Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi voi hirveä ilta takana! Kävimme lasten lasteni kanssa elokuvissa! T. 54v Isoäiti

54v isoäiti
18.08.2021 |

Kauhea lähtö hässäkkä päällä ja jouduin huolehtimaan, että lapsilla on kaikki. Ok yhtäkkiä kuitenkin pimeässä teatterissa huomaan, että minulla on jalassa vain punaiset huopa-aamutossuni!!
Olin siis lähtenyt ne jalassa ja kävelimme eikä kukaan voinut sanoa minulle. Sukat ihan läpimärät. Koska niissä ei ole edes kovaa pohjaa.
Olin kävellyt koko matkan ne jalassa!

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä et huomaa jo matkalla, että jalkasi ovat läpimärät? Eikö sulla ole tuntoa jaloissa?

Vierailija
22/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä et huomaa jo matkalla, että jalkasi ovat läpimärät? Eikö sulla ole tuntoa jaloissa?

Lapset käyttäytyivät sen verran huonosti, että keskittymiskykyni meni kokonaan siihen matkalla!

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa tuijottivatko ihmiset minua koko paluu matkan? Varmaan myös mennessä mutta silloin en huomannut mitään ja kävelin rennosti, mutta takasin lähtiessä yritin peitellä jalkojani penkkien takana ja piilouduin välillä mainostatulujen taakse. Sain varmaan tuon takia tupla määrän katseita ja kaikki pällistelivät läpimärkiä tossujani!

T.ap

Vierailija
24/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

54v isoäiti kirjoitti:

Arvatkaa tuijottivatko ihmiset minua koko paluu matkan? Varmaan myös mennessä mutta silloin en huomannut mitään ja kävelin rennosti, mutta takasin lähtiessä yritin peitellä jalkojani penkkien takana ja piilouduin välillä mainostatulujen taakse. Sain varmaan tuon takia tupla määrän katseita ja kaikki pällistelivät läpimärkiä tossujani!

T.ap

Kuulehan Ninni 24 v, tule jo sieltä provopiilostasi esiin.

Vierailija
25/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin myös todella vaikeasta paluu matkalla läntäten jalan aina maahan. Kaikki jo tuijottivat jo siksi jalkojani!!! 😶😩.

T. Ap

Vierailija
26/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂

Vierailija
27/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi

Vierailija
28/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

54v isoäiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä et huomaa jo matkalla, että lkasi ovat läpimärät? Eikö sulla ole tuntoa jaloissa?

Lapset käyttäytyivät sen verran huonosti, että keskittymiskykyni meni kokonaan siihen matkalla!

T. Ap

Huh huh. On täytynyt käyttäytyä kyllä todella huonosti tai aivotoimintasi on puuttellista 😂😂

Vierailija
29/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Joku teini kirjoittanut ja pitää vähän päälle viisikymppisiä ihan dementikkoina. Hoh hoijaa.

Vierailija
30/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin vahingossa ilman vaatteita ulos!

Olin niin hermona.

Vierailija
31/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Joku teini kirjoittanut ja pitää vähän päälle viisikymppisiä ihan dementikkoina. Hoh hoijaa.

Aloittaja selvästi pilailee varhaisdementialla ja se on vakava asia!

Ei ole välttämättä teini. On tehnyt tätä aijemminkin.

Vierailija
32/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäiti joutuu tuota menoa hoitokotiin.

Iästä riippumatta!

Vierailija
33/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäiti ihanaa!

Vierailija
35/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mitään. Minä lähdin kerran pitkissä kalsareissa kauppaan. Käytän sukkiksia muutenkin!

Vierailija
36/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Toi kuva niistä tossuista teatterissa ja ap sanoo, että tästä ei sitten puhuta kenellekään 😂😂😂😂😂

Vierailija
37/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän trollin tunnistaa siitä, ettei osaa kirjoittaa lapsenlasta oikein. Tehnyt jo useita aloituksia.

Vierailija
38/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Vierailija
39/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Olisit vain iloinen, että kengät unohtui eikä housut. Olet hajamielinen ja se ei liity ikään mitenkään. Saatat olla vähän erityispiirteinen autismihäiriöinen, tai sitten vaan huolehdit muista niin että unohdat itsesi. Eli olet äiti-ihminen.

Syö nyt valkosipulia ja juo kuumaa mehua.

Vierailija
40/74 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavalta tässä ei ole hajamielisyys vaan se, että et reagoi outoon tunteeseen jaloissa etkä siihenkään, että ne alkavat päästämään vettä sisään. Jtn häikkää on jossain joko henkistä tai fyysistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme