset huomioi sitäkään vähää mitä normaalisti niin siksi lastensuojeluilmoitus ja virkavallan kutsuminenkin jäi tekemättä? Yleensä sivulliset puuttuvat kyllä tuollaisiin tilanteisiin
Ei se mitään, sattuuhan sitä. Minä oon lähtenyt esim salikengillä ulos ja jättänyt ulkokengät salille ja oon vasta 40.
Olen lähtenyt kerran sukkasiltani käytävään kohti hissiä. Olen nelikymppinen.
Hyvä, että otit sentään tossut mukaan.
;)
Vierailija kirjoitti:
Siis eikä :Ddddd mitääää?? Siis jotkut kankaiset läpsyttimet??? Jotkut ainot vielä ymmärtää mut toi on jo.. sanoit pehmeät kankaiset pohjat?
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
😂
Tuokin oli ap.
Ei tämä nyt niin hyvä provo ole, että sitä pitäisi joka päivä nostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Tuokin oli ap.
Ei tämä nyt niin hyvä provo ole, että sitä pitäisi joka päivä nostaa.
Ei ollut se olin minä. Enkä ole tätä ketjua aloittanut.
Joo ei me ihan kaikkea uskota :'D
Vierailija kirjoitti:
Isoäidillä menee lujaa ☺️
Se on ihan nykyaikaa;
Granny's going wild !
Tossut vaan viuhuu jaloissa, fiiiuuuu....
Hyvä, että oli tossut jalassa.
Ei voida ihan siveettömäksi syyttää.
54v isoäiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä et huomaa jo matkalla, että jalkasi ovat läpimärät? Eikö sulla ole tuntoa jaloissa?
Lapset käyttäytyivät sen verran huonosti, että keskittymiskykyni meni kokonaan siihen matkalla!
T. Ap
Mä ymmärrän täysin.
Oon lähtenyt kotoa mm. Eriparikengät jalassa ja huomannut vasta vähän matkaa kadulla mentyä. Kaksi aivan erilaista kenkää!
Osaatko kutsua Herttaa jo oikealla nimellä? Vai onko Bertta vielä käytössä?