Oi voi hirveä ilta takana! Kävimme lasten lasteni kanssa elokuvissa! T. 54v Isoäiti
Kauhea lähtö hässäkkä päällä ja jouduin huolehtimaan, että lapsilla on kaikki. Ok yhtäkkiä kuitenkin pimeässä teatterissa huomaan, että minulla on jalassa vain punaiset huopa-aamutossuni!!
Olin siis lähtenyt ne jalassa ja kävelimme eikä kukaan voinut sanoa minulle. Sukat ihan läpimärät. Koska niissä ei ole edes kovaa pohjaa.
Olin kävellyt koko matkan ne jalassa!
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Miten sä et huomaa jo matkalla, että jalkasi ovat läpimärät? Eikö sulla ole tuntoa jaloissa?
Lapset käyttäytyivät sen verran huonosti, että keskittymiskykyni meni kokonaan siihen matkalla!
T. Ap
Arvatkaa tuijottivatko ihmiset minua koko paluu matkan? Varmaan myös mennessä mutta silloin en huomannut mitään ja kävelin rennosti, mutta takasin lähtiessä yritin peitellä jalkojani penkkien takana ja piilouduin välillä mainostatulujen taakse. Sain varmaan tuon takia tupla määrän katseita ja kaikki pällistelivät läpimärkiä tossujani!
T.ap
54v isoäiti kirjoitti:
Arvatkaa tuijottivatko ihmiset minua koko paluu matkan? Varmaan myös mennessä mutta silloin en huomannut mitään ja kävelin rennosti, mutta takasin lähtiessä yritin peitellä jalkojani penkkien takana ja piilouduin välillä mainostatulujen taakse. Sain varmaan tuon takia tupla määrän katseita ja kaikki pällistelivät läpimärkiä tossujani!
T.ap
Kuulehan Ninni 24 v, tule jo sieltä provopiilostasi esiin.
Kävelin myös todella vaikeasta paluu matkalla läntäten jalan aina maahan. Kaikki jo tuijottivat jo siksi jalkojani!!! 😶😩.
T. Ap
54v isoäiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä et huomaa jo matkalla, että lkasi ovat läpimärät? Eikö sulla ole tuntoa jaloissa?
Lapset käyttäytyivät sen verran huonosti, että keskittymiskykyni meni kokonaan siihen matkalla!
T. Ap
Huh huh. On täytynyt käyttäytyä kyllä todella huonosti tai aivotoimintasi on puuttellista 😂😂
Provo. Joku teini kirjoittanut ja pitää vähän päälle viisikymppisiä ihan dementikkoina. Hoh hoijaa.
Mä lähdin vahingossa ilman vaatteita ulos!
Olin niin hermona.
Vierailija kirjoitti:
Provo. Joku teini kirjoittanut ja pitää vähän päälle viisikymppisiä ihan dementikkoina. Hoh hoijaa.
Aloittaja selvästi pilailee varhaisdementialla ja se on vakava asia!
Ei ole välttämättä teini. On tehnyt tätä aijemminkin.
Isoäiti joutuu tuota menoa hoitokotiin.
Iästä riippumatta!
Ei tuo mitään. Minä lähdin kerran pitkissä kalsareissa kauppaan. Käytän sukkiksia muutenkin!
Ei helvetti. Toi kuva niistä tossuista teatterissa ja ap sanoo, että tästä ei sitten puhuta kenellekään 😂😂😂😂😂
Tämän trollin tunnistaa siitä, ettei osaa kirjoittaa lapsenlasta oikein. Tehnyt jo useita aloituksia.
No voi voi. Olisit vain iloinen, että kengät unohtui eikä housut. Olet hajamielinen ja se ei liity ikään mitenkään. Saatat olla vähän erityispiirteinen autismihäiriöinen, tai sitten vaan huolehdit muista niin että unohdat itsesi. Eli olet äiti-ihminen.
Syö nyt valkosipulia ja juo kuumaa mehua.
Huolestuttavalta tässä ei ole hajamielisyys vaan se, että et reagoi outoon tunteeseen jaloissa etkä siihenkään, että ne alkavat päästämään vettä sisään. Jtn häikkää on jossain joko henkistä tai fyysistä.
Miten sä et huomaa jo matkalla, että jalkasi ovat läpimärät? Eikö sulla ole tuntoa jaloissa?